Ajutor

  • Autor subiect DeletedUser7600
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser7600

Buna ziua va rog frumos sa ma ajutati, am ales sa cumpar un cont premium ,20 puncte premium 120 zile 9.20 EUR prin telefon , am trimis sms-ul si am primit innapoi un cod care mi s-a spus sa il introduc in campul de validare de pe pagina web.L-am introdus si mi-a aparut urmatorul mesaj ''Comanda specificata nu este achitata!'' va rog ajutati-ma, am pierdut 10 euro ( .imi vreau contul premium .am sms-ul inca in telefon..rog administratorii TRIBURILE sa ma ajute :((
 

DeletedUser

Mie mi sa intamplat sa nici nu primesc codul...dar am srimis un tiket la suport si sa rezolvat...incearca si tu.
 

DeletedUser

Buna ziua va rog frumos sa ma ajutati, am ales sa cumpar un cont premium ,20 puncte premium 120 zile 9.20 EUR prin telefon , am trimis sms-ul si am primit innapoi un cod care mi s-a spus sa il introduc in campul de validare de pe pagina web.L-am introdus si mi-a aparut urmatorul mesaj ''Comanda specificata nu este achitata!'' va rog ajutati-ma, am pierdut 10 euro ( .imi vreau contul premium .am sms-ul inca in telefon..rog administratorii TRIBURILE sa ma ajute :((

printr-un singur sms ti-ai luat 20 de puncte premium ?:eek: abia acu am vazut ca e optiunea aia...
 

DeletedUser

chemicall depune un TICKET si specifica cele intalmpate. Sa nu stergi mesajul din telefon pentru a avea o dovada.

Bafta.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus