Rakanishu
Community Manager
- Scor reacție
- 147
Mecanica sistemului "Era Iluminarii"
Descriere
În acest scenariu final, jucătorii sau triburile vor trebui să cucerească unul dintre satele speciale ale Universității și să modernizeze Universitatea la un anumit nivel. Odată ce un trib sau un jucător construiește ultimul nivel al acestui sat special, lumea se va sfârși. Pentru a atinge acest obiectiv mai repede, jucătorii unui trib trebuie să lucreze împreună și să trimită resurse în sat. Ideea din spatele acestui concept final de joc este construirea și modernizarea unei „minuni ale lumii” ca o condiție câștigătoare.
Lumea începe ca orice altă lume de dominație sau războaie de rune. Singura diferență - satele universitare în locații predefinite de pe hartă, care sunt sub protecție împotriva atacurilor, împiedicând pe oricine să le atace. Această protecție durează până când începe jocul final.
Jucătorii își pot începe și își pot face sarcinile ca de obicei - agricultură, atacarea altor jucători, recrutare, îmbunătățirea clădirilor etc.
Dar pentru a câștiga lumea, triburile trebuie să cucerească satele universitare și să înceapă să modernizeze Universitatea.
Deoarece satele sunt disponibile de la începutul lumii, jucătorul va trebui să decidă cum/când vrea să înceapă să le captureze înainte ca protecția împotriva atacului să se încheie.
Aici puteți găsi câteva informații generale despre Satele Universitare:
- Au niște clădiri inițiale, dar „ascunse”.
- Ele pot stoca un total de 2.000.000.000 de resurse
- Doar universitatea poate fi modernizată în acest sat (nu alte clădiri)
- Producția de bază - (5 resurse/h la viteza 1)
- Reducerea timpului premium este dezactivată pentru satele universitare
- Cresterea automata ( ca la satele de barbari ) este dezactivata pentru aceste sate
- Nu există schimbări la nivelul moralului/sistemului de credințe (a.k.a se comportă ca un sat normal)
- Piata centrala, ferma și magazia nu pot fi atacate cu catapulte. Universitatea poate fi atacată cu catapulte, dar nivelul ei nu poate scădea mai jos de 1
- Jucătorii pot construi doar universitatea (nu alte clădiri). Deci, steagurile care afectează construcția unității nu vor avea efect
- Obiectele de întărire și de privilegiu nu pot fi folosite în Satul Universitar
- Jucătorii pot atribui un steag satului universitar (dar nu există niciun beneficiu care se poate activa)
-Pachetele de resurse nu vor adăuga resurse în satele universitare.
Legat de trib:
Dacă un jucător, care deține un sat universitar, părăsește sau este dat afară din trib (sau tribul este desființat), nivelul actual al Universității este redus cu 2. Aceeași condiție se aplică dacă satul este cucerit de un alt trib.
Chiar dacă există o actualizare în curs de desfășurare → rulează o actualizare de la nivelul 5 la 6, ar fi redusă la o actualizare de la nivelul 3 la 4 (fără modificare a timpului de construcție)
Este posibil ca un singur jucător să poată câștiga lumea, dacă reușește să treacă Universitatea la ultimul nivel (deși este foarte puțin probabil)
După 75 de zile, protecția împotriva atacurilor este eliminată și permite jucătorilor să cucerească aceste sate. Odată ce tribul obține un sat, ei pot începe să modernizeze Universitatea (primul nivel este deja construit și nu poate fi distrus). Alte triburi pot ataca sau cuceri, desigur, satele universitare.
Un atac cu catapulte poate reduce nivelul universitar înapoi la nivelul 1. De asemenea, cucerirea unui sat universitar va reduce nivelul universitar.
Dacă un trib reușește să construiască ultimul nivel al nivelului Universității, lumea se va termina (când construcția este terminată) și setarea de pace va fi activată. Jucătorul nu poate pleca sau poate fi dat afară dintr-un trib. De asemenea, tribul nu poate fi desființat.
Descriere
În acest scenariu final, jucătorii sau triburile vor trebui să cucerească unul dintre satele speciale ale Universității și să modernizeze Universitatea la un anumit nivel. Odată ce un trib sau un jucător construiește ultimul nivel al acestui sat special, lumea se va sfârși. Pentru a atinge acest obiectiv mai repede, jucătorii unui trib trebuie să lucreze împreună și să trimită resurse în sat. Ideea din spatele acestui concept final de joc este construirea și modernizarea unei „minuni ale lumii” ca o condiție câștigătoare.
Lumea începe ca orice altă lume de dominație sau războaie de rune. Singura diferență - satele universitare în locații predefinite de pe hartă, care sunt sub protecție împotriva atacurilor, împiedicând pe oricine să le atace. Această protecție durează până când începe jocul final.
Jucătorii își pot începe și își pot face sarcinile ca de obicei - agricultură, atacarea altor jucători, recrutare, îmbunătățirea clădirilor etc.
Dar pentru a câștiga lumea, triburile trebuie să cucerească satele universitare și să înceapă să modernizeze Universitatea.
Deoarece satele sunt disponibile de la începutul lumii, jucătorul va trebui să decidă cum/când vrea să înceapă să le captureze înainte ca protecția împotriva atacului să se încheie.
Aici puteți găsi câteva informații generale despre Satele Universitare:
- Au niște clădiri inițiale, dar „ascunse”.
- Ele pot stoca un total de 2.000.000.000 de resurse
- Doar universitatea poate fi modernizată în acest sat (nu alte clădiri)
- Producția de bază - (5 resurse/h la viteza 1)
- Reducerea timpului premium este dezactivată pentru satele universitare
- Cresterea automata ( ca la satele de barbari ) este dezactivata pentru aceste sate
- Nu există schimbări la nivelul moralului/sistemului de credințe (a.k.a se comportă ca un sat normal)
- Piata centrala, ferma și magazia nu pot fi atacate cu catapulte. Universitatea poate fi atacată cu catapulte, dar nivelul ei nu poate scădea mai jos de 1
- Jucătorii pot construi doar universitatea (nu alte clădiri). Deci, steagurile care afectează construcția unității nu vor avea efect
- Obiectele de întărire și de privilegiu nu pot fi folosite în Satul Universitar
- Jucătorii pot atribui un steag satului universitar (dar nu există niciun beneficiu care se poate activa)
-Pachetele de resurse nu vor adăuga resurse în satele universitare.
Legat de trib:
Dacă un jucător, care deține un sat universitar, părăsește sau este dat afară din trib (sau tribul este desființat), nivelul actual al Universității este redus cu 2. Aceeași condiție se aplică dacă satul este cucerit de un alt trib.
Chiar dacă există o actualizare în curs de desfășurare → rulează o actualizare de la nivelul 5 la 6, ar fi redusă la o actualizare de la nivelul 3 la 4 (fără modificare a timpului de construcție)
Este posibil ca un singur jucător să poată câștiga lumea, dacă reușește să treacă Universitatea la ultimul nivel (deși este foarte puțin probabil)
După 75 de zile, protecția împotriva atacurilor este eliminată și permite jucătorilor să cucerească aceste sate. Odată ce tribul obține un sat, ei pot începe să modernizeze Universitatea (primul nivel este deja construit și nu poate fi distrus). Alte triburi pot ataca sau cuceri, desigur, satele universitare.
Un atac cu catapulte poate reduce nivelul universitar înapoi la nivelul 1. De asemenea, cucerirea unui sat universitar va reduce nivelul universitar.
Dacă un trib reușește să construiască ultimul nivel al nivelului Universității, lumea se va termina (când construcția este terminată) și setarea de pace va fi activată. Jucătorul nu poate pleca sau poate fi dat afară dintr-un trib. De asemenea, tribul nu poate fi desființat.
Screens
| Ecranul de EOG ( end game )
|
Versiune Browser In privirea generala puteti vedea :
| |
| Satele universitare sunt marcate cu stegulete roz pe harta. |
Ultima editare: