DeletedUser46046
O alta regie problema, este Regia Autonoma de Transport Constanta(RATC).
Ca si RATB, aceasta regie este pe jumate in faliment, daca nu chiar de tot.Aceasta exploateaza exclusiv autobuze, dar numai autobuze(MAZ, in mare parte, si cateva etajate Volvo).Constanta nu mai are tramvai si troleibuz, din cauza unui anumit minunat om care ia placut sa ii apara numele pe autobuze(MAZare, va-ti prins?), totusi, pacat ca e prost rau, ca MAZ produce si troleibuze, numai tramvaie nu.Si totusi, astea nu sunt singurele probleme.Cum am spus, toate autobuzele(normala, nu etajate), sunt MAZ, iar autobuzele MAZ, desi imi plac mult, reprezinta des probleme de asamblare(zdrangane destul de mult), dar in schimb confortul si motorul Mercedes compenseaza mult, fiind foarte confortabile si placute la condus aceste autobuze(uitate la modelul 103 din Iasi).
Alta problema a RATC a fost, si inca este, concurenta oferita de privati.Acestia ori activeaza cu midibuze, maxi-taxi sau chiar cu autocare(mare parte vai de mama lor).In special acestia se ocupa cu transportul spre localitatile din jurul Constantei sau chiar pana la Vama Veche, dar preiau si calatori din Mamaia, care in mare parte sunt cu destui bani cat sa isi cumpere un autobuz propriu.
Desi au fost facute cateva petitii catre d-l Mazare, troleibuzele si tramvaiele au ramas cum erau inainte de construire, nimic.
Ce pot sa spun, merita toate aplauze(*aplauze* *aplauze*).
Ca si RATB, aceasta regie este pe jumate in faliment, daca nu chiar de tot.Aceasta exploateaza exclusiv autobuze, dar numai autobuze(MAZ, in mare parte, si cateva etajate Volvo).Constanta nu mai are tramvai si troleibuz, din cauza unui anumit minunat om care ia placut sa ii apara numele pe autobuze(MAZare, va-ti prins?), totusi, pacat ca e prost rau, ca MAZ produce si troleibuze, numai tramvaie nu.Si totusi, astea nu sunt singurele probleme.Cum am spus, toate autobuzele(normala, nu etajate), sunt MAZ, iar autobuzele MAZ, desi imi plac mult, reprezinta des probleme de asamblare(zdrangane destul de mult), dar in schimb confortul si motorul Mercedes compenseaza mult, fiind foarte confortabile si placute la condus aceste autobuze(uitate la modelul 103 din Iasi).
Alta problema a RATC a fost, si inca este, concurenta oferita de privati.Acestia ori activeaza cu midibuze, maxi-taxi sau chiar cu autocare(mare parte vai de mama lor).In special acestia se ocupa cu transportul spre localitatile din jurul Constantei sau chiar pana la Vama Veche, dar preiau si calatori din Mamaia, care in mare parte sunt cu destui bani cat sa isi cumpere un autobuz propriu.
Desi au fost facute cateva petitii catre d-l Mazare, troleibuzele si tramvaiele au ramas cum erau inainte de construire, nimic.
Ce pot sa spun, merita toate aplauze(*aplauze* *aplauze*).