Sondaj - Concurs "Castigarea unei lumi"

Sondaj concurs "Castigarea unei lumi" - ce propunere va place mai mult?


  • Total votanți
    11
  • Sondaj închis .

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Lista participantilor:

1. Concurent 1

Lumea 47

Bonus de noapte activ 22:00 -07:00

Cladire noua: Cimitir (costuri pentru 1 vampir= 10 trupe)
Trupe noi: Vampiri
Arma paladin noua: Teapusa lui Van Helsing

Vampirii: Vampirii se recruteaza la cimitir, ei ataca doar pe bonus de noapte, fiecare vampir omoara 10 trupe.
Paladinii in aparare care sunt echipati cu Tepusa lui Van Helsig fac vampirii sa omoare doar cate 1 ostean.

In razboiul pentru castigarea lumii un trib ataca pe durata bonusului de noapte cu vampiri lasand astfel tribul respectiv fara trupe urmand inobilarea.

2. Concurent 2

Metoda de castigare a lumii imaginate de mine nu propune o schimbare majora, dominatia unui trib intr-o anumita proportie mi se pare cea mai potrivita pentru acest joc, orice variatie (metoda detinerii secretelor de exemplu - lumea 43) e mai complicata.

Ce facem insa pentru a crea un echilibru intre cei care joaca intensiv, pentru dominatie, agresivi - si cei care joaca de placere, moderat, mai pasnici ... in fapt, ajungem la nevoia de a avantaja putin pe cei din urma (caracterizati de spirit defensiv). Si nu ma refer la jucatori inactivi sau cu o prezenta scazuta pe joc ci la cei activ moderat care vor sa joace, sa socializeze, sa se bucure de clipe frumoase alaturi de cunostinte mai noi sau mai vechi, dupa caz.

Si aici intervine elementul de noutate propus de mine : o resursa regenerabila (60 unitati pe ora sa zicem sau 10 pe minut) cu un numar de 1000 de unitati de baza (care poate fi crescut temporar prin diferite bonusuri sau la schimb cu pp). Aceasta resursa va permite initierea de atacuri care in functie de moral vor consuma 50 de unitati pentru 100 % la care se aplica coeficientul de corectie al moralului (ex : la moral 70 %, 50 unitati : 0.7 = 71.4 unitati consumate). Astfel, un jucator cu 30 de sate care ataca un jucator cu 5 sate (moral 75 % sa zicem) va putea initia cu resursa la maxim 1000/50/0.75=15 atacuri,
urmand ca dupa un anumit timp, o data cu regenerarea resursei sa initieze si alte atacuri.

Consecintele vor fi in favoarea aparatorilor prin limitarea numarului de atacuri simultane initiate de atacator, punandu-se insa un accent mai mare pe colaborarea intre jucatori dar si o prezenta mai frecventa pe joc pentru regenerarea acestei resurse. Desigur, aceasta nu se va consuma in cazul atacurilor pe barbari, pentru farmare, dar va limita numarul de ferme active (sate detinute de jucatori activi), dand acestora o sansa in plus sa se dezvolte, in ciuda unui start mai lent.

Ca sistem, as mai adauga misiunilor tutorial (questurilor) si celor legate de evenimentele organizate (gen asalt la castel) si o motivatie cotidiana ,incurajand astfel logarea zilnica a jucatorilor, macar pentru clickurile acestei misiuni.
Misiuni zilnice : ataca 25/50/100 de sate, sprijina 1/2/3 colegi etc ... cu castiguri pe masura (in resurse, bonusuri s.a.) - eventual acestea sa fie propuse de conducatorii desemnati ai triburilor (implicit intemeietorii) de genul ataca pe x sau sprijina pe y.

Ca setari, o viteza de 2 la joc cu 1 la unitati, paladin cu arme, bonus de noapte (0.00-8.00), fara limita de membrii ... ar fi in regula

3. Concurent 3

Un trib poate castiga la un moment dat o lume astfel.
Introducem in joc un nou tip de cladire : COLOSSEUM.
La construirea acestei cladiri participa obligatoriu membrii aceluiasi trib.
Construirea cladirii va implica resurse de la mediu spre inalt. Sa zicem cate 4 milioane de unitati din fiecare, precum si un anumit nivel de cercetare in fierarie.
Dupa terminarea cladirii, tribul trebuie sa o apere un numar de zile. sa zicem 100 - 200 de zile. EXPIRAREA PERIOADEI STABILITE ADUCE CASTIGAREA LUMII RESPECTIVE SUB CONDITIA PASTRARII CLADIRII DE CATRE TRIBUL RESPECTIV.
DACA CLADIREA ESTE CUCERITA/DEMOLATA. VICTORIA APARTINE TRIBULUI CUCERITOR. DACA COLOSEUMUL este demolat castigarea lumii respective se va face in mod obisnuit.
Acesta maniera de joc aduce o noutate in joc, exclude individualismul si creste gradul de coeziune al jucatorilor in trib.
Bine inteles ca nu se exclude castigarea unei lumi in modul de pana acum.
Se poate face un clasament individual cu jucatorii care au contribuit la construirea, apararea sau cucerirea/demolarea COLOSEUMULUI.

4. Concurent 4

Castigarea unei lumi prin cercetare stiintifica:
Pe o lume cu setari obisnuite, limita de jucatori intr-un trib fiind de 25, condita de victorie a unui singur trib este de a reusi sa cerceteze noi tehnologii si sa avanseze in domeniul stiintei.
Pe aceasta lume se va putea construi un "Centru de cercetare", o cladire noua. In acest centru se vor strange cercetatorii, o noua unitate de joc, acestia se vor putea recruta din cladirea principala.
Toti jucatorii vor putea verifica unde se construiesc sau exista astfel de centre si cati cercetatori exista. Acestia vor fi imuni doar in satele cu centru construit. Tribul care aduna intr-un centru 1000 de cercetatori si ii apara timp de o luna va castiga lumea.

Cost "Centru de cercetare": 200.000 lemn, 120.000 argila, 400.000 fier, 500 de taleri batuti si 5000 populatie.
Timp de construire "Centru de cercetare": o saptamana

Cost "Cercetator": 10.000 lemn, 2000 argila, 30.000 fier, 12 populatie
Timp de recrutare "Cercetator": 4 zile

5. Concurent 5

Setarile lumii Lumea 47

Setari
Viteza joc 2
Rapiditatea unitatilor 1
Demolare cladiri Activ
Moral Inactiv
Regula pentru ferma Inactiv
Apararea de baza 20
Milisecunde Activ
Limita atacurilor fake Inactiv
Sistem cercetare Cercetare simplificata
Biserica inactiv
Realizari Activ
sate de barbari cu dezvoltare proprie Activ (pâna la 1000 puncte)
Sate bonus sate bonus îmbunatatite
Pornire la atac 10 Minute
Timpul de plecare pentru negustori 5 Minute
Bonus de noapte activ între orele 0:00 si 7:00
Aparare pentru începatori împotriva atacurilor 5 Zile
Raport maxim atacatori : aparatori 20 : 1 pentru primele 60 zile
Steaguri Activat

Trupe
Arcasi Inactiv
Sistem de spionaj:Spionii pot spiona trupele, cladirile si resursele.
Paladin Activ, poate gasi obiecte Obiectele au fost îmbunatatite.
Gardian Dezactivat

Preturile GN în crestere Taleri
Distanta maxima pentru GN 200 Câmpuri
Pierderea adeziunii prin generatii nobile 20-35
Cresterea adeziunii per ora 2

Configuratie
Limita membri per trib 50
Clasament dusmani învinsi Activ, în functie de puncte
Jucator de vacanta (loctiitor) Activ
Restrictie jucator de vacanta pentru loctiitor permanent Accesul sitterului este restrictionat dupa ce un cont a fost "mod de vacanta" mai mult de 60 zile zile în ultimele 120 zile.
Comert liber activ, restrictie temporara în functie de începutul fiecarui jucator
Selecteaza o directie Activ
Conditii de victorie: Tribul care are numarul de sate innobilate de la inamici egal cu jumatate din numarul satelor detinute de acesta castiga lumea.



Ca un trib sa realizeze aceasta conditie cat mai repede trebuie sa si piarda din sate si sa aiba obligatoriu ,cel putin un inamic, m-am gandit ca poate va fi ceva frumos pana la urma, ar putea fi o lume "just for fun".
As baga si o unitate noua : Luptator cu cutitul - Foarte bun in ofensiva , mai ales in lupta corp la corp.Armele sale (cutitele),il fac eficient si in lupta contra lancierilor, dar slab in aparare.

Costuri: 40 30 60

Putere de atac 45
Aparare in general 15
Aparare - cavalerie 5
Aparare - arcasi 6

Conditii pentru cercetarea trupelor:

Fieraria nivel 5

Capacitate de transport 10
Rapiditate 18 minute pro camp

Arma paladin :Cutitul lui Occam

6. Concurent 6

Dupa parerea mea lumiile sunt prea restranse din punct de vedere al setarilor. Setari mai diversificate ar insemna un plus de interes.


Asadar va prezint modificarile pe care as fi incantat sa le vad aplicate in joc:
Cladire noua: Mina premium
Aceasta cladire ,numita Mina premium are scopul ca la un anumit numar de inamici invinsi sate recompenseze cu anumite bunuri. Aceste bunuri pot sa fie: Resurse,Puncte premium,Cont premium sau alte facilitati premium 3 zile-7 zile. Acesta e un exemplu.
La nivelul setarilor se pot adauga:
-Lumea X se inchide atunci cand 100 de jucatori trec de 10milioane de puncte.
SAU
Lumea se inchide atunci cand tribul de pe locul 1 detine peste 50% din satele NEBARBARIZATE ale lumii.
ARMA PALADIN noua: Sacosa bogatiei (Adauga 10% capacitatii de transport cavaleriei usoare)


Steag nou: Scade durata atacurilor



Succes tuturor celor inscrisi!

Va reamintesc:
1. Sondajul este public;
2. Nu puteti vota decat de pe un singur cont;
3. Voturile din proxy vor fi anulate.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
CÂȘTIGĂTORII CONCURSULUI "CÂŞTIGAREA UNEI LUMI":


Loc I - 4 voturi valide - 300pp


Concurentul 5: xVaeVictis

Setarile lumii Lumea 47

Setari
Viteza joc 2
Rapiditatea unitatilor 1
Demolare cladiri Activ
Moral Inactiv
Regula pentru ferma Inactiv
Apararea de baza 20
Milisecunde Activ
Limita atacurilor fake Inactiv
Sistem cercetare Cercetare simplificata
Biserica inactiv
Realizari Activ
sate de barbari cu dezvoltare proprie Activ (pâna la 1000 puncte)
Sate bonus sate bonus îmbunatatite
Pornire la atac 10 Minute
Timpul de plecare pentru negustori 5 Minute
Bonus de noapte activ între orele 0:00 si 7:00
Aparare pentru începatori împotriva atacurilor 5 Zile
Raport maxim atacatori : aparatori 20 : 1 pentru primele 60 zile
Steaguri Activat

Trupe
Arcasi Inactiv
Sistem de spionaj:Spionii pot spiona trupele, cladirile si resursele.
Paladin Activ, poate gasi obiecte Obiectele au fost îmbunatatite.
Gardian Dezactivat

Preturile GN în crestere Taleri
Distanta maxima pentru GN 200 Câmpuri
Pierderea adeziunii prin generatii nobile 20-35
Cresterea adeziunii per ora 2

Configuratie
Limita membri per trib 50
Clasament dusmani învinsi Activ, în functie de puncte
Jucator de vacanta (loctiitor) Activ
Restrictie jucator de vacanta pentru loctiitor permanent Accesul sitterului este restrictionat dupa ce un cont a fost "mod de vacanta" mai mult de 60 zile zile în ultimele 120 zile.
Comert liber activ, restrictie temporara în functie de începutul fiecarui jucator
Selecteaza o directie Activ
Conditii de victorie: Tribul care are numarul de sate innobilate de la inamici egal cu jumatate din numarul satelor detinute de acesta castiga lumea.



Ca un trib sa realizeze aceasta conditie cat mai repede trebuie sa si piarda din sate si sa aiba obligatoriu ,cel putin un inamic, m-am gandit ca poate va fi ceva frumos pana la urma, ar putea fi o lume "just for fun".
As baga si o unitate noua : Luptator cu cutitul - Foarte bun in ofensiva , mai ales in lupta corp la corp.Armele sale (cutitele),il fac eficient si in lupta contra lancierilor, dar slab in aparare.

Costuri: 40 30 60

Putere de atac 45
Aparare in general 15
Aparare - cavalerie 5
Aparare - arcasi 6

Conditii pentru cercetarea trupelor:

Fieraria nivel 5

Capacitate de transport 10
Rapiditate 18 minute pro camp

Arma paladin :Cutitul lui Occam

Loc II - 3 voturi valid - 200pp

Concurent 1: bfmvcristi

Lumea 47

Bonus de noapte activ 22:00 -07:00

Cladire noua: Cimitir (costuri pentru 1 vampir= 10 trupe)
Trupe noi: Vampiri
Arma paladin noua: Teapusa lui Van Helsing

Vampirii: Vampirii se recruteaza la cimitir, ei ataca doar pe bonus de noapte, fiecare vampir omoara 10 trupe.
Paladinii in aparare care sunt echipati cu Tepusa lui Van Helsig fac vampirii sa omoare doar cate 1 ostean.

In razboiul pentru castigarea lumii un trib ataca pe durata bonusului de noapte cu vampiri lasand astfel tribul respectiv fara trupe urmand inobilarea.

Loc III - 1 vot valid - 100pp

Concurent 2: Lord Adex

Metoda de castigare a lumii imaginate de mine nu propune o schimbare majora, dominatia unui trib intr-o anumita proportie mi se pare cea mai potrivita pentru acest joc, orice variatie (metoda detinerii secretelor de exemplu - lumea 43) e mai complicata.

Ce facem insa pentru a crea un echilibru intre cei care joaca intensiv, pentru dominatie, agresivi - si cei care joaca de placere, moderat, mai pasnici ... in fapt, ajungem la nevoia de a avantaja putin pe cei din urma (caracterizati de spirit defensiv). Si nu ma refer la jucatori inactivi sau cu o prezenta scazuta pe joc ci la cei activ moderat care vor sa joace, sa socializeze, sa se bucure de clipe frumoase alaturi de cunostinte mai noi sau mai vechi, dupa caz.

Si aici intervine elementul de noutate propus de mine : o resursa regenerabila (60 unitati pe ora sa zicem sau 10 pe minut) cu un numar de 1000 de unitati de baza (care poate fi crescut temporar prin diferite bonusuri sau la schimb cu pp). Aceasta resursa va permite initierea de atacuri care in functie de moral vor consuma 50 de unitati pentru 100 % la care se aplica coeficientul de corectie al moralului (ex : la moral 70 %, 50 unitati : 0.7 = 71.4 unitati consumate). Astfel, un jucator cu 30 de sate care ataca un jucator cu 5 sate (moral 75 % sa zicem) va putea initia cu resursa la maxim 1000/50/0.75=15 atacuri,
urmand ca dupa un anumit timp, o data cu regenerarea resursei sa initieze si alte atacuri.

Consecintele vor fi in favoarea aparatorilor prin limitarea numarului de atacuri simultane initiate de atacator, punandu-se insa un accent mai mare pe colaborarea intre jucatori dar si o prezenta mai frecventa pe joc pentru regenerarea acestei resurse. Desigur, aceasta nu se va consuma in cazul atacurilor pe barbari, pentru farmare, dar va limita numarul de ferme active (sate detinute de jucatori activi), dand acestora o sansa in plus sa se dezvolte, in ciuda unui start mai lent.

Ca sistem, as mai adauga misiunilor tutorial (questurilor) si celor legate de evenimentele organizate (gen asalt la castel) si o motivatie cotidiana ,incurajand astfel logarea zilnica a jucatorilor, macar pentru clickurile acestei misiuni.
Misiuni zilnice : ataca 25/50/100 de sate, sprijina 1/2/3 colegi etc ... cu castiguri pe masura (in resurse, bonusuri s.a.) - eventual acestea sa fie propuse de conducatorii desemnati ai triburilor (implicit intemeietorii) de genul ataca pe x sau sprijina pe y.

Ca setari, o viteza de 2 la joc cu 1 la unitati, paladin cu arme, bonus de noapte (0.00-8.00), fara limita de membrii ... ar fi in regula

Concurent 4: skazer9

Castigarea unei lumi prin cercetare stiintifica:
Pe o lume cu setari obisnuite, limita de jucatori intr-un trib fiind de 25, condita de victorie a unui singur trib este de a reusi sa cerceteze noi tehnologii si sa avanseze in domeniul stiintei.
Pe aceasta lume se va putea construi un "Centru de cercetare", o cladire noua. In acest centru se vor strange cercetatorii, o noua unitate de joc, acestia se vor putea recruta din cladirea principala.
Toti jucatorii vor putea verifica unde se construiesc sau exista astfel de centre si cati cercetatori exista. Acestia vor fi imuni doar in satele cu centru construit. Tribul care aduna intr-un centru 1000 de cercetatori si ii apara timp de o luna va castiga lumea.

Cost "Centru de cercetare": 200.000 lemn, 120.000 argila, 400.000 fier, 500 de taleri batuti si 5000 populatie.
Timp de construire "Centru de cercetare": o saptamana

Cost "Cercetator": 10.000 lemn, 2000 argila, 30.000 fier, 12 populatie
Timp de recrutare "Cercetator": 4 zile

Concurent 6: general-rr-

Dupa parerea mea lumiile sunt prea restranse din punct de vedere al setarilor. Setari mai diversificate ar insemna un plus de interes.


Asadar va prezint modificarile pe care as fi incantat sa le vad aplicate in joc:
Cladire noua: Mina premium
Aceasta cladire ,numita Mina premium are scopul ca la un anumit numar de inamici invinsi sate recompenseze cu anumite bunuri. Aceste bunuri pot sa fie: Resurse,Puncte premium,Cont premium sau alte facilitati premium 3 zile-7 zile. Acesta e un exemplu.
La nivelul setarilor se pot adauga:
-Lumea X se inchide atunci cand 100 de jucatori trec de 10milioane de puncte.
SAU
Lumea se inchide atunci cand tribul de pe locul 1 detine peste 50% din satele NEBARBARIZATE ale lumii.
ARMA PALADIN noua: Sacosa bogatiei (Adauga 10% capacitatii de transport cavaleriei usoare)


Steag nou: Scade durata atacurilor


Felicitări tututor celor ce au participat!




Observaţii:
Premiile vor fi acordate cel târziu în cursul săptămânii viitoare.
 
Sus