Tutorial "Snipe", tehnici variate

quz0r

member
Scor reacție
144
Cel mai ușor pe jocul nostru este să ataci. Nu toți cei care atacă știu însă să se și apere. Pentru aceștia, am pregătit următorul tutorial:

Ce este Snipe-ul?
Snipe-ul constă în reușirea introducerii unui sprijin între mai multe atacuri consecutive cu nobili, aceștia la rândul lor chemați "trenuleț".

Când vine utilizat snipe-ul?
Când avem un trenuleț în sosire și nu avem timp să ne apărăm în timp, când încercăm să evităm pierderea satului și blocarea nobililor în modul de a câștiga timpul necesar pregătirilor "de mai bine". Evident, în totul, suntem și penalizați: Snipe-ul având ca efect -zidul jos, din cauza faptului că noi încercăm să evităm full-ul (care de obicei este situat în fața atacurilor cu nobili) și reducerea daunelor. Sunt mai multe tehnici de Snipe și în funcție de ocazie, le putem utiliza divers.

Exemplu de Snipe n°1:
Presupunem că avem 4 în sosire pe satul X:

Schermata_2013_08_29_alle_18_31_37.png


Intenția noastră este de a trimite sprijin din satele Y și Z între primul și al doilea atac:

N O B I L mâine la 08:00:00:073 13:56:48
>SNIPE aici<
>SNIPE aici<

N O B I L mâine la 08:00:00:173 13:56:48
N O B I L mâine la 08:00:00:273 13:56:48
N O B I L mâine la 08:00:00:373 13:56:48

Avem la dispoziție 100 ms, deci trebuie să fim foarte preciși și să ne cunoaștem propriul "lag". Dacă nu vă amințiți cum, vă consiliez citirea ghidului >Lag- ce este și cum se calculează<.

Acum, dacă avem premium , putem utiliza diverse scurtături. Dacă nu, luăm satele noastre Y și Z și calculăm distanța și timpii relativi parcurși. Dacă nu vă aduceți aminte cum, vă sfătuiesc să citiți ghidul >aici<.

Sau, puteți folosi unelte variate : TWstats (Calculator de distanță și planificatorul de atacuri).

Metode cu premium, utilizând un script:

Cod:
javascript:function c(){try{var a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var n='snipe_script';var u='http://taktimer.net/scripts/v7-snipe.js?'+Math.round(Math.random()*1000000);if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return false}if(a.getElementById(n)){return false}var b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}catch(o){alert('Error: '+String(o.message||o))}}c();void(0);
Ar ajunge să dăm click pe script, care ne va trimite în pagina "combinat", unde, sub coordonatele satului va fi adăugat un chenar în care putem scrie ora sosirii și coordonatele satului atacat. Vor fi clasificate consecutiv toate variantele de snipe ce pot fi efectuate. Pentru mai multe informații, consultați >această pagină<.

Calculați timpii, nu ne rămâne decât să snipăm, și voilà:

Schermata_2013_08_29_alle_18_19_12.png


Exemplu de Snipe n°2:
Presupunem că avem 4 atacuri în sosire pe satul X:

Schermata_2013_08_29_alle_20_09_35.png


Când sosirea atacurilor este inferioară de două ori față de timpul maxim permis pentru retragerea unui atac, doar 10 minute, (pentru care 10 min x 2 = 20 minute) trimitem o comandă (sprijin sau atac, e indiferent) pe un barbar din apropiere, și încercăm să prindem secunde pare în cazul în care sosirea nobililor este pară, sau impare în caz contrariu.Asta ușurează calculele necesare pentru efectuarea snip-ului.

N O B I L azi la 20:03:28:127 0:05:37
>SNIPE aici<
>SNIPE aici<

N O B I L azi la 20:03:28:227 0:05:37
N O B I L azi la 20:03:28:327 0:05:37
N O B I L azi la 20:03:28:427 0:05:37

Aici,vă rămâne din nou de citit ghidul pentru "lag", pentru că e necesară precizia.

Când trimitem atacul, stăm atenți ca acesta să ajungă în secunde pare și ms între 127 e 227:

Schermata_2013_08_29_alle_20_44_54.png


Acum puteți vedea că am redenumit sprijinul cu "retragere la xx.yy", asta înseamnă că e nevoie de anularea comenzii în orariul precizat.
Încerc să fiu mai clar. Trebuie efectuat un calcul simplu și un script legal ne poate ajuta, mă refer la "înghețul paginii":

Cod:
javascript:Timing.pause();void(0)

Înghețăm pagina, și avem acum timpul rămas al comenzii trimise de noi și timpul de sosire al nobililor blocat. Luăm timpul comenzii noastre și facem următoarea operațiune:

Cod:
[timpul total al comenzii] - [timpul rămas din comandă] = timp parcurs
[timpul sosirii nobililor + timp parcurs] / 2 = timpul în care trebuie să anulăm comanda


Acum nu trebuie decât să anulăm comanda când mai lipsesc XX.YY minute până la sosirea nobililor:

Schermata_2013_08_29_alle_20_43_31.png


Exemplu de Snipe n°3:
Presupunem că avem următoarele atacuri în sosire:

Schermata_2013_08_29_alle_21_32_58.png


Am încercat deja snipe-ul din sate diverse, dar au eșuat toate tentativele. Atunci ne rămâne retragerea comenzii, metodă explicată anterior.Dar avem trupele sprijin și riscăm să greșim, așadar mergem la sigur pentru că am observat că unul dintre nobili este în afara secundei:


F U L L azi la 22:00:00:433 0:51:48
F U L L azi la 22:00:00:490 0:51:48
F U L L azi la 22:00:00:560 0:51:48
F U L L azi la 22:00:00:620 0:51:48
N O B I L azi la 22:00:00:710 0:51:48
N O B I L azi la 22:00:00:810 0:51:48
N O B I L azi la 22:00:00:910 0:51:48
N O B I L azi la 22:00:01:010 0:51:49

Ne-ar trebuie un sprijin între 00:910 și 01:010, în 100 ms.

Știm că atunci când retragem un sprijin, acesta se întoarce la 000 ms, deci ne ajunge calcularea timpilor și distanțelor între satul unde avem sprijinul și satul atacat (prin metodele explicate precedent).

Ne amintim că este posibilă retragerea sprijinului în funcție de unități, deci putem modifica viteza de întoarcere prin alegerea diversă a trupelor.
Schermata_2013_08_29_alle_21_40_01.png


Punem ca exemplu că vă sunt necesare 15:00 min pentru infanteria, retragem 15:00 înainte de sosirea atacului, deci în cazul ăsta la: 21:45:00:00, și avem:

Schermata_2013_08_29_alle_21_49_17.png


Evident, aceste tehnici pot fi utilizate variat, decideți voi cât sunteți de pregătiți și alegeți modul cel mai bun, în momentul cel mai potrivit.


Toate meritele pentru realizarea acestui tutorial merg către Chessaurus (.net) și Sauer (.it).

Have fun,
Q
[/FONT]
 
Ultima editare:
Sus