DeletedUser
Setarile clasice au, evident, avantaje si dezavantaje fata de alte versiuni ale jocului.
Ma voi limita la insiruirea avantajelor si dezavantajelor lumilor clasice, asa cum le vad eu:
Avantaje:
1. Pretul redus al nobililor [1 pachet de resurse per nobil] permite o dezvoltare accelerata care poate face jocul foarte dinamic pe termen lung. Cine a jucat pana in stadii avansate ale jocului, pe lumile in care crearea unui nobil inseamna cumularea progresiva de resurse [pachete/taleri], intelege ce inseamna sa nu poti face mai mult de 2-4 nobili pe zi in conditiile in care nu recrutezi constant trupe.
2. Adaugirile ulterioare [unitati de arcasi / paladin / biserica] desi introduc noi posibilitati tactice in special in fazele incipiente, pe termen lung nu ofera un plus de dinamicitate, favorizand un stil de joc static, defensiv. Din acest punct de vedere, lipsa lor pe L15 este un avantaj.
Dezavantaje:
1. Limitarea numarului de nobili ce pot fi creati intr-un sat la trei.
1.1 Cum stim, pentru a innobila un sat este nevoie, de cele mai multe ori, de cel putin patru atacuri cu nobili consecutive. Acest lucru se putea rezolva relativ usor pe lumile ne-clasice, creand un "tren" de nobili intr-un sat. Aici este imposibil, urmand ca pentru a cuceri un sat sa fie lansati patru nobili din sate diferite sau un nobil sa fie relansat de cate ori este nevoie. Adaugand factorul distanta, innobilarea unui sat devine enervant de incurcata si lenta.
1.2 Odata ce intr-un sat au fost creati trei nobili si fiecare dintre ei a cucerit cate un alt sat, toate resursele produse in acel sat devin in mare masura inutile. Desigur, recrutarea de trupe necesita resurse si acestea vor fi folosite din plin de un jucator activ si agresiv, cel putin atat timp cat numarul de sate pe care le detine este relativ redus. Dar atunci cand un jucator ajunge sa detine 500-1000 de sate distribuite pe mai multe continente, folosirea intensiva a trupelor care sa necesite consumul de resurse se limiteaza drastic. Desigur, ele pot fi redistribuite catre satele care au nevoie fie pentru recrutarea de trupe, fie pentru upgradarea curtii nobile si recrutarea nobililor. Transportul constant de resurse este inca o activitate enervanta care ar trebui prestata constant si care este impotriva spiritului jocului.
1.3 Problema blocajului ce poate aparea in cazul unui jucator care nu mai poate crea nobili in niciun sat a mai fost ridicata. Scenariul in care trebuie sa rogi pe cineva sa-ti ia un sat ca sa te deblochezi este prea inept in sine pentru a mai avea nevoie de comentarii
Punand in balanta avantajele si dezavantajele sistemului clasic, este evident ca pe termen mediu si lung jocul va tinde sa se blocheze reducand apetenta jucatorilor. Intr-un fel sau altul acelasi lucru se intampla si pe lumile ne-clasice. Innogames rezolva problema deschizand permanent noi servere. Noi servere inseamna noi jucatori, noi jucatori inseamna noi platitori de premium, timpul trece - leafa merge dar calitatea jocului sufera.
Avand in vedere cele de mai sus, va propun sa va spuneti parerea despre un scenariu in care dezavantajul major al setarilor lumii clasice sa fie eliminat, pastrand in acelasi timp avantajele sale. Asta ar insemna sa se pastreze neschimbate setarile actuale cu o singura diferenta:
IN FIECARE SAT SA SE POATA RECRUTA ORICAT DE MULTI NOBILI, IN LIMITA NUMARULUI DE CURTI NOBILE PE CARE UN JUCATOR LE DETINE IN TOATE SATELE SALE IAR CURTILE NOBILE SA FIE FOLOSITE LA DEPOZITAREA RESURSELOR [PACHETELOR] SIMILAR CU METODA FOLOSITA PE SERVERELE .NET PANA LA W4 SAU PE SERVERELE ROMANESTI PENTRU L1 SI L2 [CRED?]
