cum cuceresti un alt sat?

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

p0p1cu

member
Scor reacție
0
buna! sunt un incepator si vreau sa cuceresc un sat, am atacat un sat de vro 15 ori si nam luat decat ceva materii prime. cum sa fac sal cuceresc?
 

DeletedUser10829

lol.... noob pe L3=))
Nu ai nici o sansa
Citeste regulile jocului
 

DeletedUser

trebuie sa iti faci nobil,pentru asta ai nevoie de curte nobila si trebuie sa iti dezvolti anumite cladiri ,pentru a cuceri un sat ai nevoie de 4 atacuri cu nobil ,trebuie sa ii scazi adeziunea sub 0 ca sa fie al tau,poate sa fie si mai multe atacuri daca distanta e mare
 

cossu

member
Scor reacție
9
noi de unde draq sa stim cum se cucereste un sat..mi-a iesit este adevarat de vreo 180 de ori cucerirea unui sat insa o fo pur intamplator..
 
Ultima editare:

DeletedUser

Chiar totul moka nu se poate. Click pe ajutor (langa forum) click pe cladiri si trupe. Acolo scrie tot ce trebuie sa stie un incepator. Restu inveti din mers.

Bafta!
 

DeletedUser

noi de unde draq sa stim cum se cucereste un sat..mi-a iesit este adevarat de vreo 180 de ori cucerirea unui sat insa o fo pur intamplator..

Si acuma te crezi mai destept ca ai facut misto de un incepator?
Hai ca nu e nici cazul si nici locul sa ne batem joc de incepatori, in fond, la fel am fost toti.
 

DeletedUser

Un alt sat/sate, in afara celui care v-a fost alocat prin inscrierea in joc, se cucereste. Pentru a cuceri un sat, va trebuie curte nobila si minim o generatie de nobili.
Un atac cu un nobil, scade, in mod aleatoriu, adeziunea satului respectiv, cu un procent intre 20 si 35%. Mai multi nobili intr-un atac, nu vor scadea adeziunea cu mai mult decat acest procent. De aceea trebuie, in medie, 4 atacuri cu nobil pentru a cuceri un sat. Dar, tineti minte, nobilul este o unitate de lupta fragila, nu poate fi trimis singur si nu poate fi trimis daca nu ati curatat de trupe, in prealabil, satul respectiv.