Va exista vreodata o astfel de lume pe serverele .ro?

Vis Lo Lop

member
Scor reacție
0
In sfarsit, te-ai prins. Mai bine mai tarziu decat niciodata.

Sa incercam sa ne lamurim:

Pe tribalwars.net exista doua tipuri de setari mari si late. Nu 5. Nu 10. Nu 15. Exista in schimb tot felul de variante ale acestor setari majore. Aceste setari [pachete de setari] sunt:

1. Setarile originale cu care a fost lansat tribalwars.net si care sunt prezente in 17 lumi din cele 41 de lumi standard. Ele constau in principal din:
- posibilitatea de a innobila la distanta [500, 1000, 1500 de hexuri]
- inexistenta paladinului
- sistemul de recrutare a nobililor pe baza pachetelor de resurse [1 pachet = 28000/30000/25000 - lemn/argila/fier]. cu fiecare nobil nou recrutat costul urmatorului creste cu un pachet in limita numarului de academii existente - in fiecare sat se pot construi maxim trei academii.

In acest tip de lume factorul limitator sunt resursele. Intr-un sat cu resursele dezvoltate la maxim, cu o viteza a serverului =1, se pot recruta 57.600 din fiecare resurse pe zi.

57.600:30.000= 1.92 <- reprezinta numarul maxim de nobili pe care un jucator ii poate recruta pe zi ignorand alte cheltuieli [recrutarea de trupe] dar si farmingul. Daca cineva are 100 de sate, productia de argila pe zi ar fi 5.760.000 dar al 101-lea nobil ar costa 101 pachete.

Limitarea de tipul acesta poate nu este foarte deficitara in fazele incipiente ale unei lumi cand oricum recrutarea constanta de trupe si upgradarea cladirilor consuma oricum mai multe resurse decat productia de nobili dar devine o povara cand jucatorii ajung sa aiba conturi de 500-1000 de sate si constata ca dispun de toate trupele din lume dar nu pot innobila eficient un inamic din lipsa nobililor.

2. Setarile introduse incepand cu lumea 5, prezente in 24 de lumi pe .net. Ele constau in:
- limitarea innobilarilor la distanta la 70-100 de hexuri
- introducerea paladinului [cu si fara gasireade obiecte]
- introducerea altrnativa a bisericii
- recrutarea de nobili cu sistemul de taleri. Talerii costa cam la fel ca si pachetele dar la producerea unui nobil nou mai trebuie cheltuite si alte resurse.

In esenta, limitarea majora a lumilor din primul caz se mentine si la lumile din al doilea caz - productia de taleri crescand proportional cu numarul satelor cucerite [nobililor produsi].

In ce rezida, asadar diferenta?

In primul rand in a) complicarea jocului cu trupe suplimentare [arcasi/arcasi calare] care tactic ofera jucatorilor defensivi un si mai mare avantaj; b) paladinul devine totalmente inutilizabil dupa fazele initiale [avantajele sale nu efect decat in satul in care este stationat - cand ai 100 de sate faptul ca intr-un sat poti sa-ti sporesti viteza trupelor sau proprietatile lor este o aiureala]; c) limitarea distantei de innobilare este impotriva spiritului jocului [care este confruntarea triburilor] - asa cum am mai spus, obliga jucatorii din "core "sa se extinda constant catre "rim" facand neinteresanta confruntarea jucatorilor mari atat timp cat daca te concentrezi prea mult pe lupte in "core" te poti trezi blocat in imposibilitatea de a mai cuceri vreun sat daca pe o raza de 70 de hexuri esti inconjurat de aliati/membri de trib.

Avand in vedere cele de mai sus, cred ca intrebarea "De ce nu exista nici macar o lume cu setarile care exista pe 41% dintre lumile .net?" este legitima.

Revenind la impedimentul major care apare in fazele superioare [incapacitatea de a recruta suficienti nobili] cred ca singura solutie este un server cu viteza 2. Asta ar insemna posibilitatea de a recruta aproape 4 nobili pe zi. Viteza trupelor = 0.5 ar nivela oarecum sansele [a propos, daca serverul are viteza 2 si viteza trupelor este 0.5 inseamna ca trupele au aceeasi viteza ca intr-un server de viteza 1 si viteza trupelor =1 - asta pentru a refuta aiureala despre viteza a lui xblaandy]

====

Acum, daca o astfel de lume ar incuraja doar "profesionistii" - nu cred ca-i asa deoarece jocul asta nu-i chiar "rocket science" - sunt cateve lucruri pe care daca le stapanesti poti sa fi intitulat "profesionist". Succesul individual nu se datoreaza abilitatilor personale cat coeziunii tribului din care faci parte. Pentru n00bi, sansa de a juca intr-o lume competitiva ar trebui sa fie un prilej de educare intr-ale jocului si nu unul de lamentare.

Cu postul asta mi-am schimbat impresia despre tine :)
Este, in sfarsit, cea mai buna analiza si sustinere a unor propuneri de setari.

Normal, trebuie sa adaug si eu ceva : cu totii suntem de acord ca acel calcul in privinta resurselor si nobililor care pot fi creati este irelevant, in masura in care farmingul asigura cel putin in faza de inceput peste 50 % din resurse, in functie de activitate si cunostinte de joc. De aici si diferentele de dezvoltare.
Oricum elaborata analiza, felicitari.

Daca poti trece peste orgoliul tau, te-as intreba daca esti de acord sa facem un sondaj, in asteptarea lumii 17 sau urmatoare, in privinta optiunii jucatorilor prezenti pe extern in ce priveste cele doua pachete propuse de tine.
 

DeletedUser

off topic: scuze dar bravo silvester ,eu nu as fi scris atat de mult...scuze de off:D
 

DeletedUser

Cu postul asta mi-am schimbat impresia despre tine :)
Este, in sfarsit, cea mai buna analiza si sustinere a unor propuneri de setari.

Normal, trebuie sa adaug si eu ceva : cu totii suntem de acord ca acel calcul in privinta resurselor si nobililor care pot fi creati este irelevant, in masura in care farmingul asigura cel putin in faza de inceput peste 50 % din resurse, in functie de activitate si cunostinte de joc. De aici si diferentele de dezvoltare.
Oricum elaborata analiza, felicitari.

Daca poti trece peste orgoliul tau, te-as intreba daca esti de acord sa facem un sondaj, in asteptarea lumii 17 sau urmatoare, in privinta optiunii jucatorilor prezenti pe extern in ce priveste cele doua pachete propuse de tine.

lol, orgoliul meu de forum poster, nu-i asa?

eu pun la bataie cele doua propuneri si tu mai adaugi restul pana la 15 ca sa acoperi plaja de probabilitati si analiza matematica, de la vechii greci citire.
 
Ultima editare de un moderator:
Sus