Top 20 !

DeletedUser17342

mda...
capturewiz013.png
mai uitati-va prin topuri.
 

DeletedUser16887

Ca sa clarificam pe scurt si aspectul TMH si "familia" odata pentru totdeauna am sa explic cum a fost format grupul.

Initial am jucat pe lumea 08 unde am avut si un trib.
Am recrutat in jur de 10-15 jucatori , dintre cei mai buni si totodata loiali (loialitate demonstrata), pe care i-am adus pe lumea 12.

Cand am intrat aici (toti deodata) am fost imprastiati pe 3 continente in grupuri de 2-3 jucatori. Nu am avut alta optiune decat de a domina zona si de a ne organiza "local" formand cate un trib pe fiecare K, fiecare grup urmand sa-si castige suprematia in zona sa.

Au fost destui jucatori care s-au remarcat dar o parte din ei nu au mai dispus de timpul necesar pentru a se ocupa asa cum o facusera pana atunci de triburile. Ei formeaza acum in mare parte cele 2 academii TMH.

Inca de la inceput s-au facut controale prin sitter in fiecare grup. Cei care nu au facut fata au fost concediati/innobilati. Nu facem colectie de jucatori, nu ma intereseaza numarul ci calitatea.

In prezent avem doua triburi TMH cu care dominam 7 K-uri. Tendinta noastra este de a pastra elita. In viitor va ramane doar un trib TMH cu 1 sau 2 academii. Daca va ganditi ca e mult atunci impartiti numarul jucatorilor din 3 triburi la 7 K-uri.

Faptul ca ne intindem pe 7 K-uri din punctul meu de vedere este un avantaj.
Putem blinda ambele noastre granite (de marimi considerabile) doar trimitand sprijin de la cei din centru.

Cat despre aliante, am fost aliati cu fostii -RR-. Alianta a luat sfarsit.
Practic unica noastra alianta este cu cei din HAYTA, alianta care suntem siguri ca va functiona pana cand TMH / HAYTA nu va mai exista pe aceata lume.

Referitor la "clasamente", pentru ca tot vad ca se face mare valva pe tema asta : probabil ca daca uneam de la bun inceput tot ce era mai bun din grupurile TMH eram pe locul 1 sau 2 la inamici invinsi. Daca vrea cineva sa faca experimentul ar putea sa adune punctele de la inamici invinsi ale jucatorilor din TMH (care de fapt a fost format din TMH-B si TMH-N relativ recent asadar odata cu fuziunea s-au pierdut si punctele de la inamici invinsi din tmh-n) si top 15 din TMH-A care vor fi curand in TMH. Pe scurt primii 35 din TMH si primii 15 din TMH-A = scor inamici invinsi.

Am preferat sa ma axez pe elementele de pozitionare si beneficiile unei asezari unitare decat sa adun puncte la inamici invinsi pur si simplu unind din start jucatorii care stiam ca au capacitatea sa ne ridice in topuri.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser17342

Bafta in continuare;) Oricum se vede ca ati venit cu un plan bine stabilit inca de la inceput
 

DeletedUser

La agresori aveti doar 3 oameni (din toata familia) care se afla in top 40.....
Oricum, e un stil de a aborda jocul si asa. Bv pt realizari
 

DeletedUser16887

Speram ca totul sa fie spre bine.
Abia de acum jocul devine mai interesant , cand triburile s-au mai maturizat.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

exact......sunt in SOD si imi place aici.....o sa luptam pana la moarte
 

DeletedUser

Oricum contestatarii TMH sunt doar persoanele invidioase si care se tem, deoarece este unul din triburile care pe viitor ar putea domina lejer intreaga lume. Banuiesc ca ceilalti sunt invidiosi pe faptul ca nu s-au gandit la inceput sa intemeieze cat mai multe familii prin care sa se extinda si sa domine. A mai fost familia NEM care nu a rezistat mult timp deoarece nu au fost uniti ca si ei ceea ce se vede si acum, TMH a ramas, NEM nu mai e. Numai bine si multa bafta in continuare TMH.
 

DeletedUser

Si daca tot vorbim de top 20, sa ma spunem si ca noi (TMH) dam afara (resturi de) jucatori de 100 si 200k pe care ii recruteaza academia unui trib care este peste noi in clasament. Se stiu ei. Asta spune multe despre cum se recruteaza si cine unde doreste sa ajunga in final.
 

DeletedUser17342

degeaba au 100 200 300k puncte daca sunt la pamant. cel mai bine e sa ii ia altii sa poti sa ii inobilezi mai usor :D macar asa daca le trimit sprijin mai rupi si tu o armata ceva mai cresti la invinsi
 

DeletedUser

intocmai.
nu degeaba au fost dati afara.

insa scopul nu este sa crestem la inamici invinsi. ci sa crestem. evident cea de-a doua o presupune si pe prima, insa scopul este sa cresti cu pagube cat mai mici pentru tine.
 

DeletedUser17342

daca esti activ pagubele nu conteaza. mai ales daca nu esti implicat in razboaie mari

decat sa stai o luna cu 40 de sate full de atac, mai bine tot ataci cu ele, le rupi, umplii altele si tot asa, merge totu ca pe banda. bineinteles tot timpu ai pregatite cateva sate in mod strategic dar nu are rost sa stai cu armatele degeaba, mai bine te joci :X
 

DeletedUser

deja dam in offtopic. daca era viteza 2 pagubele nu ar fi contat atat de mult. insa la viteza asta satele se refac greu. mai ales daca este granita. de ce sa irosesc 3-4 sate de atac cand pot trimite 100 de fake-uri pe satele lui si nu va sti daca nu e online tot timpul si daca nu e jucator foarte bun ce sa fereasca si ce nu. si discutia poate continua mult, dar tema este alta.
 

DeletedUser17342

fiecare cu stilu lui;) nu e chiar off-topic ca e vorba despre top 20 si cum sa te mentii acolo. oricum, revenim la subiect.

inobilariinvins.png
inobilariinvinsjucatori.png
oponentinvinsijucatori.png
oponentinvinsitriburi.png
punctejucatori.png
punctetriburi.png
 

DeletedUser

Nu stiu daca vor fi erori pe site dar mie asa imi arata :
Inamici învinşi (Triburi)
Ca agresor
Rang Numele tribului Cucerit
1 Legacy 82,38 Mio.
2 TMH - The Iron Fist 81,25 Mio.
3 White Angels 78,52 Mio.
4 WRATH 77,35 Mio.
5 Corax Ryders 70,46 Mio.
6 Soldiers Of Dark 61,65 Mio.
7 Land Warriors 57,44 Mio.
8 The Mongol Hordes - Negation 56,64 Mio.
9 Cola Killers Gang 55,08 Mio.
10 HAYTA 53,86 Mio.
11 The Mongol Hordes - Heroes K25 53,50 Mio.
12 Black Arrow 51,18 Mio.
13 Persia 44,90 Mio.
14 Kingdom Of G0ds 43,13 Mio.
15 Death 37,21 Mio.
16 VEXILLATIO 34,31 Mio.
17 UNITED SOLDIERS 33,10 Mio.
18 tifany 32,98 Mio.
19 Getii 32,69 Mio.
20 Corvus Corax 30,42 Mio.

Ca aparator
Rang Numele tribului Cucerit
1 White Angels 66,80 Mio.
2 tifany 57,95 Mio.
3 Black Arrow 47,44 Mio.
4 Soldiers Of Dark 44,28 Mio.
5 STEEL*WORLD*WARRIORS*DRAGONS 42,95 Mio.
6 Corax Ryders 39,56 Mio.
7 CARPE DIEM 38,05 Mio.
8 EG-B 37,46 Mio.
9 Death 36,62 Mio.
10 Persia 36,51 Mio.
11 Getii 35,37 Mio.
12 UNITED SOLDIERS 35,14 Mio.
13 Kingdom Of G0ds 34,97 Mio.
14 Lords of War 30,27 Mio.
15 TMH - The Iron Fist 29,30 Mio.
16 Blackfoot 28,50 Mio.
17 The Fellowship of the Ring 27,65 Mio.
18 Land Warriors 27,62 Mio.
19 Legacy 27,39 Mio.
20 Land Warriors Academy 25,13 Mio.

Inamici învinşi (Triburi)
În total

Rang Numele tribului Cucerit
1 White Angels 145,33 Mio.
2 TMH - The Iron Fist 110,55 Mio.
3 Corax Ryders 110,01 Mio.
4 Legacy 109,77 Mio.
5 Soldiers Of Dark 105,93 Mio.
6 WRATH 101,45 Mio.
7 Black Arrow 98,62 Mio.
8 tifany 90,94 Mio.
9 Land Warriors 85,06 Mio.
10 Persia 81,40 Mio.
11 The Mongol Hordes - Heroes K25 78,23 Mio.
12 Kingdom Of G0ds 78,10 Mio.
13 Cola Killers Gang 76,84 Mio.
14 Death 73,82 Mio.
15 STEEL*WORLD*WARRIORS*DRAGONS 71,14 Mio.
16 HAYTA 70,17 Mio.
17 UNITED SOLDIERS 68,23 Mio.
18 Getii 68,06 Mio.
19 The Mongol Hordes - Negation 66,95 Mio.
20 CARPE DIEM 63,15 Mio.
 

DeletedUser17342

da, sunt 'erori'. de fapt sunt 2 moduri de a se calcula. Vad ca se tot schimba pe server. Alterneaza aproape zilnic.

1 mod (cel de pe joc) e de a se calcula punctele facute de fiecare jucator din momentul infiintarii tribului

al 2-lea mod, (cel de pe TW-Stats), e de a se calcula punctele tribului adunand punctele membrilor actuali, facute de fiecare in parte incepand cu startul lumii.

cam asta ar fi :)
 

DeletedUser17342

eh, oricum in scurt timp, vor arata la fel ambele tipuri de topuri daca intelegi ce vreau sa zic :p
 
Sus