Normal ,lumea e castigata cand detii 80% din harta, dar la un moment dat ajungi sa castigi procente din "inertie",datorita diplomatiei facute anterior si playerilor care abandoneaza.Se pierde simtul "razboinic" de la inceput.Pana la 100 de sate tragi tare si esti atent la orice miscare dupa daca ti-ai facut bine temele si ai sate pozitionate strategic cu care te poti ajuta si daca ai si vreo doi vecini buni......oficial iti merge bine....adica esti destul de greu de inobilat(asta doar daca nu ti se pune contra un trib intreg din motive personal adresate tie.)Ceea ce eu vroiam sa zic si nu degeaba am citat lumea 1 e ca se pierde spiritul de competitie...devine un imens facebook unde ideea initiala a jocului se pierde aproape de tot.Nu sunt eu un guru al triburilor dar am jucat destui ani pe multe servere si ...in afara de net unde diferentele enorme dintre jucatori ,de cultura, de fus orar, de mentalitate ,fac jocul atractiv,pe cele doua servere nationale unde am jucat dupa o vreme situatia era identica.Lumea se plictiseste si sa se "certe" cu "dusmanii" sai.Devine o rutina,un job,
.Eu cred ca foarte multi playeri experimentati s-ar baga la o lume gen "speed" prelungit asa cum a numit-o "inamicul" meu pitic,
.