moderator pentru o zi

  • Autor subiect DeletedUser184
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

in cazul utilizarii informatiilor confidentiale se va aplica regulamentul si se poate duce pana la inchiderea unui cont pe forum sau chiar si in joc.

nu cred ca se va putea afla daca au fost sau nu folosite.

Atunci pe ce baze veti aplica regulamentul? :)
 

DeletedUser184

un utilizator normal nu are acces la anumite informatii - cred ca stii foarte bine despre ce vb - drept urmare - odata afisate acele informatii de catre o terta persoana - indiferent care ar fi ea - la ce poate sa duca?

p.s: am aplicat cumva vreo sanctiune ?nu cred....
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Atunci pe ce baze veti aplica regulamentul? :)

Ca raspuns oficial..pe principiul excluderii. Din moment ce sunt oameni care au acces la anumite informatii de mult timp; si nu s-a intamplat nimic...guess who.

Oricum, ceea ce se poate afla pe forum sunt irelevante, dar totusi tin de confidentialitatea datelor. Prin urmare, pentru pedepsirea acestui gen de "infractiune" nu exista alta pedeapsa decat punctul 6.5 din regulamentul de forum.
 

DeletedUser

Dragii mei mozi, cand ati venit cu aceasta propunere si pana ati demarat proiectul, ati avut ceva timp, timp in care se presupunea ca ati luat in calcul toate posibilitatile! Dar se pare ca nu. Nu stiu ce va deranjeaza mai mult: faptul ca ati fi putut evita aceasta scurgere de informati catre un simplu forumist sau ca acest forumist a profitat din plin de proiect.
 

DeletedUser

de ce ati sters ce am postat?:mad::mad::mad::mad:
sau am inteles eu gresit si voi nu va certati?:confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

de ce ati sters ce am postat?:mad::mad::mad::mad:
sau am inteles eu gresit si voi nu va certati?:confused::confused::confused::confused:

Ceea ce scrii tu nu are legatura cu subiectul topicului. In plus :