Cel mai interesant ar fi cand un jucator arunca in aer un pod peste un fluviu in timp ce armata inamica e pe pod. Dintr-o lovitura ai terminat armata inamicului. Plus ca in caz de razboi daca ai noroc si esti inconjurat de fluvii si rauri arunci in aer podurile si nu te mai poate ataca nimeni atata timp cat podurile nu mai exista (el vor putea fi reconstruite, dar cu tu esti amenintat cu atacul nu vei avea nici un interes sa le reconstruiesti lasand inamicul sa isi consume resursele, avand in vedere ca vrea sa te atace trebuie sa construiasca si el ceva. dupa ce a construit un pod astepti sa fie armata lui pe pod si il arunci iar in aer, distrugand si podul si armata). De asemenea ar trebui introduse o serie de unitati noi:
- agitatorii, odata trimisi in satul inamic in functie de numarul lor vor face armata inamica sa se razvrateasca si sa se bata intre ei soldatii inamicului, cel mai urat e daca s-ar razvrati nobilul inamicului pentru ca ai captura satul inamic instant
- sabotorii, alta unitate de temut, odata intrati in satul inamic in functie de numarul lor acestia vor incetini productia de resurse si de trupe putand chiar sa o opreasca complet
- contraspionii, acestia vor dezimforma spionii inamicului, acesta urmand sa primeasca un raport eronat, erorile din raport vor depinde de numarul contraspionilor aparatorului
- hipnotizatorii, acestia vor converti unitatile inamicului, acestea devenind unitatile tale
- granicerii, acestia se vor ocupa cu paza frontierei tarii, nimeni are voie sa intre ilegal in tara
- talibanii, aceasta e o unitate unica, ei se ascunda in pesteri si cand inamicul nu se asteapta ies din pesterii si ii ataca trupele; talibanii vor fi o unitate foarte rezistenta din toate punctele de vedere, o adevarata trupa de gherila antrenata sa lupte chiar si dupa cucerirea satului tau, avand capacitatea unica de a recuceri satul fara ca tu sa fi trimis vreun soldat in satul pierdut.