Propunere 1:
Paladinul sa poata purta 2 obiecte.. (doar are 2 maini) dar sa fie obiecte diferite..
Sa se introduca un obiect nou, un scut care sa mareasca puterea defensiva a tuturor unitatilor k 10% - 20%, dar nu mai mult de atat, deoarece nu ar mai folosi nimeni obiectele vechi, care maresc puterea defensiva a unitatilor specifice k 30%
Paladinul sa poata fi upgradat de la lev. 1 la lev. 5, prin trimiterea lui in cercetare, care costa cateva resurse (nu mai mult decat un taler).
Sa poata practica 2 meserii din cele 5 :
-Miner (creste productia cu 30% la mina de argila, sau la cea de fier. Poate munci 8 ore pe zi.)
-Taietor de lemne (creste productia cu 30% la lemne. Poate munci 8 ore pe zi.)
-Strateg (Pentru fiecare lupta la care participa paladinul, norocul va fi de fiecare data +25%. Daca si paladinul inamicului participa la lupta si este strateg, norocul se va calcula in mod obisnuit.)
-Preot (tine loc de biserica intr-un sat, dar raza satului nu acopera decat 2 campuri)
-Fermier (Mareste populatia satului cu 10% in timpul stationarii lui in acel sat.)
Pentru a putea sa-l inveti pe paladin o meserie, trebuie sa platesti 10.000 din fiecare materie. Pentru ca acesta sa uite o meserie invatata, pentru a-l putea invata altceva, trebuie sa platesti 5.000 din fiecare materie.
Poti alege o meserie pt. paladin, doar cand acesta ajunge la lev 3, a doua meserie viind valabila abia la lev 5.
Daca paladinul moare, noul paladin va avea lev 1 si nici o meserie invatzata.
Sa fie si o camera de armuri.. pt fiecare nivel castigat de paladin, primesti o armura, un coif, nicte cizme, manusi sau pantaloni, care dau paladinului putere de atac sau de aparare, scut nu are la armuri, pt k e in camera de arme.