Lumea ar deveni mult mai dinamica, interesul de a juca performant ar creste, jucatorii ar ajunge mult mai repede la a avea conturi masive care ar necesita plata punctelor de premium [sa fim seriosi, fara cont premium trebuie sa fii nebun sa joci avand peste 50 de sate]
Ma voi limita la insiruirea avantajelor si dezavantajelor lumilor clasice, asa cum le vad eu:
Avantaje:
1. Pretul redus al nobililor [1 pachet de resurse per nobil] permite o dezvoltare accelerata care poate face jocul foarte dinamic pe termen lung. Cine a jucat pana in stadii avansate ale jocului, pe lumile in care crearea unui nobil inseamna cumularea progresiva de resurse [pachete/taleri], intelege ce inseamna sa nu poti face mai mult de 2-4 nobili pe zi in conditiile in care nu recrutezi constant trupe.
2. Adaugirile ulterioare [unitati de arcasi / paladin / biserica] desi introduc noi posibilitati tactice in special in fazele incipiente, pe termen lung nu ofera un plus de dinamicitate, favorizand un stil de joc static, defensiv. Din acest punct de vedere, lipsa lor pe L15 este un avantaj.
Dezavantaje:
1. Limitarea numarului de nobili ce pot fi creati intr-un sat la trei.
1.1 Cum stim, pentru a innobila un sat este nevoie, de cele mai multe ori, de cel putin patru atacuri cu nobili consecutive. Acest lucru se putea rezolva relativ usor pe lumile ne-clasice, creand un "tren" de nobili intr-un sat. Aici este imposibil, urmand ca pentru a cuceri un sat sa fie lansati patru nobili din sate diferite sau un nobil sa fie relansat de cate ori este nevoie. Adaugand factorul distanta, innobilarea unui sat devine enervant de incurcata si lenta.
1.2 Odata ce intr-un sat au fost creati trei nobili si fiecare dintre ei a cucerit cate un alt sat, toate resursele produse in acel sat devin in mare masura inutile. Desigur, recrutarea de trupe necesita resurse si acestea vor fi folosite din plin de un jucator activ si agresiv, cel putin atat timp cat numarul de sate pe care le detine este relativ redus. Dar atunci cand un jucator ajunge sa detine 500-1000 de sate distribuite pe mai multe continente, folosirea intensiva a trupelor care sa necesite consumul de resurse se limiteaza drastic. Desigur, ele pot fi redistribuite catre satele care au nevoie fie pentru recrutarea de trupe, fie pentru upgradarea curtii nobile si recrutarea nobililor. Transportul constant de resurse este inca o activitate enervanta care ar trebui prestata constant si care este impotriva spiritului jocului.
1.3 Problema blocajului ce poate aparea in cazul unui jucator care nu mai poate crea nobili in niciun sat a mai fost ridicata. Scenariul in care trebuie sa rogi pe cineva sa-ti ia un sat ca sa te deblochezi este prea inept in sine pentru a mai avea nevoie de comentarii
Punand in balanta avantajele si dezavantajele sistemului clasic, este evident ca pe termen mediu si lung jocul va tinde sa se blocheze reducand apetenta jucatorilor. Intr-un fel sau altul acelasi lucru se intampla si pe lumile ne-clasice. Innogames rezolva problema deschizand permanent noi servere. Noi servere inseamna noi jucatori, noi jucatori inseamna noi platitori de premium, timpul trece - leafa merge dar calitatea jocului sufera.
Avand in vedere cele de mai sus, va propun sa va spuneti parerea despre un scenariu in care dezavantajul major al setarilor lumii clasice sa fie eliminat, pastrand in acelasi timp avantajele sale. Asta ar insemna sa se pastreze neschimbate setarile actuale cu o singura diferenta:
IN FIECARE SAT SA SE POATA RECRUTA ORICAT DE MULTI NOBILI, IN LIMITA NUMARULUI DE CURTI NOBILE PE CARE UN JUCATOR LE DETINE IN TOATE SATELE SALE IAR CURTILE NOBILE SA FIE FOLOSITE LA DEPOZITAREA RESURSELOR [PACHETELOR] SIMILAR CU METODA FOLOSITA PE SERVERELE .NET PANA LA W4 SAU PE SERVERELE ROMANESTI PENTRU L1 SI L2 [CRED?]
Lumea ar deveni mult mai dinamica, interesul de a juca performant ar creste, jucatorii ar ajunge mult mai repede la a avea conturi masive care ar necesita plata punctelor de premium [sa fim seriosi, fara cont premium trebuie sa fii nebun sa joci avand peste 50 de sate]
Ultima editare de un moderator: