pareri..

  • Autor subiect DeletedUser3644
  • Data de început

DeletedUser

au fost decimati frate.k26 erau toti din rock si deakolo au cazut.nu am vorbit de k44 deci atata timp cat au cazut toti din k26 inseamna ca au fost decimati:|
 

DeletedUser

au fost decimati frate.k26 erau toti din rock si deakolo au cazut.nu am vorbit de k44 deci atata timp cat au cazut toti din k26 inseamna ca au fost decimati:|



termina cu prostiile...k26?ce`s acolo?jucatori cu 5-10.000 pct?:)))
au cazut din top deoarece Astro 700.000 pct,cartof007 800.000 pct,huuaa 600.000 ,etc au parasit tribul!

cat despre cei ramasi(k51,52 ,53) sunt multi incepatori e adevarat ,dar au un grup de oameni cu experienta si o conducere foarte buna!
 

DeletedUser

21. Rock.-sau dat intrun timp la LR si LR sa dat la ei apoi tot k 26 nu mai e din cauza asta.au avut razboi cu PUNKS si LR sau implicat dar nau fost trecuti la diplomatie.decimati din topul 20
Ce e aiurea in ce ai scris aici:
Rock., nu avea cum sa se dea la LR pentru simplul fapt ca nu au LR pe langa ei si nici PUNKS, Rock. fiind situat in partea diametral opusa a hartii. Pe langa ROCK13 exista doar niste sate rasfirate ale LRA prin zona de est a hartii.

Rock. & T13, nu au fost niciodata in top 20 pana acum. Rock13 a ajuns in momentul de fata pe locul 21 datorita fuziunii celor doua triburi, fuziune care trebuia facuta acum aproape doua luni. Nu stiu de unde ai tras concluzia ca au fost decimati din top 20 cand ei nu au fost niciodata acolo.

28. 300 - au fost o amintire:rolleyes:
300 nu sunt doar o amintire pentru ca in prezent sunt in razboi cu Rock13 si primesc sprijin si de la alte triburi, desi nu vor sa recunoasca treaba asta, rapoartele confirma.

In momentul de fata suntem 2 (eu si Immunix) care stim sigur ca esti paralel cu realitatea.
 

DeletedUser

E prea penal baiatul asta
emoticon-0140-rofl.gif
... pe ce lume joci buzica ? pe L15 :rolleyes:
 

DeletedUser