joc doar de ieri si am multe intrebari...

  • Autor subiect carp cazacu
  • Data de început

DeletedUser

sunt incepator (de ieri)...incerc sa-mi ridic cat de cat satucul pana inca sunt sub protectie de incepator...totusi m-am uitat putin prin triburile de pe continentul meu...e prea devreme sa incerc sa ma alatur unui trib???? Daca tribul are mai multi membri si evident mai puternici decat mine, are rost sa incerc sa le trimit un mesaj rugandu-i sa ma accepte, sau nu? ...sau se recomanda sa stau inca inafara triburilor????
PS: daca subiectul a fost deja discutat pe forum...atunci imi cer scuze pt "new Thread"...:eek:
 

DeletedUser

prima data citeste totul la "Ajutor'. asta este al doilea pas. primul este citirea si intelegerea regulamentului.
daca esti in margine, cum este de fapt normal, teoretic ai timp sa te dezvolti...
 

DeletedUser

cat despre intrarea in vreun trib...eu zic sa nu te pripesti:p s-ar putea intampla sa intri intr-un trib ce pare mare, si sa fie plin de jucatori slabi, sau fara timp liber, ce ar putea sa cada intr-un viitor apropiat
daca este vorba de un trib mare, intreaba-i daca te primesc. pana la urma incercarea moarte n-are;). insa ai grija carui trib te adresezi. cam 90% din triburile din top20,pe langa ca te vor refuza, te vei si trezi cu cateva atacuri:D:D
 

DeletedUser

multumesc mult de tot Andreyutzu 92...pai de asta mi-era si mie teama...sa nu cumva sa ma trezesc cu un atac in loc de invitatie...si de-asta ma gandeam ca poate pana duminica cand teoretic mi se ia "imunitatea" poate uita tribul ca exist....
si DA...cam la unul puternic ma uitam eu pe furish...ma gandeam ca poate ma protejeaza si pe mine cineva dupa primele 5 zile... are zice peste 100 de membri si se pare ca sunt si unii cu punctaje mai mici ca mine...ca eu abia am 230 de punctishoare...da am o scuza: doar ieri am descoperit jocul...
merci mult inca o data!...o sa mai stau cuminte o vreme...
 

DeletedUser