Folosești un browser învechit. Este posibil să nu afișeze corect aceste site-uri sau alte site-uri web. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim ( 12.154p ).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile.
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 10 jucatori.
* Atac/suport gap - 100 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Limita ferma - 75 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - nu
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare (~5000p).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 20 jucatori
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 500 unitati/nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~2130p).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.33 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 1.
* Tribul poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 7.000 p ( lent )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu * Limita ferma - 150 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
Start: duminică, 05.02.2012 12:30
Sfârşit: duminică, 05.02.2012 15:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat, fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - nu
* Limita ferma - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154 ), opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
Start: duminică, 05.02.2012 15:30
Sfârşit: duminică, 05.02.2012 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 500p ( mediu ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 250 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 30 campuri
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc pana la 1.200p ( rapid ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130 ), opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 10 jucatori
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 50 campuri
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( ~ 2.130 p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 10 jucatori.
* Sate bonus -1 / 10 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p ( mediu ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 2.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 2.130 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.500 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Limita ferma - 80 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - nu
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Circuit de construcţie: Da
* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare( ~ 9.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 30 / jucator.
* Sate bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( mediu ).
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 1.300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.75 ).
* GN poate calatori maxim 50 campuri
* Modificare adeziune GN - 50
* Protectia de inceput - 1 ora.
Limită jucători: 100
Condiţii de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primste 20 puncte SpeedWars.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Circuit de construcţie: Da