Admnii va raspund (discutii libere)

  • Autor subiect DeletedUser5151
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser5151

Propun infiintarea pe forum, sau altundeva, un loc numit, Adminii va raspund (discutii libere) ceva asemanator celui de la Forumul Principal, cu moderatorii va raspund.
 

DeletedUser

De acord, cred că este necesar un topic de genul.
Sper că nu o să ne spuneţi că există sistemul de suport!
 

DeletedUser5151

Si acum o sa vina vreun raspuns ceva gen, ca o sa fie doar off topic si contestatii la deciziile adminilor.

Nu ar fi la fel si la cel cu moderatorii va raspund? In cele din urma este exact la fel.

Si poate as putea pune si eu cateva intrebari (evident in limita regulamentului)
 

DeletedUser

Da ar fi tare ... dar admini nu cred ca is de acord :( .
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser10925

Propun infiintarea pe forum, sau altundeva, un loc numit, Adminii va raspund (discutii libere) ceva asemanator celui de la Forumul Principal, cu moderatorii va raspund.

Exista ceva asemanator, se numeste "Sistemul intern de suport".
Forumul este creat pentru a facilita interactiunea dintre jucatori, nu intre jucatori si echipa de administrare.
As vrea sa intelegeti ca forumul extern este gestionat de moderatori, iar adminii intra aici doar in caz de probleme foarte grave.
 

DeletedUser

Ce ziceam mai sus, dar în fine.
Las că trimitem în continuare tickete, la care primim ori răspunsuri robotice, ori răspunsuri seci. Nu mai vorbim de faptul că imediat se închide discuţia (nu cumva să mai întrebi ceva), "se rezolvă" ticketele mai ceva ca în Parlament legile!"
 

DeletedUser5151

Exista ceva asemanator, se numeste "Sistemul intern de suport".
Forumul este creat pentru a facilita interactiunea dintre jucatori, nu intre jucatori si echipa de administrare.
As vrea sa intelegeti ca forumul extern este gestionat de moderatori, iar adminii intra aici doar in caz de probleme foarte grave.

hell-ena, sti desigur ca, raspunsurile la tickete sunt robotice, iar aceasta iti sunt inchise rapid, fara sa mai ai ocazia sa mai intrebi ceva. Ce interactiune e aceea cu un robot?

iar adminii intra aici doar in caz de probleme foarte grave.

Eu vad zilnic admini care posteaza pe forum ;)
 

DeletedUser

Sunt multe lucruri pe care un admin pe poate explica intr-un astfel de topic. E mult mai avantajos sa raspunzi odata si sa citeasca n useri, decat sa raspunzi o data si sa citeasca unul singur. In plus invatam si noi mai multe despre regulament, despre modul de aplicare al lui.
Un admin ne poate ajuta si in alte cazuri, nu numai legat de regulament ci si legat de joc

Exista ceva asemanator, se numeste "Sistemul intern de suport".
Forumul este creat pentru a facilita interactiunea dintre jucatori, nu intre jucatori si echipa de administrare.
As vrea sa intelegeti ca forumul extern este gestionat de moderatori, iar adminii intra aici doar in caz de probleme foarte grave.

Ne mai intrebam de ce niciun moderator /admin nu ne baga in seama. Avem raspunsul :)
 

DeletedUser5151

Cum sa te bage in seama cand, pana si presupusele mesaje trimise de ei, raspunsurile lor sunt automatizate, de exemplu cand imi spune Justme88 Draga LordKaos, si de fapt nu ar vrea sa zica asa ceva. Iar ticketu se inchide imediat.

Fara sa ai posibilitatea sa mai zici ceva. Ce dumnezeu, vorbim cu niste roboti ? Dar pana si robotii ar fi mai corecti.
 

DeletedUser9103

Cum sa te bage in seama cand, pana si presupusele mesaje trimise de ei, raspunsurile lor sunt automatizate, de exemplu cand imi spune Justme88 Draga LordKaos, si de fapt nu ar vrea sa zica asa ceva. Iar ticketu se inchide imediat.

Fara sa ai posibilitatea sa mai zici ceva. Ce dumnezeu, vorbim cu niste roboti ? Dar pana si robotii ar fi mai corecti.

Raspunsurile nu sunt automatizate. Ticketul este inchis de adminul care a preluat cazul.

In general la sesizari ticketele se inchid automat de adminul care a preluat cazul, dupa ce a verificat sesizarea. Informatile despre alti jucatori nu sunt facute publice.

Daca te uiti la intrebari in partea stanga sus la mesajul care l-ai primit de la support iti arata ce adimin tia raspuns :)
 

DeletedUser5151

Domnule vasy988, chit ca matale esti admin, eu joc triburile cu mult dinaintea ta, asa ca, crede-ma cand iti spun, ca pe vremuri nu se inchideau asa una cu doua ticketele. Daca aveai o nelamurire intrebai in continuare. Acu iti inchide ticketul si daca deschizi altu iti zice ca spammezi serveru.
 

Vis Lo Lop

member
Scor reacție
0
Explicaţia poate fi şi în numărul crescut de utilizatori faţă de vremurile de atunci, lord. Pare logic că nu ai timp să mai stai la discuţii, este adevărat că dacă tot o faci mai bine explici omului de la început, să nu mai revină după explicaţii.
Şi apoi, nici cu domnul de la circulaţie nu prea stau la discuţii cînd zice că era roşu la semafor ... deşi era galben clar ! :)
 

DeletedUser9103

Daca tu zici asa o fi, nu vreau sa te contrazic. :)

Daca la mine scrie Adaugă data: 24.05.2008 iar la tine Adaugă data: 24.02.2008 nu inseamna ca numai de atunci joc. dar cum ziceam nu vreau sa discut pe aceasta tema :)

Tickete care necesita o discutie libera si au o tema bine intemeiata, te asigur ca nu sunt inchise de la primul raspuns. Acum depinde de la caz la caz.
 

DeletedUser6558

Părerea mea este că regulamentul jocului este neclar, şi asta e problema de bază. Nu cred că administratorii jocului trebuie să răspundă public la acuzele de "malpraxis", pt. că în cazul acesta am avea nevoie de un forum cu "avocaţi", altul cu procurori şi curte constituţională şi avocatul poporului şi jurişti şi analişti , şi cred că ar fi prea mult, dar cred , adică nu cred, sunt sigur că ar fi mare nevoie să fie explicate mai multe chestii care ţin de ceea ce este, şi ceea ce nu este permis în joc, de exemplu, ceea ce nu înţeleg eu, chestia cu sitter-ul, care este extrem de confuză, şi deloc explicată, sau poate că e foarte clară, dar eu nu o înţeleg, şi aş vrea să mi se explice exact. În afară de asta, în general, regulile jocului sunt neclare, adică nu sunt expuse . Ceea ce este în "Help" e puţin şi vag. Un joc serios vine cu un manual, şi cu un tutorial cît de cît. Nu e "triburile" cel mai complex joc de pe Terra, dar ştiu că nu am putut juca odată un joc, anume Hearts of Iron, pentru că nu am înţeles efectiv cum se joacă, şi unele chestii nu înţelegeam absolut deloc cum funcţionează. (E drept că acel joc era chiar foarte complex, şi Hearts of Iron 2 a apărut însoţit de un manual şi un tutorial foarte vast.) Părerea mea e că ar trebui explicat ca la proşti. Asa e cutare, asta e cutare. Ăsta e nobilul, care merge mai încet şi se opreşte la borna 40, ăsta e satul, asta e cavaleria grea, etc. Cred că am dreptate când spun că un tip care intră pe triburi nu prea are de unde să ia toate astea. Că le găseşte pe forumuri...nu prea le găseşte, e muncă de chinez bătrân să descoperi aşa ceva pe oricare din forumurile triburilor. ( a fost , e drept, forumul tribului ABC. dar nu cred că a avut destulă vizibilitate, şi oricum, era un trib de pe o lume, nu era ceva oficial, la vedere. ) Eu nu ştiam ce e aia nobil şi că 5 nobili e prea mult pt. a lua un sat nici după vreo 3-4 luni după ce am început să joc triburi, şi nu mă consider prost. Cred că ar trebui explicate, că nici nu sunt atât de multe să fie nevoie de un volum enorm de muncă. Sincer, cred că asta ar fi o chestie destul de importantă.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser7072

regulamentul scrie clar ca anumitele controverse ce pot aparea cu adminii se rezolva exclusiv prin sistemul intern de suport. de ce sa schimbam asta?

aceasta propunere e pur si simplu idioata. ceea ce incerci tu prin ea e sa faci dintr-o pedeapsa in joc un fel de proces public cu jurati si mai stiu eu ce. cam mult, mai ales tinand cont ca 70% din cei ce posteaza pe forum nici nu au citit regulamentul jocului(estimare)
 

DeletedUser5151

La tickete ti se raspunde din an in pasti, iar adminu poate sa iti faca ce-o vrea, ca , deh.. cine il verifica, sau chiar de-l verifica, mare lucru nu-i face..
 

DeletedUser

Exista ceva asemanator, se numeste "Sistemul intern de suport".
Forumul este creat pentru a facilita interactiunea dintre jucatori, nu intre jucatori si echipa de administrare.
As vrea sa intelegeti ca forumul extern este gestionat de moderatori, iar adminii intra aici doar in caz de probleme foarte grave.

raspunsul colegei mele este cel mai bun motiv pentru care tema se inchide
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus