O noua viziune asupra triburilor

  • Autor subiect DeletedUser11275
  • Data de început

DeletedUser11275

Bine v-am regasit dragi "pamanteni" dupa multe calcule , pornind de la principiul "hai sa facem ceva bun pentru comunitate" am gandit cateva chestii interesante legate de viitorul triburilor.
Acum 6 luni aveam un cont maricel pe lumea 5 a urmat o perioada de "cool down" in care am intrat in contact cu cateva strategii frumoase si scheme de joc care ar trebui votate si trimite pe birourile celor 3 bosi ai triburilor

1-IDEEA DE RAZBOI SI PACE-- "incarcarea serverului" cu proprietatea ca razboiul intre 2 triburi sa poata fi oprit pe cale pasnica, prin tribut sau prin vasalitate..chestia asta este foarte dura, pentru ca nimeni nu isi va mai permite sa declare razboaie aiurea de asemenea chestia asta se poate implementa si cand vorbim de playeri normali, un player este vasal altui player etc, samd..ramane sa va ganditi si voi la urmari si in principal la beneficii..

2-ALEGEREA RELIGIEI-musulmana, crestina, budhista fiecare cu beneficiile sale si cu o trupa speciala(nu va ganditi la alte jocuri online cum ca as spune asta ca am vazut eu **** unde)

3-PALADINII-"fiecare jucator poate avea decat un singur paladin"-de ce??? asta n-am inteles niciodata..cu ce ma avantajeaza un singur paladin? daca este trupa ca oricare alta sa fie cate un paladin pentru fiecare sat..acuma mai in gluma mai in serios de ce un sat de la 100 de ore cucerit de mine tre sa ridice statuie pentru paladinul din cealalta parte a lumii? fiecare sat sa aiba cate un paladin, chestia asta s-a propus de nenumarate ori s-au facut sondaje cu ce vrem sa schimbam in joc si eu unu optez pentru schimbarea asta..paladin in fiecare sat ca trupa speciala sa il poti muta pe oricare sat chiar sa poti sa iti strangi toti paladinii intr-un singur sat si sa-i poti folosi si din satul unde-i trimiti de ex ai 400 de sate sa poti avea 400 de paladini pe care sa-i poti trimite intr-un singur sat si sa-i poti trimite mai departe de acolo unde doresti tu ori sa=ti apere satele tale ori ale aliatilor ori sa ataci cu ei nu e o chestie faina asta? eu cred ca da..am trimis mesajul asta in germania si mi s-a raspuns ca NIMENI din romania nu a propus ceva in genul asta deci fratzii mei daca noi propunem ceva aici luati atitudine, un joc pe placul celor ce-l joaca inseamna bani pentru cei ce il creeaza..si nu uitati ca e criza:D
 

DeletedUser

contra la tot,asta inseamna sa schimbam tot jocul

a si la punctul 3 :
paladinul dupa mine,e o unitate care te ajuta la inceput,apoi e de datoria ta SFANTA!! sa joci fara domnia sa
 

DeletedUser

si eu sunt tot contra, desi ar fi interesant un asemenea joc!

@andreiuntaru: sunt de aceeasi parere cu tine! nici nu stiu prin ce sat si-a gasit odihna sfintia sa, paladinul meu!:)
 

DeletedUser

contra , deoarece , sunt mai multe motive , in primul rand nu esti obligat sa-ti faci paladin ca am observat ca la cateva milioane de puncte nu-l mai folosesti ... poate nici mai jos ...
 

DeletedUser

@ MASTER OF B.C.T. - doar un jucator incomplet nu il mai foloseste, poate ca nu mai este bun pt tine sa ataci cu el, dar e bun sa il trimiti in sprijin colegilor tai.

@King Sinatuo - sall boss :p stii de ce nu e bine sa ai mai multi paladini? Pt. ca dupa un nr. foarte mare de sate asta ar insemna si un nr. foarte mare de paladini(ex : 500-1000 sate = 500-1000 paladini). Iar jucatorul care se apara de atacatori va fi greu de invins. De ce, spun asta ? Tu ca aparator bagi armata in sat si paladini gramada de la tine si colegi tai.
Trupele tale ca aparator lupta toate deodata, pe cand tu ca atacator esti dezavantajat pt ca atacurile tale sunt simultane si nu lupta toate deodata ca la aparator. Parerea mea e ca ar trebui sa se depuna o munca titanica pt cucerirea unui sat, lucru care ar duce la plictiseala si pierderea interesului fata de joc.
Parerea unui simplu jucator ;)
 

DeletedUser

interesante primele 2 puncte...intradevar, ar aduce o complexitate jocului, destul de simplist, dealtfel. Relatii de vasalitate intre jucatori mai sunt, mai mult sau mai putin declarate. Cel putin la inceput de lume am intalnit multi jucatori dispusi sa cotizeze cu o anumita cantitate de resurse, ca sa nu le mai darami cladirile.

Cu alte cuvinte, sunt pro primele 2 puncte, contra punctul 3.
 

DeletedUser

merita luate in calcul primele 2 propuneri.
prima suna putin ciudat dar ar merge.
A 2-a e buna in sensul in care acea unitate speifica fiecarei religii sa aiba aceeasi putere de atac/aparare ca si celelalte ale celorlalte religii.

Cat despre a 3-a... s-a mai propus asa ceva. Gandeste-te ca pe lumile unde paladinii sunt inarmati ce greu ar fi sa cuceresti un sat.... cu 7 paladini in sat si cateva ferme echivalezi un sat bine aparat. :rolleyes:
Primele 2 sunt benefice intrucat ar mai anima jocul... :cool:
 

DeletedUser

@ MASTER OF B.C.T. - doar un jucator incomplet nu il mai foloseste, poate ca nu mai este bun pt tine sa ataci cu el, dar e bun sa il trimiti in sprijin colegilor tai.

E nu am primit niciodata sprijin asa ceva si sunt intr-un trib de milioane de puncte . Concluzie : paladinul se foloseste mai la inceput sau in cazuri de probleme mari , nu la orice . Paladinul e ceva uni , dar daca nu vreti paladin puteti juca pe lume fara paladin .
 

DeletedUser11275

daca s-ar implementa punctul cu numarul 2 punctul 3 nu ar mai parea atat de greu de realizat..de ce? simplu...sa presupunem ca se adauga 3 religii...adik jucatorii isi pot alege religia la inceputul jocului treburile ar sta cam ashea acum dau un exemplu clar sa intelegeti mai bine:

1-Imi aleg un cont si intru pe o lume..cand imi aleg directia satului imi aleg si religia:
-musulmana-cu unitatea speciala ienicer
-Crestina=cavalerul cruciat sau templierul
-ateu-lupptator cu buzdugan
-orientala(aici mai tre gandit)-samuraiul

toate trupele au atuurile lor aparare/atac astea ar trebui facute si setate in functie de restul trupelor jocului dar sa fie aproximativ cu 10% mai slabe ca un paladin


sa zicem ca-mi aleg religie orientala cu unitatea speciala samuraiul...plus ca pot face paladini multi, poi daca sa zicem ca samuraiul ocupa 5 in ferma automat pot sa fac sate de atac cu ei , alaturi de topoare si altele daca ai samurai in trupele de atac si eu reusesc sa strang o mana de paladini in aparare fortele lor se anuleaza si chestia ar fi cam aceeasi, deci nu ar fi prea greu sa cuceresti un sat:D asta e parerea mea toata faza ar tine ca se aduce ceva nou in joc si asta aduce beneficii jocului si jucatorilor




daca eu am 1000 de sate am 1000 de paladini dar este aproape imposibil sau probabilitatea este de 2% ca in momentul in care eu ca jucator sunt atacat de cineva acel cineva sa imi gaseasca 1000 de paladini in aparare, in schimb daca esti in atac automat iti poti strange 1000 de paladini cu care sa ataci, si ganditi-va cate sute sau miide sate sunt blindate in aparare,..un astfel de atac gen 1000 paladini cu 6500 topoare 2500 cav usoara si 400 de berbeci ar fi de ajung sa darami zidul unui sat blindat macar cu un level, lucru ce ajuta mai mult atacatorul si-i permite sa nu isi mai ucida zeci de mii de trupe aiurea in sate blindate

respect Maestre Sensey Shinnoby..trecut-au lunile de cand nu t-am mai zarit:d
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser2821

Contra , jocul e foarte bine asa cum e , sa lasam idiotenile astea care nu o sa se realizeze niciodata ...
Jocul are tot ce ii trebuie jucati-l si bucurati-va de el , nu incercati sa il reinventati .
Daca tot aveti chef , mai bine concentrati-va pe "servere" ca deja sunt cam toate la fel , poate o inovatie " de server " ar fi de 10 ori mai utila decat orice aberatie de mai sus.
 

DeletedUser11275

Contra , jocul e foarte bine asa cum e , sa lasam idiotenile astea care nu o sa se realizeze niciodata ...
Jocul are tot ce ii trebuie jucati-l si bucurati-va de el , nu incercati sa il reinventati .
Daca tot aveti chef , mai bine concentrati-va pe "servere" ca deja sunt cam toate la fel , poate o inovatie " de server " ar fi de 10 ori mai utila decat orice aberatie de mai sus.


poate tie ti se par aberatii dar gandeste-te ca de cand s-a infiintat jocul o schimbare radicala nu a fost gandeste-te ca sunt mii de jucatori care vor schimbari in joc mereu cand se deschid alte lumi totul e plafonat, si diferentierea intre servere este ca intr-unul paladinul nu gaseste obiecte talerii sunt cu pret redus sau apare biserica...ca nivel de joc totul e la fel, multi se cred avantajati de viteza unui server multi sunt multumiti doar ca sunt mai putini membrii intr-0un trib deci sanse mai multe sa se impuna in coltul lui de harta, iar "aberatiile" mele sunt destul de plauzibile, sunt lucruri care se pot face si lucruri care ar spori interesul fata de joc foarte foate mult, eu nu am zis sa reinventez jocul ci sa aducem imbunatatiri consistente nu legate doar de cat de repede merge serverul oare de ce marii curajosi ai triburilor se plafoneaza ramanand doar la genul asta de joc..triburile?? multi care sunteti smecheri in triburi sunteti varza in ACELASI gen de jocuri mult mai diversificate unde ai un sistem incredibil de trupe si cercetari unde ai nevoie de luni bune ca sa cercetezi o armata..jocul asa cum e e fain dar imbunatatirile ar trebui sa se vada
in fine e problema voastra ce vreti sa jucati conservatorismul unora dinte voi dauneaza grav jocului:D
 

DeletedUser

king nu te obosi cu el, ca el ori cum nu intelege nimic niciodata si se crede un mare zmeu al acestui joc.ce nu inteleg eu, de ce tot comenteaza el ? daca sunt sau nu abertatii, din cate stiu e un simplu jucator, nu cineva parte din echipa TT
 

DeletedUser

king nu te obosi cu el, ca el ori cum nu intelege nimic niciodata si se crede un mare zmeu al acestui joc.ce nu inteleg eu, de ce tot comenteaza el ? daca sunt sau nu abertatii, din cate stiu e un simplu jucator, nu cineva parte din echipa TT

este un forum...deci toata lumea poate sa isi dea cu părerea:D
 

DeletedUser

Fiecare are dreptul sa isi exprime opinia despre o propunere sau alta fie ea o opinie negativa sau pozitiva. Din astfel de dezbateri poate iesi un lucru bun pana la urma. Daca nu intelegi ceva despre un anumit jucator il poti intreba in privat, nu e neaparat sa faci spam pe unde apuci.
@ King Sinatuo trebuie sa te contrazic. De exemplu aparitia lumilor cu biserica a adus o modificare radicala asupra strategiei de dezvoltare ;), o alta schimbare ar fi limitarea membrilor din trib care a dus la disparitia triburilor mamut de pe unele lumi deci o reorganizare.
Eu sunt impotriva propunerii deoarece daca ai putea face mai multi paladini sau mai multe unitati care apartin diferitelor religii la un numar mai mare de sate, celelalte trupe ar deveni ca si inutile, fiind mult mai slabe si ar fi folosite doar pe post de umplutura. Din aceasta cauza cred eu ca o astfel de idee ar fi si foarte greu de realizat din punct de vedere al programatorilor care ar trebui sa gaseasca un ideal in ceea ce priveste balanta de putere de atac si putere de aparare a tuturor trupelor atat a celor existente cat si a celor propuse de tine pentru a nu deregla total jocul.
Ar fi posibil sa se implementeze ce zici tu dar asta ar insemna costuri foarte mari si o perioada foarte indelungata de teste pentru ca cea mai mica eroare poate inclina balanta in ceea ce priveste forta de atac sau forta de aparare ceea ce duce la inchiderea jocului.
 

DeletedUser

incercati thracia. e cam ca triburile dar ceva mai complex. si in plus de asta e facut de romani 100%.
 

DeletedUser11275

Fiecare are dreptul sa isi exprime opinia despre o propunere sau alta fie ea o opinie negativa sau pozitiva. Din astfel de dezbateri poate iesi un lucru bun pana la urma. Daca nu intelegi ceva despre un anumit jucator il poti intreba in privat, nu e neaparat sa faci spam pe unde apuci.
@ King Sinatuo trebuie sa te contrazic. De exemplu aparitia lumilor cu biserica a adus o modificare radicala asupra strategiei de dezvoltare ;), o alta schimbare ar fi limitarea membrilor din trib care a dus la disparitia triburilor mamut de pe unele lumi deci o reorganizare.
Eu sunt impotriva propunerii deoarece daca ai putea face mai multi paladini sau mai multe unitati care apartin diferitelor religii la un numar mai mare de sate, celelalte trupe ar deveni ca si inutile, fiind mult mai slabe si ar fi folosite doar pe post de umplutura. Din aceasta cauza cred eu ca o astfel de idee ar fi si foarte greu de realizat din punct de vedere al programatorilor care ar trebui sa gaseasca un ideal in ceea ce priveste balanta de putere de atac si putere de aparare a tuturor trupelor atat a celor existente cat si a celor propuse de tine pentru a nu deregla total jocul.
Ar fi posibil sa se implementeze ce zici tu dar asta ar insemna costuri foarte mari si o perioada foarte indelungata de teste pentru ca cea mai mica eroare poate inclina balanta in ceea ce priveste forta de atac sau forta de aparare ceea ce duce la inchiderea jocului.



ai perfecta dreptate si de aceea spun chestia asta daca faci mai multi paladini in satele tale automat implementezi religia ta ca jucator, practic generezi unitati care se elimina reciproc in faza de atac aparare si care sa aiba puncte exclusiv de aparare sau de atac, asta ar insemna ca puterea trupelor "mama" ar ramane la fel si importanta lor ar ramane aceasi...daca se implementeaza religia practic in satele unde vrei sa faci ieniceri(ppnem ca aleg musulmana) pot face ieniceri doar daca am biserica in sat level 2 sa zicem:D:D:D asta inseamna ca pierd cel putin 3 mii de oameni intr--un sat ca sa fac ieniceri ceea ce ar insemna ca fac o trupa generalizata mult mai buna in aparare decat sulitele si in atac cu 10% mai puternica decat spadele:D suint multe calcule de facut, dar why not? chestia asta se poate face in faza de teste cum ai zis si tu sa se testeze pe un singur server si daca merge si prinde la public e super ok:D
 

DeletedUser

Acuma serios vorbind tu crezi ca au chef cei de la Innogames sa faca o astfel de investitie in ceea ce priveste jocul triburile?
Probabil o astfel de idee ar fi de ajutor pentru inventarea unui viitor joc Innogames deoarece costurile care implica o astfel de schimbare pe triburi sunt foarte mari si din punct de vedere al rentabilitatii nu ar fi rentabil.
Cam asta ar fi parerea mea.
P.S. pentru cei care doresc sa posteze lucruri de genul "tu nu intelegi nimic....blablabla" ii astept in privat pentru continuarea discutiei.
 

DeletedUser11275

Acuma serios vorbind tu crezi ca au chef cei de la Innogames sa faca o astfel de investitie in ceea ce priveste jocul triburile?
Probabil o astfel de idee ar fi de ajutor pentru inventarea unui viitor joc Innogames deoarece costurile care implica o astfel de schimbare pe triburi sunt foarte mari si din punct de vedere al rentabilitatii nu ar fi rentabil.
Cam asta ar fi parerea mea.
P.S. pentru cei care doresc sa posteze lucruri de genul "tu nu intelegi nimic....blablabla" ii astept in privat pentru continuarea discutiei.

aici poate ai dreptate pentru ca nu se fac schimbari majore din cauza timpului si cat ar trebui sa investesti intr-o asemenea schema chestia e ca se poate..triburile inainte de toate este "the king" in materie de jocuri online sau printre primele jocuri de gen, dar ganditi-va ca o astfel de shema ar propulsa jocul acesta intr-o zona unde pentur un jucator de triburi un cont premium nu mai inseamna nimic iar investitia pe masura ar fi "anihilata" de profitul care in niciun domeniu nu apare imediat

daca cuiva de sus i s-ar aprinde beculetzul sau macar un neon, si=-ar da seama ca acest joc are muult mai mult potential decat se vede acum, spun asta pentru ca in anumite jocuri unde din fericire am avut si eu ocazia sa lucrez la aceste proiecte am vazut ca se munceste..de ex bite fight a facut o investitie masiva in imbunatatirea jocului, acolo este un forum incredibil de practic si activ acolo ce se voteaza azi in romania maine e pe mail la gamefoge si in 2 saptamani se voteaza in toate lumile..aia da treaba faza e ca triburile sunt peste bite fight ca "raiting" dar ca incasari nope penru ca acolo de ex ca sa iti cumperi o arma noua te costa cam cat il costa pe un jucator de triburi sa isi bage premium pe un an:D:D:D:D si va zic astea pt k cunost foarte bine ce vorbesc...12 oameni din romania stau zi si noapte si verifica, incearca exemplifica situatii de imbunatatire a jocului..chesti gen totemuri casa durerii si multe alte lucruri care oamenii le visau(cunoscatorii stiu de ce **) au fost implementate in 2 saptamani de munca asidua si rezultatul?? jucatorii zbarnaie cu banii in conturi si lucrurile nu se opresc aici, din chestiile astea si innogames ar trebui sa invete ceva
dar hai ca deja deviez de la subiect, concluzia este ca ar trebui propunerile luate mai in serios
"aberatiile" mele ar avea un efect benefic daca s-ar strange mai multe "aberatii" gen ale mele din care cei 3 muschetari de la conducerea triburilor sa implementeze ceva nou..noi cu timpu si banii ...pana la urma hai sa incercam sa schimbam ceva ne plafonam si nu e bine..in loc sa gandim in perspectiva stam si ne certam pe sate de barbari cand alea nu inseamna jocul in genere..aveti minti "luminate" daca stiti sa numarati atacuri la secunda si sa aveti sute de mii de victorii..scremeti-va putin sa ne facem jocul mai fain
 
Sus