Intrebări şi răspunsuri / Utile 33

quz0r

member
Scor reacție
144
Rules.jpg


Atentie la:

In legatura cu forumul, atentie la provocari si la jigniri.
Legat de joc, m/am gandit ca v/ar prinde bine putin ajutor asa la inceput de strada :D :

Twmap 33
TWmap pentru lumea 33.

Tribal Wars Map is a tool that helps you greatly speed up your daily routine. Perfect for farming, exploring, planning and much more. Over a hundred unique features help you improve every part of your Tribal Wars Experience. Select a world on the left to continue.

Main features:
Highlight villages, players and tribes with an easy to use interface.
Quickly calculate travel times between two villages.
View morale from a different player's point of view (use "Set main" to set the correct player).
8 highlight modes to highlight villages by different criteria: "Normal", "Activity", "Points", "Conquer", "Growth", "Attack", "Defend", "Tribeless".
Activity mode tracks the time since the player has last increased in points or defeated an enemy unit while attacking and colours the map accordingly, giving an accurate representation of activity.
Access everything within one click, click a village and a menu with over a dozen of options will be displayed.
Easily filter villages using several criteria.
Save notes for villages, players and tribes, indicated by an icon in the tooltip and an optional tooltip text.
Draw lines and circles freely on the map.
You can tune everything to your own preference with over fifty customizable settings.

Calculator backtime, dodge si traveltime ( Usor de utilizat, de introdus in Task de prelucrare rapida)
Indicatii:
(Back-Time)
La "Sosire" se va introduce ora cand ajunge atacul (sau comada in general). ex: 18:30:56
La "Durată" se va introduce timpul pe care comanda il pargurge pe drum(se va tine cont de cea mai lenta unitate cu care sa lansat). ex: 123:30:56

Daca nu cunoasteti durata comenzii folositi Travel-Time, unde la "Agresor" trebuie sa introduceti coordinatele satului de pe care a fost lansata comanda, la "Apărător" trebuie sa introduceti coordinatele satului pe care ajunge comanda. Selectati cea mai lenta unitate, click pe "SetDurată" si click pe "Ok".
La rezultat (Back-Time) va aparea "Întoarcere estimată peste 5 zile, la ora 22:01:52" acesta fiind ora cand trupele se vor intoarce in sat.

Pentru Snipe sunt destule mult mai bune deci nu cred ca e nevoie sa il folositi pe acesta, totusi in caz de "nevoie" procedura este aceasi.

Cod:
javascript: folder = 'https://dl.dropbox.com/u/100563986/backtime';
$.getScript(folder + '/backtime.js');void(0);

Extragerea barbarilor:
Indicatii: In general pe toate paginile extrage cu un simplu clik pe script.Daca doresti sa faci conversia ai optiunea claim coord ,iar daca esti pe profilul unui jucator ai si bb-code table (numar, sat, puncte)
..- partea mai complicata (de explicat) este la harta :
Clik pe script, aici poate sa extraga dupa mai multe criterii (tot: extrage tot ce este pe harta, jucator, se introduce in dreapta numele jucatorului si va extrage doar acel jucator, trib: la fel ca si la jucator, diplomatie: in drepta trebuie introdus relatia diplomatica cu tribul de unde doresti sa extragi dusmani, aliati, neutru, pna.... si barbari : extrage doar satele bonus si barbari) sunt si 2 controale unde pot fi introduse numarul minim si maxim de puncte a satelor care se vor extrage .Si aici daca se vrea se poate face conversia la claim sau coord.

Cod:
javascript: void($.getScript('https://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/extractort.js'))

Farm / nuke ( cu rezervare de trupe ) :
Indicatii: Aici -> units = { se pot introduce trupele; Daca doresti sa/ti lase sa zicem 400 topoare trebuie sa pui -400 (asa se face rezerva de trupe). Daca vrei sa introduca toate trupele trebuie sa pui true, daca nu pui direct numarul.
Aici -> coords = se pun coordinatele (exemplu: 431|490 430|490 )
name = 'farmchi'; -> asta poate fi schimbat daca doresti sa folosesti simultan acelasi script pe aceeasi grupa de sate.

Cod:
javascript: units = {
    'spear'	: 0,
    'sword'	: 0,
    'axe'	: true,
    'archer'	: 0,
    'spy'	: -40,
    'light'	: 200,
    'marcher'	: 0,
    'heavy'	: 0,
    'catapult'	: true,
    'ram'	: true,
    'knight'	: 0,
    'snob'	: 0
};
coords = '431|490 430|490 427|494 406|524 405|523 406|522 402|522';
name = 'farmchi';

var d = document;
function N(a) {return (d.getElementsByName(a)[0]);}
function maxVal(a) {return parseInt(d.units[a].nextSibling.nextSibling.innerHTML.match(/\d+/), 10);}
if (N('x') && N('x').value == '') {
    if (!N(name)) $('h3').append('<span name="' + name + '" style="color:green;font-size:11px;"></span>');
    coords = coords.split(' ');
    index = 0;
    farmcookie = d.cookie.match('(^|;) ?'+name+'=([^;]*)(;|$)');
    if (farmcookie != null) index = parseInt(farmcookie[2]);
    N(name).innerHTML = ' Tinta nr.' + (index + 1) + '  (' + coords[index] + '). Total: ' + coords.length;
    if (index >= coords.length) {
        N(name).style.color = '#F00';
        N(name).innerHTML = ' Ai ajuns la capatul listei!';
    } else N(name).style.color = 'green';
    if (index >= coords.length) index = 0;
    coords = coords[index];
    coords = coords.split('|');
    index++;
    cookie_date = new Date(2051, 08, 11);
    d.cookie = name + '=' + index + ';expires=' + cookie_date.toGMTString();
    N('x').value = coords[0];
    N('y').value = coords[1];
    for (i in units) {
        if (units[i] == true) {
            insertUnit(N(i), maxVal(i));
        } else if (units[i] < 0) {
            rezerva = maxVal(i) + units[i];
            if (rezerva < 0) insertUnit(N(i), maxVal(i));
            else insertUnit(N(i), rezerva);
        } else if (maxVal(i) >= units[i]) {
            insertUnit(N(i), units[i]);
        } else {
            insertUnit(N(i), maxVal(i));
        }
    }
}
void 0

Dodge :
Eu , la 1 singur sat folosesc butonul cu 2 ok/uri- Intru la un raport pe un sat apropiat de barbari sau bonus -> Ataca din nou cu toate trupele -> (nu dau ok, ci copiez linkul) intru in Task prelucrare rapida si introduc ce am copiat mai devreme -> scriu nume, si dau Ok.
A doua varianta, utila cand ai mai multe sate:
Inaintea raportului se copiaza {game} , in modul asta va merge pe orice sat cu acelasi raport ( Exemplu: {game}&screen=place&try=confirm&type=all&report_id=85154810)


Redenumire atacuri in sosire :

Cod:
javascript: var formatNume = 'trupa [jucator] (coord) lansat';  
var formatOra = 'z.l oo:mm:ss';  
void($.getScript('http://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/incomings.js'));

Balanta resurse :
Indicatii: Dai clik pe script si se va deschide o noua pagina (in modul productie) acolo trebuie sa dai din nou clik si te va duce pe noua pagina unde trebuie sa dai submit; dupa, o sa apara o serie de linkuri- dai clik pe link sau dai sa deschida un set de linkuri (sus). Se vor deschide in targ, acolo mai dai o data clik pe script si va introduce resursele. Dai ok si gata. :D


Cod:
javascript: function MarketMain() {
    var a = document;
    if (window.frames.length > 0) a = window.main.document;
    var b = a.createElement('script');
    b.type = 'text/javascript';
    b.src = 'https://dl.dropbox.com/u/100563986/targ/mb.js';
    a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)
}
function getGameDoc(winvar) {
    getdoc = winvar.document;
    if (!getdoc.URL.match('game\.php')) {
        for (var i = 0; i < winvar.frames.length; i++) {
            if (winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {
                getdoc = winvar.frames[i].document
            }
        }
    }
    return getdoc
};
doc = getGameDoc(window);

function FillRes() {
    var resources = doc.forms[0];

    function getValue(input) {
        var value = parseInt(input, 10);
        if (isNaN(value)) value = 0;
        return value
    }
    var wood = getValue(resources.wood.value);
    var clay = getValue(resources.stone.value);
    var iron = getValue(resources.iron.value);

    function OkClick() {
        var arrInputs = resources.getElementsByTagName('input');
        for (var idx1 = 0; idx1 < arrInputs.length; idx1++) {
            if (arrInputs[idx1].value.indexOf('Ok') != -1) {
                arrInputs[idx1].click();
                break
            }
        }
    }
    function insertValues() {
        var URLargs = doc.URL.split("&");
        for (var i = 0; i < URLargs.length; i++) {
            var args = URLargs[i].split("=");
            if (args.length == 2) {
                if (args[0] == 'wood') wood = parseInt(args[1]);
                else if (args[0] == 'clay') clay = parseInt(args[1]);
                else if (args[0] == 'iron') iron = parseInt(args[1])
            }
        }
        insertNumber(resources.wood, wood);
        insertNumber(resources.stone, clay);
        insertNumber(resources.iron, iron)
    }
    if (wood + clay + iron > 0) {
        OkClick()
    } else {
        insertValues()
    }
}
if (doc.URL.match(/clay=/) || doc.URL.match(/confirm_send/)) {
    FillRes()
} else {
    MarketMain()
}

Convertor de rapoarte:
Cu utilizare complexa

Setarile lumii si conditiile de victorie:
- viteza serverului: 1
- viteza trupelor: 1
- numărul maxim de membri în trib : 50
- steaguri - nu
- trofee - da
- biserică - nu
- cercetare simplă
- arcaşi - da
- garda - da
- "declaraţii de război" –activate (5 membri în trib necesari)
- paladin activat ( poate găsi obiecte )
- sate bonus îmbunătăţite
- sate de barbari/bonus crescătoare (până la 1500 de puncte)
- fără bonus de noapte
- moral – activ (depinde de punctaj)
- nobilul poate străbate o distanţă de 70 de câmpuri
- se va putea alege direcţia satelor la început
- limita fake - 1%
- protecţie de începător 5 zile
- membrii din acelaşi trib nu pot fi atacaţi, aceste atacuri se vor transforma în vizite
- comerţ liber
- taleri cost redus (factor 0.8)


Setări premium:

- înjumătăţirea timpului de construcţie a clădirilor

- construirea imediată în schimbul a 10 puncte premium (când mai sunt doar 10 minute până la terminarea construcţiei, o clădire poate fi terminată imediat, în loc sa se folosească înjumătăţirea timpului)

- reducerea costurilor de construcţie pentru 30 de puncte premium (o clădire poate fi construită astfel cu 20% mai puţine resurse)

- producţie mai mare cu 20% pentru oricare din cele 3 tipuri de resurse timp de 7 zile pentru 40 de puncte premium

- schimb de resurse pentru 10 puncte premium (resursele pot fi schimbate la târg conform unui raport de 1:1)


Condiţii de victorie : Un trib trebuie să deţină după 180 zile cel puţin 85% dintre satele active.

Wiki
Intrebari si raspunsuri/ ajutor.


Echipa de suport pe 33:

congres (congres)
superpandev (superpandev)
206cc(206cc, Pandorra)
tdc12 (tdc12)
nuria (nuria,nixe)
aexxea(aexxea)
grabber(grabber, Mystic Chaos)
xenimus(xenimus)
zgubea (zgubea)

Moderatori pe 33:
quz0r si adenauer

Multumesc colegului chinez unikt care si/a pierdut vremea cu mine si mi/a explicat cum functioneaza fiecare script postat. :D

Spor la joc tuturor!

Acest topic este rezervat doar informatiilor utile si intrebarilor specifice. Spamul se pedepseste, avem pretentia ca ordinea discutiilor sa ramana la subiect.

Intrebari? :)
 
Ultima editare:

DeletedUser43204

Am o intrebare, daca paladinul meu are o arma care da sa zicem 10% bonus de aparare pt. spade si imi mai trimite un coleg paladinul lui in sprijin care are aceeasi arma care da 10% bonus pt spade, atunci voi avea 20% bonus aparare pt. spadele din sat ? Sau daca paladinul meu are bonus de aparare pt. lanci si cineva imi trimite paladinul lui cu bonus pt. spade, atunci voi avea bonus si pt. spade si pt. lanci ?
 

DeletedUser42770

Eu stiu ca daca ai paladinul cu spada daca cineva iti trimite sprijin alt paladin cu spada nu se mai pune alt bonus !
Iar daca ai tu spada si celalalt jucator paladin cu arcul sa spunem ti se pune bonus !

In concluzie 1 singur paladin cu 1 singur bonus / unitate
 

quz0r

member
Scor reacție
144
Doi paladini sau mai multi cu aceeasi arma sunt eficienti ca un singur paladin. Poti avea mai multi paladini sprijin - eficienti, cu bonusuri diferite insa :)..
 
Ultima editare:

DeletedUser

Un script legal cu 3 butoane sau ceva de genu mai exista? Ca o sa-mi fie greu sa dau manual cu un calut cand o sa am 2-3 sute dapoi 1700
 

baD rullz

member
Scor reacție
98
Un script legal cu 3 butoane sau ceva de genu mai exista? Ca o sa-mi fie greu sa dau manual cu un calut cand o sa am 2-3 sute dapoi 1700

Am eu script cu 3 "botoane" :

FARM :
javascript: lancii = 0; spade = 0; topoare = 0; arcasi = 0; spioni = 0; c_usoara = 2; c_arcasi = 0; c_grea = 0; catapulte = 0; berbeci = 0; paladin = 0; nobil = 0; coords = ' '; var doc = document; url = document.URL; if (url.indexOf('screen=place') == -1) alert('Doar din piata centrala!'); if (doc.getElementById('inputx').value == "") { get = doc.getElementsByTagName("h3")[0]; h = doc.createElement("a"); get.appendChild(h); h.setAttribute("id", "ChiFarm"); h.setAttribute("style", "color: #0C6C18; font-size: 11px;"); coords = coords.split(" "); index = 0; farmcookie = document.cookie.match('(^|;) ?ChiFarm=([^;]*)(;|$)'); if (farmcookie != null) index = parseInt(farmcookie[2]); doc.getElementById("ChiFarm").innerHTML = " Ataci satul nr." + (index + 1) + " (" + coords[index] + "). În total sunt: " + coords.length + " sate."; if (index >= coords.length) { doc.getElementById("ChiFarm").setAttribute("style", "color: #FF0000; font-size: 12px;"); doc.getElementById("ChiFarm").innerHTML = ""; } else { doc.getElementById("ChiFarm").setAttribute("style", "color: #0C6C18; font-size: 11px;"); } if (index >= coords.length) index = 0; coords = coords[index]; coords = coords.split("|"); index = index + 1; cookie_date = new Date(2051, 08, 11); document.cookie = "ChiFarm=" + index + ";expires=" + cookie_date.toGMTString(); doc.getElementsByName('x')[0].value = coords[0]; doc.getElementsByName('y')[0].value = coords[1]; insertUnit(doc.forms[0].spear, lancii); insertUnit(doc.forms[0].sword, spade); insertUnit(doc.forms[0].axe, topoare); insertUnit(doc.forms[0].archer, arcasi); insertUnit(doc.forms[0].spy, spioni); insertUnit(doc.forms[0].light, c_usoara); insertUnit(doc.forms[0].marcher, c_arcasi); insertUnit(doc.forms[0].heavy, c_grea); insertUnit(doc.forms[0].ram, berbeci); insertUnit(doc.forms[0].catapult, catapulte); insertUnit(doc.forms[0].knight, paladin);insertUnit(doc.forms[0].snob, nobil); } void(0);

ATAC :
javascript:document.forms.units.attack.click ();end();

Ok :
javascript:document.getElementsByName('submit')[0].click();end();
 

DeletedUser39522

mai exista un site de gasire ferme cum era twmentor sau ceva de genu ?
 

DeletedUser

Team-Triburile apr 30,2013 11:32
Stimati jucatori,

Incepand de Luni ( 6 Mai 2013 ), shared session ( SIDDING ) devine ilegal, orice jucator identificat dupa data de 6 Mai incalcand aceasta prevedere va fi sanctionat.

Detalii si regulamentul complet il gasiti aici !

Va uram distractie placuta.
Echipa Triburile Romania


imi explica si mie cineva asta ce e?ce inseamna siding?
 

DeletedUser39475

Adica un alt jucator sa intre cu SID. Asta inseamna sa fiti 2 pe cont in acelasi timp. :)
 

zekmes

Game Suport
Scor reacție
7
E un cadou de Paste din partea echipei triburile :)...Un cadou placut :)...

Misu hai sa ti explic. Cand tu te loghezi la joc, cu userul tau este creata o sesiune, sesiune care are un ID. Daca te loghezi din nou, se schimba sesiunea, si cea veche se distruge. Ce poti face. Iei acel ID al sesiuni si te loghezi din alta parte in aceeasi sesiune. In acest fel pe un cont pot sta 2-3 jucatori concomitent. De acum incolo acest lucru e ilegal. Pot juca 2 jucatori pe acelasi cont, dar doar pe rand.
 

DeletedUser

n-am eu treaba cu asta, nu am jucat niciodata cu co-player...dar era bine de stiut, multumesc
 

Rakanishu

Community Manager
Scor reacție
146
Coplayingul este permis, SID este altceva, dupa cum a spus si zekmes.

Sidding = mai multi jucatori pe un cont in acelasi timp.
 
Sus