Sugestie imbunatatire joc

  • Autor subiect DeletedUser47349
  • Data de început

DeletedUser47349

Stateam intr-o zi si ma gndeam cu ce s-ar mai putea imbunatati acest joc. Si uite ce a iesit:

1. Fiecare sat sa aiba o limita de nr. de trupe ce le poate primi sprijin. Logic nici in realitate o cetate nu poate primi un nr infinit de trupe. Teoretic, fizic, nu incap. Ptr jocul nostru o astfel de limita, de ex 60k este suficient. Ne obliga sa nu ne culcam pe o ureche indiferent unde e satul.

2. As propune ca fiecare sat sa aiba un parametru "moral trupe stationate". Intr-un sat ofensiv, care tot pierde non stop trupe, adica "mor" in atacuri, sa scada un parametru moral trupe. Nu e logic "sa moara lumea" in acelasi sat si sa nu conteze in lupta. Asta ne obliga sa mai schimbam tipul satelor (atac sau def).

Pe scurt mai multa activitate si mai multa strategie. Asa se va face mult mai bine diferenta de strategii aplicate de fiecare jucator.

Astept pareri
 

DeletedUser47070

Stateam intr-o zi si ma gndeam cu ce s-ar mai putea imbunatati acest joc. Si uite ce a iesit:

1. Fiecare sat sa aiba o limita de nr. de trupe ce le poate primi sprijin. Logic nici in realitate o cetate nu poate primi un nr infinit de trupe. Teoretic, fizic, nu incap. Ptr jocul nostru o astfel de limita, de ex 60k este suficient. Ne obliga sa nu ne culcam pe o ureche indiferent unde e satul.

2. As propune ca fiecare sat sa aiba un parametru "moral trupe stationate". Intr-un sat ofensiv, care tot pierde non stop trupe, adica "mor" in atacuri, sa scada un parametru moral trupe. Nu e logic "sa moara lumea" in acelasi sat si sa nu conteze in lupta. Asta ne obliga sa mai schimbam tipul satelor (atac sau def).

Pe scurt mai multa activitate si mai multa strategie. Asa se va face mult mai bine diferenta de strategii aplicate de fiecare jucator.

Astept pareri


Aceasta idee este bune,chiar si reala.. dar nu prea cred ca o vor baga.
 

DeletedUser

Propunerea vizeaza toate lumile de joc, nu doar serverul speed. Ar fi ok setarea de la punctul 1, punctul 2... neah, fara.
 
Sus