Este acel moment din nou! În cazul în care am face-o altă dezbatere şirul şi unele decide să flacără-mă!
Oricum, de azi Mi-ar plăcea, pentru a discuta acest subiect de la începutul lumii ODA / D şi opinii cu privire la aceasta.
În ce stadiu se OD devenit destul de important pentru a judeca o jucători numai pe capacitatea lui / ei ODA / D?
Oponenti învins:
Oponenti învins (OD) este un ranking metrice folosite de Tribal Wars că mulţi jucători de valoare în considerare o măsură mai mare de puncte de skill.
Ai câştigat OD prin uciderea trupelor inamice. Fiecare unitate este ucis în valoare de o anumită sumă de OD. Există două tipuri de rang OD, atac OD OD rang şi apărare rang.
Subiect de ciudat:
Ciudat poate fi uneori foarte sub-evaluat. În opinia mea, cu întârziere în joc-mare ciudat este o modalitate mai bună de a judeca o triburi de comunicare, coordonare, etc
Mai ales în cazul în care satul / jucător în atac nu este pierdut. Cu toate acestea, s-ar putea sugerează, de asemenea, un jucator are cunoştinţele şi capacitatea de a sprijini trecerea în jurul său între satele cu bună sincronizare.
Oare care va permit sa judece un capacitatea de jucători? Ciudat arată că ai atacat, ispititor pe alţii să te atac pe termen scurt,
dar a face mai mult înapoi în cazul în care creşte în ciudat au fost în trecut.
Obiectul ODA:
ODA este, în opinia mea, din nou, o mult mai complicat metrice OT o măsură de capacitatea de jucatori de pe. Precoce în lumea aceasta poate însemna mai multe lucruri.
Este mult mai uşor să judece dacă ştiţi cum a fost câştigată. A fost câştigată de compensare-un domeniu strategic, lăsând 2-4 viitor nobil obiective în 15x15?
A fost câştigată de către toată lumea în mod neglijent ataca în zona dumneavoastră, în încercarea de a fi în top pe locul al ODA?
Are mici ODA însemna un jucător are mai multe trupe? Se indică în LC năvălire strategie a fost folosit?
Frecventa de a utiliza cu trupe în cel mai important lucru într-un joc cu limita de trupe.
Parerea trupe limită este dictat de capacitatea de fermă şi nu există un număr fix de trupe puteţi avea.
De fiecare dată când nu sunt trupe clădire este pierdut timp.
Dacă aţi făcut o bomba şi-ţi stă în villag.e timp de o săptămână pe care o pierdem timpul şi ignorarea dinamica de la joc
Există mai mulţi factori care pot / trebuie să fie incluse, atunci când judeci pe cineva lor ODA / D.
După unele discuţii cu câţiva jucători, iată câteva puncte valide Am crezut ca vor include:
"Eu cred că ODA este probabil cel mai important statistice individuale pentru jucatori, precum şi totalul ODA trib.
ODA arată agresivitate a player / trib şi arată cum le place să joace jocul
(a scăzut ODA pot să prezinte un conservator jucător care place nobling barbs în timp ce o mare ODA arată contrariul).
În această etapă a jocului, până când sunt în afara nobili,
ODA este alături de valoare şi având o mare ODA mijloacele pe care le-aţi pierdut pur şi simplu mai multe trupe de care aveţi nevoie pentru a.
Cele mai importante statistice, în opinia mea, care merge impreuna cu ODA este BARB ennoblements.
De obicei, puteţi vedea că agresiv jucatori termina cu fantastic nobil obiective şi dont trebui să deşeuri nobili pe 1800 punct de barbs. "- John Murray
"ODA nu spun este un jucător bun, dar se spune că este un jucător activ şi agresiv.
Sleeping trupele sunt o ameninţare la adresa nu-o. Ciudat spune ca esti pe punctul de a obţine rimmed.
Ciudat unchbag arată un player. Supărare construieste mai repede atunci Apararii. "- Solitar
"ODA este supra-evaluat, de oameni care-l ţii aout sunt de top rankers.
Deşi ridicat ODA este aproape întotdeauna un bun ghid pentru a Rough arate cine sunt jucători buni,
medie a tuturor jucătorilor de prea multe ori "vânători" de ODA sa se faca bine,
cliring jucătorii au nevoie să dont, jucatorii au obiceiul sau chiar fermă de ajuns pentru a face worthwile "- Vpar / utilizator nu a fost găsit
"Ciudat, în opinia mea, este, de asemenea, important. Aceasta nu este la fel de util ca ODA pentru a determina un stil de joc care player,
ca oricine poate fi aranjate de tribul lor cea de-a doua vor fi incomings dar este important în fază incipientă.
În principal, pentru că în cazul în care un jucător poate rezista mai multe atacuri şi continuă să crească în continuare, fără a fi cultivată,
arată că ştiu ce fac şi cum de a-şi apăra în mod eficient. "- John Murray
"Ca de ex rang 1 ODA jucător în această lume (W25), în condiţii de siguranţă nu pot spune că nu a făcut-mi un jucător mai bun,
dar mi-a dat un psihologică marginea uneori. Toate, în toate. High ODA nu face unele-o un bun jucător,
ea le face pe cineva care a avut o grămadă de ţestoase şi masa de sprijin triburi în apropierea lor "- Vpar / utilizator nu a fost găsit
Deci, haideţi să aruncăm o privire cum OD este calculat.
Trupe Tip: Când ataca / Când apărarea
Suliţă: 4 / 1
Sword: 5 / 2
Axe: 1 / 4
Archer: 5 / 2
Scout: 1 / 2
Lumina cavalerie: 5 / 13
Mounted Archer: 6 / 12
Heavy cavalerie 23 / 15
Ram: 4 / 8
Catapulta: 12 / 10
Paladin: 40 / 20
Nobil: 200 / 200
Pe această bombă, Sper sa bucurat de
Discutaţi!