Paladin

  • Autor subiect DeletedUser29419
  • Data de început

DeletedUser29419

Propun ca pe lumile vechi sa se dinamizeze jocul nu neaparat prin cresterea vitezei de joc sau a trupelor.
adaugati alte bonusuri la paladin ca de exemplu:
1- bonus de crestere trupe: cat e paladinul in sat cu bonusul ala sa mearga cazarma sau grajdul cu x% mai repede (deci merg cam 3 bonusuri aici pt grajd, cazarma sau atelier)
2- bonus de crestere zid: cat e in sat zidul sa creasca dublu de repede.
3- bonus de vieti multiple: daca e inarmat cu bonusul asta sa se evaluaeze trupe duble pentru omorarea lui, daca e in aparare la fel cu trupele adversarului de atac.
4- bonus de demolare: cat e in sat demolarea sa se realizeze de doua ori mai repede
5- bonus de moarte subita: cand paladinul sta in satul tau gol de trupe inarmat cu bonusul asta prin orice atac moartea paladinului duce la transformarea satul in sat de barbari. asa te poti ataca singur si iti autotransformi satul in sat de barbari. e important in tactici. castigi undeva un sat si daca ajunge dusmanul acolo daca esti fricos ti-l autotransformi in sat de barbari si nu il cedezi si nici nu bagi jumate din sate in satul ala ca sa il pastrezi.
6- bonus de auto batere de taleri. paladinul inarmat cu bonusul asta intr-un sat face ca in satul ala cand se ajunge la suma de resurse corespunzatoare unui taler sa se bata automat.
7- cel mai important cred ca e ca odata ce s-a parcurs un ciclu complet de bonusuri sa se poata transforma totul in al doilea paladin si sa se reia ciclul.
 

DeletedUser34356

8. Ii schimbam denumirea din "Paladin" in "Harry Potter" .
 

DeletedUser

Da :)))
Atunci paladinul ar oferi prea multe avantaje.
Nu sunt de acord cu toate, desi mi-ar placea sa se mai adauge ceva.
 

DeletedUser17342

PRO. sunt de acord cu cateva, ar putea sa fie transmise mai departe pentru analiza de catre tehnicieni

ideea mea principala e ca paladinul e folosit prea putin in GENERAL, si prea mult in APARARE. ar fi interesante niste update-uri de genul asta, chiar daca unele sunt putin exagerate, gen 5 sau 7(daca am inteles eu bine 7-le, adica ideea e ca bonusurile sa nu dispara, deci nu ai nevoie de 'transformarea in al doilea paladin' si cu atat mai putin de 2 paladini)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser25287

Contra.

Ar insemna prea multe modificari si nu prea ar mai fi acelasi joc, plus de asta multe din ele sunt exagerate.
 

DeletedUser29419

vad ca sunt multi gica contra aici. motivele de genul prea multe schimbari sau ca ar fi SF duce cu gandul la inertie crasa. ce bine ca evolutia nu sta in unii ca voi. lasati invidia ca unele sunt chiar interesante in special aia cu demolarile si aia cu viteza de refacere zid si sunt si usor de aplicat. cea mai buna e cu transformarea in sat de barbari. da mobilitate mai mare si strategic e f interesanta. permite migratii si da posibilitatea sa devii competitiv in ceea ce priveste satele pierdute la dusmani. e un fel de spune ca nu cazi viu in mainile dusmanilor.
 

DeletedUser

vad ca sunt multi gica contra aici. motivele de genul prea multe schimbari sau ca ar fi SF duce cu gandul la inertie crasa. ce bine ca evolutia nu sta in unii ca voi. lasati invidia ca unele sunt chiar interesante in special aia cu demolarile si aia cu viteza de refacere zid si sunt si usor de aplicat. cea mai buna e cu transformarea in sat de barbari. da mobilitate mai mare si strategic e f interesanta. permite migratii si da posibilitatea sa devii competitiv in ceea ce priveste satele pierdute la dusmani. e un fel de spune ca nu cazi viu in mainile dusmanilor.

poate vrei sa spui ineptie nu inertie ca asta tine de miscare
poate iti sunt de ajutor ( am facut un efort pt tine )
http://dexonline.ro/definitie/inerție
http://dexonline.ro/definitie/inepție
sau tu ai facut o paralela intre evolutie si miscare ? parca tot definitii diferite au , nu mai verific si asta .

contra . chiar tine de domeniul sf-ului . deja jucam doar cu cp majoritatea , cu scripturi ......... .

2- bonus de crestere zid: cat e in sat zidul sa creasca
dublu de repede. - ce dracu inseamna asta , ne lamuresti ?

5- bonus de moarte subita: cand paladinul sta in satul tau gol de trupe inarmat cu bonusul asta prin orice atac moartea paladinului duce la transformarea satul in sat de barbari. asa te poti ataca singur si iti autotransformi satul in sat de barbari. e important in tactici. castigi undeva un sat si daca ajunge dusmanul acolo daca esti fricos ti-l autotransformi in sat de barbari si nu il cedezi si nici nu bagi jumate din sate in satul ala ca sa il pastrezi.

cea mai mare tampenie citita pe forumul asta sta in fraza asta .

ce inseamna o minte plictisita :(
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser37235

Cum spune si mai sus:sunt prea multe bonusuri.*** e sa scoata din bonusurile cele mai nefolositoare si sa bage cateva din cele noi de acu care sunt folositoare exp:ce-a de cazarma grajd etc sa se faca trupele mai repede
 

DeletedUser30856

sf-ista propunerea ta...chestii mult prea tampite...dar am auzit ca la un server lan iti poti modifica pe acolo cum vrei tu...asa ca spor!
 

DeletedUser29419

poate vrei sa spui ineptie nu inertie ca asta tine de miscare
poate iti sunt de ajutor ( am facut un efort pt tine )
http://dexonline.ro/definitie/inerție
http://dexonline.ro/definitie/inepție
sau tu ai facut o paralela intre evolutie si miscare ? parca tot definitii diferite au , nu mai verific si asta .

contra . chiar tine de domeniul sf-ului . deja jucam doar cu cp majoritatea , cu scripturi ......... .

2- bonus de crestere zid: cat e in sat zidul sa creasca
dublu de repede. - ce dracu inseamna asta , ne lamuresti ?

5- bonus de moarte subita: cand paladinul sta in satul tau gol de trupe inarmat cu bonusul asta prin orice atac moartea paladinului duce la transformarea satul in sat de barbari. asa te poti ataca singur si iti autotransformi satul in sat de barbari. e important in tactici. castigi undeva un sat si daca ajunge dusmanul acolo daca esti fricos ti-l autotransformi in sat de barbari si nu il cedezi si nici nu bagi jumate din sate in satul ala ca sa il pastrezi.

cea mai mare tampenie citita pe forumul asta sta in fraza asta .

ce inseamna o minte plictisita :(

vreau sa spun inertie si stiu ce scriu. tu ramai in starea de repaus adica lipsa de miscare chiar daca ansamblul se misca, din cauza inertiei. deci am scris corect si tu ai fost gica contra. baba nu intelege dar le potriveste. ai vrut sa te dai interesant dar nu ti-a iesit.
bonus de crestere zid: hai sa iti explic. ai 12345678 de atacuri pe un sat in mijlocul dusmanului si bagi acolo paladinul si ii bagi bonusul asta de care ** si atunci daca un niovel de zid se reface in 10 minute cu paladinul se va reface in 5 de exemplu. si tot asa, zidul se va refae mai repede. implica totusi activitate mai mare sa schimbi in momentul atacului bonusul de la paladin care poate avea pana in momentul atacului bonus pt zid si apoi il schimbi pe bonus de trupe ca la momentul atacului sa iti creasca puterea de aparare cu 30% la ceva. face paladinul dinamic, nu doar sa aiba efect doar la secunda atacului. ii schimbi functiile , etc.
si ultima explicatie: chestia cu moarte subita. nu o intelegi ca nu te-ai lovit de ea. eu am avut 3 fronturi si in toate aveam nuclee de sate. as fi dorit sa ma focusez (nu veni cu elucubratii de genul fortez, etc caci am scris corect - focusez) pe doua si sa las unul balta dar nu sa cedez la dusamni satul ci sa renunt la el. asa tot sprijinul meu se duce in doua directii si nu in trei.
dinamica - asta e cuvantul. iar despre mine sa spui ca am minte plictisita deja simt ca ma deranjeaza si ma face sa simt ca e adevarat ca:
“Toate evolutiile în gandire si conduita trebuie mai intai sa fie considerate erezii si greseli.” George Bernard Shaw
si cei care se opun de obicei vad ca fac parte din grupul decizional. nu mai cataloga ca tampenie ceea ce nu intelegi.
 

DeletedUser

stai linistit ca inteleg chiar foarte bine ce vrei tu si tot tampenii raman . mai gandeste-te . aia cu grup decizional e o alta mare tampenie , tu crezi ca adminii / inno vor tine vreodata cont de mine sau ce cei ce s-au declarat contra ? de-ar fi asa de ce nu propui tu sa scada pretul la nobil sau la taleri , sa fie mai multe sate cu bonus util gen cazarma , grajd , atelier , populatie , resurse si sigur ai avea si sustinere . nu-s giga contra dar propune frate ceva util nu aiureli . gandeste-te cate propuneri au existat si de cate s-au tinut cont , de aia cu tinta catapultei doar si de cea cu imposibilitatea alegerii directiei la inceput de lume . fii mai realist un pic .
 

DeletedUser29419

sunt multe propuneri dar ale tale sunt nerealiste deoarece nu se pot schimba regulile in timpul jocului.
nu poti schimba nici viteza jocului si nici viteza de batut taleri sau chestii din astea caci sunt caracteristice lumii 6 dar nu celorlalte lumi, insa paladinul poate avea bonusuri in plus pe toate lumile fara sa se schimbe ansamblul. paladinul e o constanta in jocul asta si daca e o constanta cu 1234 bonusuri sau cu 2 e tot constanta, insa daca schimbi ce ai spus tu inseamna sa schimbi variabilele pe ansamblu caci viteza jocul;ui a trupelor sau resursele la taleri si altele ca assta nu sunt specifice ansamblului si sunt variabile de la o luime la alta
 

DeletedUser

pai vezi ? la fel de irealista sau irealizabila e si propunerea ta
 

DeletedUser29419

la mine sunt mai multe promuneri acolo si e bine sa fie discutate separat. faptul ca le-am pus impreuna e doar ca se refera la paladin
 

DeletedUser29419

ai dreptate, nu mai insist doar ca erau niste explicatii intre mine si el.
sa aveti bafta, dar raman la parerea mea ca jocul cel putin pe L6 unde joc eu arde prea incet
 
Sus