De ce scade moralul?

DeletedUser

Salut!Sunt un incepator in acest joc si as vrea sa stiu dc scade moralul trupelor?Care ar fi motivele?La inceput cand atacam doar cu lancierii nu au fost probleme, dar acum cand atac mai cu multe trupe incepe sa scada moralul.De ce?
 

DeletedUser

Nu este din cauza trupelor, ci din cauza punctajului. Cu cat cresti in punctaj si ataci jucatori mai mici decat tine, moralul va fi scazut :)
 

DeletedUser

Jocul nu permite jucatorilor mai puternici sa ii atace pe cei mai micuti si scade moralul de atac atunci cand doresti sa ataci juniori . Daca alegi sa ataci un jucator cu punctaj egal ca al tau sau mai mare vei avea moral 100 % , trupele iti vor lupta cu toata forta . Cei care sunt de 20 de ori mai mici ca tine nu poti sa ii mai ataci o perioada .
 

DeletedUser16039

Jocul nu permite jucatorilor mai puternici sa ii atace pe cei mai micuti si scade moralul de atac atunci cand doresti sa ataci juniori . Daca alegi sa ataci un jucator cu punctaj egal ca al tau sau mai mare vei avea moral 100 % , trupele iti vor lupta cu toata forta . Cei care sunt de 20 de ori mai mici ca tine nu poti sa ii mai ataci o perioada .


Aici depinde de setarea fiecarei lumi.
 

DeletedUser

Cei care sunt de 20 de ori mai mici ca tine nu poti sa ii mai ataci o perioada

dar cei care sunt de 20x mai mici decat mine (sa zicem) ma pot ataca? binenteles...ma refer la lumile care au astfel de setari, pentru ca nu toate lumile sunt la fel, pe asta chiar nu o stiu si sunt curios.
 

Magie Noire

member
Scor reacție
3
Salut!Sunt un incepator in acest joc si as vrea sa stiu dc scade moralul trupelor?Care ar fi motivele?La inceput cand atacam doar cu lancierii nu au fost probleme, dar acum cand atac mai cu multe trupe incepe sa scada moralul.De ce?