Zid distrus

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Sa zicem ca intr-un atac zidul e distrus cu berbecii de la 20 la 15.In acel atac zidul se va considera la nivel 20 sau la 15?
 

DeletedUser7708

Simulează cu şi fără berbeci(ăştia au puterea 2, deci 100 berbeci-200 putere de atac e neglijabil) şi vei vedea că zidul care contează e cel de la 15. Altfel, de ce am mai dărâma zidul?
 

DeletedUser7708

Pentru atacul urmator

Şi dacă tu îl cureţi de trupe din prima şi îi iei satul, ce interes ai mai avea să i-l dărâmi? Sau mai bine zis, ce interes ar mai avea jucătorii cu un sat să ridice zidul? Gândiţi întâi.

Agresor Unităţi: 0 0 1000 0 0 1000 0 0 80 0 0 0 209.000 146.000 306.000 5.400
Pierderi: 0 0 571 0 0 507 0 0 46 0 0 0 111.435 77.030 158.790 2.829
Zid 20>> 15

Apărător Unităţi: 1000 1000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80.000 60.000 80.000 2.000
Pierderi: 1000 1000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80.000 60.000 80.000 2.000
-----------------------
Agresor Unităţi: 0 0 1000 0 0 1000 0 0 0 0 0 0 185.000 130.000 290.000 5.000
Pierderi: 0 0 711 0 0 631 0 0 0 0 0 0 121.535 84.430 186.190 3.235

Apărător Unităţi: 1000 1000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80.000 60.000 80.000 2.000
Pierderi: 1000 1000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80.000 60.000 80.000 2.000
Zid 20
-------------------------
Agresor Unităţi: 0 0 1000 0 0 1000 0 0 0 0 0 0 185.000 130.000 290.000 5.000
Pierderi: 0 0 541 0 0 480 0 0 0 0 0 0 92.460 64.230 141.640 2.461

Apărător Unităţi: 1000 1000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80.000 60.000 80.000 2.000
Pierderi: 1000 1000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 80.000 60.000 80.000 2.000
Zid 15
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

nu e chiar acelasi lucru, berbecii reduc din bonusul zidului direct din lupta... dar nu fac trupele sa lupte ca la nivelul daramat, chiar deloc ...


Ram’s Special Abilities

Special effect 1: negate some of the wall bonus
The rams treat the wall as if it were a lower level when calculating the defensive power (with a maximum lowering capability of one half the wall’s actual level).

Formulas:

# of rams needed to treat the wall as if it were a lower level
Code:

Rams needed to lower the level for calculating defense = (2*1.09^(wall lvl) + 4*1.09^(wall lvl)*((levels lowered) - 1) + 0.5) * ((strength of level 1 ram)/(strength of a ram, at the level of the sending village))

Note: this number is rounded to the nearest whole number.

# of levels lowered
Code:

Levels lowered = (((number of rams)*((strength of a ram, at the level of the sending village)/(strength of level 1 ram))( –0.5 - 2*1.09^(wall lvl))/(4*1.09^(wall lvl)) + 1

Note: this number is rounded to the nearest whole number.

Wall bonus
Code:

Total defense = (defending troops’ general defense + defending troops’ cavalry defense + defending troops’ defense archer + (20+50*(wall level))*((attacker’s general strength)/(total offensive strength)*[general defense] +(attacker’s cavalry strength)/(total offensive strength)*[cavalry defense] + (attacker’s archer strength)/(total offensive strength)*[archer defense])) * (1.037^(wall level))




Nu stiu daca intelegeti ceva, dar poate te mai lamureste, horatiu, NU este acelasi lucru sunt niste formule bine gandite de calcul.
Cele de sus sunt luate de pe forum .net un Guide cu tot ce poti stii despre berbeci ;

http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=100537&highlight=Rams+Guide :)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser7708

Păi din simulările de mai sus se vede că nu e acelaşi lucru cu zidul dărâmat sau cu el deja la acel nivel.
Cred că mai bine îl ajută nişte simulări decât nişte formule. Simulările le faci rapid şi uşor, nu cred că stai tu să calculezi ca să-ţi dea cu virgulă.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus