DeletedUser12147
Uneori mai citesc si forumul (si citesc fel de fel de pareri) si m-am gandit sa-mi spun opinia legata de acest joc pe care-l consider interesant.Tin sa precizez ca nu imi doresc sa avansez ideei de joc ,gen cea mai buna aparare,cel mai bun atac sau asa se joaca cum zic, eu ci pur si simplu imi spun doar opinia personala.
Lasand faptul ca este doar un JOC acest aspect ar trebui sa-l retina toti jucatorii chiar daca unii uita uneori chiar si eu am momente in care ma numar printre ei.
Ideea jocului in sine este ca tribul din care faci parte sa domine lumea ,exemplul nostru L-5, ceea ce faptic este IMPOSIBIL de realizat practic si asta ar trebui s-o inteleaga toti jucatorii.Un alt aspect uitat este ca un trib ,exact ca si un imperiu ,istoria a demonstrat-o are doar un ciclu in care poate ocupa o pozitie in top 10.Aici am sa-mi permit sa vb un pic despre liderii unor triburi
care-si doresc cu tot dinandinsul si cred ca majoritatea isi doresc asta,sa ajunga pe acel loc 1 sau in top 10 si da se poate ajunge,s-a ajuns si se va ajunge doar pentru o perioada ca apoi sa fii nevoit s-o iei de la capat din diferite motive,ce uita liderii este faptul ca nu ei conduc tribul,sa crezi asa ceva se cheama naivitate,harta lumii are 99 de continente,un trib reprezentativ poate sa fie pozitionat pe primul loc in proportie de sa zicem 80% in cel mult 3 continente avand si alte cateva continente in care reprezentarea sa fie cu mult mai mica.Tribul din punctul meu de vedere este condus de interesele locale ale jucatoriilor importanti din trib pe k-ul respectiv
si aici intervine alegerea unui jucator sau a mai multora care ori joaca doar pt interesul lor propriu si conduc k-ul sau k-urile pt care sunt numiti ori joaca pt toti membrii k-ului respectiv sau k-urilor respective,de cele mai multe ori joaca pt ei,ceea ce nu este neaparat rau,depinde cum privesti problema.De ce au succes triburile mai mici,tocmai datorita acestui motiv,pt ca sunt 60 sau 80 de jucatori,mare parte dintre ei in aceiasi zona si este mult mai usor de urmat o politica comuna a tuturor decat intr-un trib cu mii de membrii sau sute unde
interesele locale domina asa zisa politica a unui trib mamut si unde deciziile nu sunt comune(in sensul ca nu reprezinta interesele tuturor ci numai interesele unei mici parti a tribului) in anumite momente.
Un exemplu: tribul x semneaza o alianta sau un pna cu tribul y doar datorita faptului ca tribul y este mai bine reprezentat intr-un k si interesele celor din acel k sunt ca aceasta alianta,pna sa se semneze pentru a se proteja cu toate ca sunt alte 2 k-uri sa zicem unde situatia sta invers.
Nu o sa inteleg niciodata de ce majoritatea triburilor folosesc politica invitatiei in trib in detrimentul innobilarii mergand pe ideea avem un vecin hai sa-l invitam ,sa incercam,ca sa nu mai spun ca sunt convins ca exista foarte multe triburi unde cei care pot invita in trib o fac fara ca macar sa vada daca invitatia contravine politicii locale a tribului.
Exemplu: k-ul x unde tribul "nostru" sa-l numim asa detine o suprematie ca nr de sate si jucatori si hopa jucatorul "a" se gandeste el, ca ce bine ar fi sa se alature tribului "nostru"(incepe sa se simta stingher) si pac un mesaj sau mai multe si se trezesc jucatorii din acel k ca viitoarea victima este coleg cu ei
si uite asa apare un k albastru ca marea si totodata frustrarile jucatorilor de pe acel k.Si asta se intampla frecvent.
ce reprezinta adevar si minciuna :
adevar: tribul o sa-ti ceara mereu tie ca jucator sa dai totul pt el(trib)
tribul niciodata nu o sa-ti urmareasca interesul tau ca jucator
exceptia fiind:daca esti intemeietor sau bun prieten.
tribul te foloseste sau incearca ,nu te intreaba niciodata si nu-ti cere parerea iar statutul tau este doar de membru indiferent de rangul oferit si aici
exista partea haioasa ,sunt multi jucatori care se simt minunat ca in dreptul lor in lista de membrii scrie: general,mare razboinic (unii dintre ei avand si ceva privilegii) sa vada jucatorii inactivi,sau sectiunea ascunsa din forum etc... sau orice altceva vreti voi si pentru asta sunt in stare sa dea un nou inceput la joc in ideea ca urmeaza intr-u totul sa zicem "ordinele" ca sa folosesc o expresie din armata.
tribul la prima ocazie ivita te va innobila de asta sa fii sigur,tribul nu are nevoie de tine ca individ ci are nevoie de satele tale.
tot ce tine de propaganda tribului pe care o gasesti la profilul tribului sau la privire de ansamblu este egal cu 0.
un trib nu se lupta niciodata cu alte 10 triburi chiar daca are razboaie declarate (suna apocaliptic nu? ) se lupta doar membrii tribului din zona respectiva cu mebrii tribului advers ;asa ca genul de post avem 10 razboaie cu primele triburi ,vai ce trib tare suntem noi sunt glume de forum unele chiar bune,la glume ma refer.
alianta dintre triburi are valoarea unui PNA rare sunt cazurile (si chiar si atunci) in care jucatorii a 2 triburi aliate ataca aceiasi tinta si daca o fac o fac nu pt ca sunt aliati ci doar pt ca e mai simplu in 2 si isi urmaresc politica proprie.
PNA-ul este egal cu : imi este lene sa ma bat cu tine,hai mai bine s-o lalaim pe acelasi k impreuna.
Razboi intre triburi este egal cu:hai sa pierdem vremea si trupele(asta in cazul a 2 triburi reprezentate pe k-ul respectiv sau k-urile respectiv in mod
valorc egal) sau eu cu prietenul de la etajul5 ne-am gandit ca tu cu tribul tau
stati in calea dezvoltarii multilaterale a maretului nostru trib.Si dai si lupta...
minciuna:
-nu te baza pe trib asa cum i-ar placea lui sa se bazeze pe tine
pt ca o sa dispari repede.
-nu astepta sprijin de la trib,incearca mereu sa ai tu solutii si sa nu
ajungi in situatia de a spera...chit ca speranta moare ultima dar ajungi si tu sa mori cu ea ASTEPTAND.
-in fiecare zi in care joci aloca 1 minut apasa lista pozitionare,continent triburi si vezi rangul pe care-l ocupa tribul tau pe k-ul tau,daca nu se afla in primele 5 chiar daca este un trib puternic pe alta continente incearca sa te desparti cat mai repede altfel o sa se desparta tribul de tine,tu ajungand la marginea hartii.
-niciodata sa nu anunti tribul ca vrei sa pleci,daca o faci lasi posibilitatea de a fi declarat refugiat sau ferma(cu toate ca nu esti) sau chiar atacat de catre tribul propriu si te poti trezi ca tribul in care vroiai sa intri nu te mai primeste.Intai discuta cu tribul in care vrei sa intri asteapta invitatia si doar apoi faci trecerea,multi s-au trezit ca au discutat,nu au primit invitatie
au iesit crezand ca vor primi invitatie ca apoi sa se trezeasca intr-o mare rosie si credeti-ma ca toti asteapta asa ceva ,nu poti rata un asemenea eveniment.
-daca te intelegi bine cu colegii din trib (cei din zona ta) sau cu altii din zona ta ,asta nu insemana ca nu o sa-i ai dusmani aici fiecare joaca pt el ,chiar daca uneori respecta anumite reguli impuse sau de moment.
-colegii tau nu sunt cei din trib,colegii tai sunt cei din tribul tau care se afla pe continentul tau(in jurul tau),restul nu reprezinta decat un numar si este valabil pt toata lumea.
-indiferent de numele tribului si de cat de multi prieteni ai in trib si la propiru si la figurat in momentul in care o sa ai nevoie de sprijin (aici conteaza si pozitia ta ) in sensul georafic (fata de majoritatea din tribul tau)o sa te trezesti ca sprijinul la care speri este egal cu 0 sau insuficient sau tardiv.
-nici un trib nu te poate apara chiar daca declara asta ,daca dusmanii tai si-au propus sa te elimine si detin resursele necesare in nr de oameni,sate si armate.
fiecare trib isi are eroii lui,doar ca acestia "mor" primii asa ca refuza propunerea de a fii erou al muncii socialiste.
Ca sa te dezvolti ,sa ai o sansa sa joci jocul atat timp cat iti doresti nu-ti trebuie decat un pic de atentie ,un pic de diplomatie si mult calm.
Lasand faptul ca este doar un JOC acest aspect ar trebui sa-l retina toti jucatorii chiar daca unii uita uneori chiar si eu am momente in care ma numar printre ei.
Ideea jocului in sine este ca tribul din care faci parte sa domine lumea ,exemplul nostru L-5, ceea ce faptic este IMPOSIBIL de realizat practic si asta ar trebui s-o inteleaga toti jucatorii.Un alt aspect uitat este ca un trib ,exact ca si un imperiu ,istoria a demonstrat-o are doar un ciclu in care poate ocupa o pozitie in top 10.Aici am sa-mi permit sa vb un pic despre liderii unor triburi
care-si doresc cu tot dinandinsul si cred ca majoritatea isi doresc asta,sa ajunga pe acel loc 1 sau in top 10 si da se poate ajunge,s-a ajuns si se va ajunge doar pentru o perioada ca apoi sa fii nevoit s-o iei de la capat din diferite motive,ce uita liderii este faptul ca nu ei conduc tribul,sa crezi asa ceva se cheama naivitate,harta lumii are 99 de continente,un trib reprezentativ poate sa fie pozitionat pe primul loc in proportie de sa zicem 80% in cel mult 3 continente avand si alte cateva continente in care reprezentarea sa fie cu mult mai mica.Tribul din punctul meu de vedere este condus de interesele locale ale jucatoriilor importanti din trib pe k-ul respectiv
si aici intervine alegerea unui jucator sau a mai multora care ori joaca doar pt interesul lor propriu si conduc k-ul sau k-urile pt care sunt numiti ori joaca pt toti membrii k-ului respectiv sau k-urilor respective,de cele mai multe ori joaca pt ei,ceea ce nu este neaparat rau,depinde cum privesti problema.De ce au succes triburile mai mici,tocmai datorita acestui motiv,pt ca sunt 60 sau 80 de jucatori,mare parte dintre ei in aceiasi zona si este mult mai usor de urmat o politica comuna a tuturor decat intr-un trib cu mii de membrii sau sute unde
interesele locale domina asa zisa politica a unui trib mamut si unde deciziile nu sunt comune(in sensul ca nu reprezinta interesele tuturor ci numai interesele unei mici parti a tribului) in anumite momente.
Un exemplu: tribul x semneaza o alianta sau un pna cu tribul y doar datorita faptului ca tribul y este mai bine reprezentat intr-un k si interesele celor din acel k sunt ca aceasta alianta,pna sa se semneze pentru a se proteja cu toate ca sunt alte 2 k-uri sa zicem unde situatia sta invers.
Nu o sa inteleg niciodata de ce majoritatea triburilor folosesc politica invitatiei in trib in detrimentul innobilarii mergand pe ideea avem un vecin hai sa-l invitam ,sa incercam,ca sa nu mai spun ca sunt convins ca exista foarte multe triburi unde cei care pot invita in trib o fac fara ca macar sa vada daca invitatia contravine politicii locale a tribului.
Exemplu: k-ul x unde tribul "nostru" sa-l numim asa detine o suprematie ca nr de sate si jucatori si hopa jucatorul "a" se gandeste el, ca ce bine ar fi sa se alature tribului "nostru"(incepe sa se simta stingher) si pac un mesaj sau mai multe si se trezesc jucatorii din acel k ca viitoarea victima este coleg cu ei
si uite asa apare un k albastru ca marea si totodata frustrarile jucatorilor de pe acel k.Si asta se intampla frecvent.
ce reprezinta adevar si minciuna :
adevar: tribul o sa-ti ceara mereu tie ca jucator sa dai totul pt el(trib)
tribul niciodata nu o sa-ti urmareasca interesul tau ca jucator
exceptia fiind:daca esti intemeietor sau bun prieten.
tribul te foloseste sau incearca ,nu te intreaba niciodata si nu-ti cere parerea iar statutul tau este doar de membru indiferent de rangul oferit si aici
exista partea haioasa ,sunt multi jucatori care se simt minunat ca in dreptul lor in lista de membrii scrie: general,mare razboinic (unii dintre ei avand si ceva privilegii) sa vada jucatorii inactivi,sau sectiunea ascunsa din forum etc... sau orice altceva vreti voi si pentru asta sunt in stare sa dea un nou inceput la joc in ideea ca urmeaza intr-u totul sa zicem "ordinele" ca sa folosesc o expresie din armata.
tribul la prima ocazie ivita te va innobila de asta sa fii sigur,tribul nu are nevoie de tine ca individ ci are nevoie de satele tale.
tot ce tine de propaganda tribului pe care o gasesti la profilul tribului sau la privire de ansamblu este egal cu 0.
un trib nu se lupta niciodata cu alte 10 triburi chiar daca are razboaie declarate (suna apocaliptic nu? ) se lupta doar membrii tribului din zona respectiva cu mebrii tribului advers ;asa ca genul de post avem 10 razboaie cu primele triburi ,vai ce trib tare suntem noi sunt glume de forum unele chiar bune,la glume ma refer.
alianta dintre triburi are valoarea unui PNA rare sunt cazurile (si chiar si atunci) in care jucatorii a 2 triburi aliate ataca aceiasi tinta si daca o fac o fac nu pt ca sunt aliati ci doar pt ca e mai simplu in 2 si isi urmaresc politica proprie.
PNA-ul este egal cu : imi este lene sa ma bat cu tine,hai mai bine s-o lalaim pe acelasi k impreuna.
Razboi intre triburi este egal cu:hai sa pierdem vremea si trupele(asta in cazul a 2 triburi reprezentate pe k-ul respectiv sau k-urile respectiv in mod
valorc egal) sau eu cu prietenul de la etajul5 ne-am gandit ca tu cu tribul tau
stati in calea dezvoltarii multilaterale a maretului nostru trib.Si dai si lupta...
minciuna:
-nu te baza pe trib asa cum i-ar placea lui sa se bazeze pe tine
pt ca o sa dispari repede.
-nu astepta sprijin de la trib,incearca mereu sa ai tu solutii si sa nu
ajungi in situatia de a spera...chit ca speranta moare ultima dar ajungi si tu sa mori cu ea ASTEPTAND.
-in fiecare zi in care joci aloca 1 minut apasa lista pozitionare,continent triburi si vezi rangul pe care-l ocupa tribul tau pe k-ul tau,daca nu se afla in primele 5 chiar daca este un trib puternic pe alta continente incearca sa te desparti cat mai repede altfel o sa se desparta tribul de tine,tu ajungand la marginea hartii.
-niciodata sa nu anunti tribul ca vrei sa pleci,daca o faci lasi posibilitatea de a fi declarat refugiat sau ferma(cu toate ca nu esti) sau chiar atacat de catre tribul propriu si te poti trezi ca tribul in care vroiai sa intri nu te mai primeste.Intai discuta cu tribul in care vrei sa intri asteapta invitatia si doar apoi faci trecerea,multi s-au trezit ca au discutat,nu au primit invitatie
au iesit crezand ca vor primi invitatie ca apoi sa se trezeasca intr-o mare rosie si credeti-ma ca toti asteapta asa ceva ,nu poti rata un asemenea eveniment.
-daca te intelegi bine cu colegii din trib (cei din zona ta) sau cu altii din zona ta ,asta nu insemana ca nu o sa-i ai dusmani aici fiecare joaca pt el ,chiar daca uneori respecta anumite reguli impuse sau de moment.
-colegii tau nu sunt cei din trib,colegii tai sunt cei din tribul tau care se afla pe continentul tau(in jurul tau),restul nu reprezinta decat un numar si este valabil pt toata lumea.
-indiferent de numele tribului si de cat de multi prieteni ai in trib si la propiru si la figurat in momentul in care o sa ai nevoie de sprijin (aici conteaza si pozitia ta ) in sensul georafic (fata de majoritatea din tribul tau)o sa te trezesti ca sprijinul la care speri este egal cu 0 sau insuficient sau tardiv.
-nici un trib nu te poate apara chiar daca declara asta ,daca dusmanii tai si-au propus sa te elimine si detin resursele necesare in nr de oameni,sate si armate.
fiecare trib isi are eroii lui,doar ca acestia "mor" primii asa ca refuza propunerea de a fii erou al muncii socialiste.
Ca sa te dezvolti ,sa ai o sansa sa joci jocul atat timp cat iti doresti nu-ti trebuie decat un pic de atentie ,un pic de diplomatie si mult calm.