Triburile 8.0

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

carmi

Community Manager
Membru personal
Scor reacție
104
Dragi jucători,

Suntem încântaţi să vă prezentăm astăzi versiunea nouă de joc Triburile 8.0. Luni, 28.11.2011, vom deschide prima lume de joc Triburile 8.0. Odată cu noua versiune de joc s-a modificat ceva şi la startul lumilor şi anume, aveţi acum posibilitatea de pre-înregistrare pe lumea nouă, vă puteţi chiar invita şi prietenii sau vechii colegi de trib pe lumea respectivă pentru ca să înceapă şi ei jocul în apropierea voastră. Totodată veţi fi informaţi automat prin E-Mail despre startul lumii. ( Setările lumii vor fi postate cel târziu mâine)




Triburile 8.0


Acestea sunt noutăţile versiunii Triburile 8.0:

Sistem de Invitaţii Revizuit .

- Pre-înregistrări în cadrul unei Lumi de Joc
- Posibilitatea de a invita prieteni să înceapă jocul în zona ta

Finalul unei Lumi de Joc

- Secretele Puterii, scenariul de sfârşit este explicat mai jos

Tutorial

- Sistem de îndrumare bazat pe misiuni ( questuri ).

Pentru a face jocul mult mai accesibil pentru jucătorii noi, am creat un nou sistem de îndrumare bazat pe misiuni. Jucătorii vor primi obiective de îndeplinit (Exemplu : Construieşte cazarma) şi vor fi răsplătiţi pentru eforturile lor. Printre alte lucruri, ei vor fi introduşi în conceptele esenţiale ale jocului şi vor fi învăţaţi despre importanţa trupelor, a farmatului şi a comunicării cu ceilalţi jucători.

Start rebalansat

- Clădirile din faza de început a dezvoltării unui sat au un timp de construcţie redus.

Harta

- Planificator de atacuri la nivel de trib. [PA]
- Harta mică redimensionabilă. [PA]
- Salvează ultima locatie vizualizată - centrarea hărţii pe coordonate predefinite.
- Tag pentru trib, adăugat pentru rezervări [PA]

Cea mai evidentă trăsătură este adăugarea unui mod de vizualizare pe hartă numit Planificator de Război, care permite liderului unui trib să selecteze şi să desemneze anumite sate de pe hartă către anumiţi membrii ai tribului, pentru a veni în ajutor în cadrul unui război. Aceste selecţii pot fi văzute de către toţi membrii tribului şi informaţiile pot fi utilizate corespunzător. Dacă un jucător doreşte să posteze planul pe forumul intern, coordonatele satelor selectate pot fi exportate, în BB-Codes.

Războaiele Tribului
- Războaie Multi-Tribale
- Mai multe grafice
- Clasamentul de Război

Am făcut un număr semnificativ de modificări la războaiele tribale, după feedbackul pozitiv primit după Versiunea 7. Mai întâi de toate, mai multe triburi vor avea acum posibilitatea de a participa şi vor avea statisticile lor înregistrate într-un singur război ( log ). Războiul va fi în continuare iniţiat ca un conflict între două triburi, dar triburi suplimentare pot fi invitate să se alăture, pe de o parte sau alta. Dacă un trib nu va fi capabil să se retragă - acestea vor fi scoase din statistici, fie atunci când războiul se sfârşeşte sau pacea a fost declarată. Numai liderii celor două triburi iniţiale pot decide cu privire la invitarea altor triburi să participe sau să ceară pace - restul jucătorilor vor fi notificaţi printr-un raport.


În al doilea rând, au fost adăugate 2 tipuri noi de grafice (statistici vs. timp) printre alte modalități de afișare și funcționalități la paginile legate de Statisticile de Război. Nu vă faceți griji, vechiul mod de vizualizare este încă valabil dacă vă lipsește. De asemenea, am adăugat o noua coloană la pagină cu Clasamente astfel încât toată lumea să poată vedea ce triburi își anihilează într-adevăr inamicii, și cât de bine.

Priviri Generale

- Funcționalitatea "Click pentru a sorta" a fost adăugată la majoritatea coloanelor [PA]
- Mai multe filtre la Privire Generală -> Comenzi pentru a îndepărta satele fără comenzi relevante - importante. [PA]

BB-Codes

- A fost adăugat codul [claim]
- A fost adăugat codul [building]
- Mai multe butoane adăugate pentru inserare

Managerul de Cont / Asistentul de Farmare

- La Privirea Generală a Managerului de Cont, a fost adăugată o secţiune pentru vizualizarea adeziunii unui sat. [AM]
- Editarea rutelor de comerț & specificarea timpului de sosire [AM]
- Multe îmbunătățiri ale Asistentului de Farmare [AM/FA]

Îmbunătățiri ale Asistentului de Farmare : În primul rând, acum un jucător poate vedea cele mai recente informații referitoare la Zid și Resurse, precum și să șteargă în mod direct rapoartele de pe acea pagină. De asemenea, se va afișa doar cel mai recent raport de la un anumit sat pentru a evită trimiterea accidentală a atacurilor multiple către același sat. În ultimul rând, a fost adăugată o opțiune pentru a vizualiză doar satele atacate de pe satul curent selectat, pentru a crește eficienţa farmării.

Privirea Generală asupra Satului

- Căsuțele de informații pot fi reordonate sau ascunse.
- A fost adăugată o căsuță de informații pentru circuitul de construcție al Clădirii Principale [PA]

Rapoarte

- Mai multe filtre [PA]
- Bulina Roşie/Albastră (
red_blue.png
)
- Posibilitatea de a ascunde coordonatele la publicarea unui raport

Trib

- A fost adăugată o arhivă la planificatorul de înnobilări.
- A fost adăugat butonul "Mulțumesc"
- A fost adăugat Clasamentul Lumii pe pagină de membri.
- Mai multe liste predefinite de mesaje

Utilitate

- Butonul "OK" de confirmare a unei comenzi este centrat automat.
- Pradă maximă este afișată în pagină de confirmare a unei comenzi
- Carnet de Notițe ancorat în partea de sus a ecranului [PA]
- Lista de sate din Pop-up ramâne în timpul reîncărcărilor de pagină [PA]
- Informații legate de trupele de suport sunt afișate pe pagina cu informațiile satului [PA]
- Modalitate de selectare în masă (ține butonul de click apăsat și încadrează căsuțele de selecție)
- A fost adăugat butonul "Anterior" pentru Piață Centrală
- Anularea în masă a comenzilor de recrutare
- Posibilitatea de a reordona comenzile de cercetare din Fierărie [PA]

Altele

- Trofeu Nou : Distrugătorul de Ziduri.
- Vechile modalități de ignorare au fost reunite într-una singură
- Butonul de demolare din Clădirea Principală nu mai este selectabil când adeziunea satului este mai mică de 100
- Butonul de selectare pentru "Arată toate clădirile" din Clădirea Principală este activat implicit
- Lista cu direcții de ales la înscrierea pe joc a fost ordonată în mod aleator
- Pagină pentru alegerea grupei "Sate învecinate" [PA]
- A fost adăugat un buton pentru a goli toate căsuțele simulatorului
- A fost adăugată opțiunea "Login în fereastră curentă" pentru Modul de Vacanță
- Căsuță URL-dorit: de la Task Prelucrare Rapidă poate fi redimensionata [PA]
- Ofertele de la Târg pot fi editate
- Funcția "Ascunde satele cu fermele pline" de la Recrutare în Masă ține cont de modificări [PA]
- Au fost adăugate mai multe informații în legătură cu locația nobililor. [PA]
- A fost adăugată o culoare pentru afișarea unei magazii aproape pline.


Scenariu de sfârşit, Secretele Puterii

Noţiuni de bază
Deci, v-aţi pregătit trupele, aţi înnobilat inamicii, v-aţi alăturat unui trib puternic şi terorizati jucătorii mai mici de peste tot. Ce să faceţi în continuare? La un moment stabilit în joc, aşa-numitele "Secrete de putere", vor apărea în sate de barbari peste tot pe hartă. Aceste Secrete sunt inventii si descoperiri care vor duce lumea la o nouă eră. Şi acestea sunt obiectivele principale ale jocului: un trib care reuşeşte să deţină un set complet de Secrete pentru o anumită perioadă de timp va fi forţa dominanta în această nouă epocă şi, prin urmare, va câştiga jocul.


Controlul asupra unui secret
Obţineţi controlul asupra unui secret, atunci când cuceriţi satul pe care este în prezent stocat (indicat de o pictogramă cu pavilion special pe harta principală), sau secretul este mutat intr-unul din satele tale. Spre deosebire de trupe, un secret se poate muta doar un număr mic de câmpuri la un moment dat. După ce a fost mutat, Secretul are nevoie să se odihnească în sat pentru o perioadă prelungită de timp, acest lucru este configurabil.Odată ce aţi dat un ordin de a muta Secretul , acesta nu va mai fi sub controlul dumneavoastră – nu îl puteţi anula sau muta înapoi (excepţia cazului în care este mutat înapoi la tine), asa ca aveti grija cui îl incredinţaţi.

Raspândirea secretelor
Dupa un timp, Secretele vor începe să se răspândească împrejurul unui trib care le deţine. Veţi primi actualizări periodice pentru a vă informa atunci când şi, eventual, în cazul în care un Secret se va raspandi. Noua "copie" a Secretului este la fel de bună ca Secretul original. Într-un final Secretele vor raspandi din ce in ce mai mult şi mai mult facand tot mai greu sa tineti departe mainile lacome ale adversarilor.. În cele din urmă aceasta va fi timpul pentru a organiza atacuri asupra oricăror sate care adapostesc Secretele pe care tribul tău nu le are sub control încă.

Câştigarea jocului
Pentru a câştiga jocul un trib trebuie să deţină intregul set de Secrete .Asta inseamna, ca nu trebuie să deţină toate secretele de pe hartă, ci doar cel putin o varianta din fiecare secret. După ce un trib a dobândit controlul asupra unui set complet, un temporizator de victorie va porni. Dacă un trib păstrează controlul unui intreg set pentru perioada numărătorii inverse, aceasta va câştiga jocul. Reţineţi că numai setul contează: dacă un trib are mai mult de o copie a unui secret, este suficient pentru acel trib să păstreze controlul unei singure copii din acest secret să-şi păstreze caracterul complet al setului şi, prin urmare va câştiga.

După ce un trib a câştigat, lumea va închisă.


Vă dorim mult succes în joc şi distracţie plăcută!


Echipa Triburile.ro
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus