DeletedUser
Preliminarii
Prin introducerea bisericii s-a dorit introducerea pe triburile a unei caracteristici intalnita frecvent in jocurile de strategie, incepand de la Civilization 2 incoace. Si anume, crearea unei delimitari a puterii si influentei pe care satele unui jucator o exercita pe harta in zona adiacenta lor.
Dupa parerea mea, alegerea bisericii pentru implementarea acestei "feature" nu a fost cea mai fericita, ingreunand jocul si consumand timp, resurse si spatiu in ferma inutil. In plus, cred ca ar trebui sa existe si pe triburile un parametru care sa indice (si recompenseze) continuitatea prezentei unui jucator(trib) intr-un anume spatiu pe harta precum si continuitatea apartenentei unui jucator la un trib. Parametru care sa confere un plus(avantaj) jucatorului respectiv in functie de nivelul atins.
Propunere
aiciau fost cateva propuneri concrete pentru implementare. ele au fost sterse pentru ca am impresia ca ele au fost interpretate gresit. ca padurea ramane acoperita vederii de prezenta copacilor.
daca exista jucatori care impartasesc ideea subliniata mai sus, vor veni cu idei de implementare, care cu siguranta ca vor fi mai bune ca ale mele.
Concluzie/Beneficii
- spre deosebire de biserica, sfera de influenta aduce avantaje jucatorului care are o prezenta constanta pe harta si in cadrul unui trib.
- spre deosebire de biserica, sfera de influenta nu necesita cladiri suplimentare.
- dar marea diferenta dintre cele doua e DINAMISMUL. Influenta bisericii e statica, si nu reflecta deloc vechimea/consecventa/puterea unui jucator/trib pe harta. Sfera de influenta fiind dinamica si se modifica in functie de activitatea fiecarui jucator/trib
Final
imi dau seama ca propunerea mea e perfectibila. cu cat mai multi vor reflecta asupra ei, cu atat mai multe idei bune pot sa o imbunatateasca.
si o intrebare pentru admini:
ce se intampla cu propunerile acestea?
cum pot fi ele sustinute?
ajung ele undeva?
le ia cineva in seama?
sau e doar un mijloc placut de petrecere a timpului si socializare?
a fost vre-o propunere materializata in schimbari in joc? daca da, care?
Prin introducerea bisericii s-a dorit introducerea pe triburile a unei caracteristici intalnita frecvent in jocurile de strategie, incepand de la Civilization 2 incoace. Si anume, crearea unei delimitari a puterii si influentei pe care satele unui jucator o exercita pe harta in zona adiacenta lor.
Dupa parerea mea, alegerea bisericii pentru implementarea acestei "feature" nu a fost cea mai fericita, ingreunand jocul si consumand timp, resurse si spatiu in ferma inutil. In plus, cred ca ar trebui sa existe si pe triburile un parametru care sa indice (si recompenseze) continuitatea prezentei unui jucator(trib) intr-un anume spatiu pe harta precum si continuitatea apartenentei unui jucator la un trib. Parametru care sa confere un plus(avantaj) jucatorului respectiv in functie de nivelul atins.
Propunere
aiciau fost cateva propuneri concrete pentru implementare. ele au fost sterse pentru ca am impresia ca ele au fost interpretate gresit. ca padurea ramane acoperita vederii de prezenta copacilor.
daca exista jucatori care impartasesc ideea subliniata mai sus, vor veni cu idei de implementare, care cu siguranta ca vor fi mai bune ca ale mele.
Concluzie/Beneficii
- spre deosebire de biserica, sfera de influenta aduce avantaje jucatorului care are o prezenta constanta pe harta si in cadrul unui trib.
- spre deosebire de biserica, sfera de influenta nu necesita cladiri suplimentare.
- dar marea diferenta dintre cele doua e DINAMISMUL. Influenta bisericii e statica, si nu reflecta deloc vechimea/consecventa/puterea unui jucator/trib pe harta. Sfera de influenta fiind dinamica si se modifica in functie de activitatea fiecarui jucator/trib
Final
imi dau seama ca propunerea mea e perfectibila. cu cat mai multi vor reflecta asupra ei, cu atat mai multe idei bune pot sa o imbunatateasca.
si o intrebare pentru admini:
ce se intampla cu propunerile acestea?
cum pot fi ele sustinute?
ajung ele undeva?
le ia cineva in seama?
sau e doar un mijloc placut de petrecere a timpului si socializare?
a fost vre-o propunere materializata in schimbari in joc? daca da, care?
Ultima editare de un moderator: