Interviuri

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

alex02dsa

Moderator
Membru personal
Scor reacție
33
microphone.jpg


seperator.gif


Deoarece s-a ajuns într-o fază destul de avansată a acestei lumi, am decis că secțiunea de interviuri se poate deschide. Dorim prin aceasta să scoatem la lumină personalitățile marcante ale acestei lumi și să vă aducem la cunoștiință o mică parte din strategia viitoare a fiecărui trib.
Așteptăm părerile voastre, sugestii referitoare la persoanele nominalizate precum și ce ați vrea să aflați de la persoanele nominalizate.

seperator.gif

Discuțiile se vor purta aici.
Toate regulile forumului se aplică!
 

alex02dsa

Moderator
Membru personal
Scor reacție
33
Extraction point

Interviu Extraction Point
1. Pentru inceput ai putea sa ne spui cateva lucruri despre persoana din spatele nick-ului?
Da. Numele meu real este Ovidiu, am 21 de ani, sunt dintr-un orasel numit Oravita, aflat la cca 110 km sud de Timisoara, si sunt student al Universitatii "Politehnica" din Timisoara, la Facultatea de Automatica si Calculatoare. Consider ca ma caracterizeaza logica, meticulozitatea, ratiunea, organizarea si ambitia.
2. Cum ai aflat de joc? Cum a inceput aventura pe triburile.ro?
Despre joc am aflat in clasa a 10-a, de la un coleg, care joaca pe L26 sub nickname-ul de Cobrakid. Aventura pe triburile.ro a inceput pe Lumea 3, sub forma unui esec, fiind trimis la margine.
3. Tinand cont de evolutia jocului de la lumea 1 pana la lumea 30, ce parere ai despre modificarile aduse jocului?
In general, consider ca modificarile jocului aduse pana acum, sunt de bun augur, cu exceptia celor care implica folosirea punctelor-premium pentru obtinerea unor facilitati, altele decat cele bazate pe economisirea timpului investit in acest joc.
4. Cum ai ajuns sa joci pe L26?