Jucatori de pe lumea 13

  • Autor subiect the last warrior
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Exista jucatori care au jucat pe alte lumi de exemplu :

Lumea 1 , lumea 2 , lumea 3 , lumea 4 , lumea 5 , lumea 6 , lumea 7 , lumea 9 .

In special aceste lumi , as dori sa stiu daca se ascund sub alte nume aici !

De exemplu :

the last warrior , numele pe aceasta lume , si pe lumea unde a jucat ce nume are !
 

DeletedUser26205

nu sunt nimic :-j

aici sunt doar incepatori care e prima lume la ei :))
 

DeletedUser

Ai probleme serioase cu limba romana. Te sfatuiesc sa consulti site-ul www.calificativ.ro si sa iti gasesti pe cineva sa te ajute , sa nu mori prost :D , n00bule!
 

DeletedUser

uff, auzi playeri buni, auzi jucatorii astia buni, umbla cu satele mixte ? sau doar imi scad adeziunea la sate cu lancieri ?:D
 

DeletedUser

uff, alea care nu le avem, ce ne facem noi fara armele paladinului, de exemplu sutienul lui brianna spalat cu cif:D
 

DeletedUser

va abateti de la tema,eu de exemplu am jucat pe 6,si 3 sub acelasi nume
 

DeletedUser

dar crezi ca playerul care a facut topicul nu e tot o gluma ?:))

Oricum cred ca este un jucator mult mai bun ca tine nu ca ar fi ceva greu asa ceva, daca ia 2-3 sate populate si nu a fost trimis la margine pe vre-o lume sigur e net deasupra ta:)
On topic, am jucat pe l7, l8, l9, l10 si l11 cu aceasi nik.
 

DeletedUser15142

Oricum cred ca este un jucator mult mai bun ca tine nu ca ar fi ceva greu asa ceva, daca ia 2-3 sate populate si nu a fost trimis la margine pe vre-o lume sigur e net deasupra ta:)
On topic, am jucat pe l7, l8, l9, l10 si l11 cu aceasi nik.

Sincer nu am intercationat cu Last Warrior dar am fost in acelasi trib , si iti spun eu ca ai mare dreptate .

Cat despre alin09 presupun ca ai comentat ca sa te aflii in treaba.
 

DeletedUser