Propun un nou set de reguli pt. a imbunatati placerea de a juca triburile ....

DeletedUser

Salutare Concetateni ...
Acum 2 ani, pe la inceputul lui 2008 am facut cunostinta cu acest joc dragut, caruia, cu placere i-am acordat 6luni din viata fiind addicted de el :) Lumea 4 a fost preferata. A fost destul de greu la un momendat cand eram sitter ~20 jucatori, 90% din sate tribului ~200, dar a fost funny.
A fost captivant, dragut, pana am adunat peste 50sate care au fost grupulete in diferite colturi ale harti deoarece alergam dupa zone de granita cu scandal si deseori cand ajungeam si innobilam 2-3sate se incheia conflictul. Dupa cucerirea ~50sate ..... NU a mai avut farmec jocul! si bineinteles am luat decizia de a renunta la el din simplul motiv: placerea jocului, emotiile pe care le aveai cand erai "mic <10sate" A DISPARUT! Plictiseala MAXIMA!

Nu pot sa ii inteleg pe cei care au peste 200sate iar la o Campanie Ofensiva sa se descurce cu ~100atacuri full + multe sute de fake-uri + zeci de nobili + sute de sprijinuri' +sute de fake sprijin + ore intregi de calcule + ore intergi de negociere cu colegii de trib + ore cu aliati + ore intregi sa fi online pt. a trimite atacurile + zecile pe PM-uri + sutele de citiri de rapoarte + etc ..... 24ore dedicate unei singure campanii de cucerire?!? Nu mai vorbim de recrutari, trimiteri de sprijin, citiri rapoarte, citiri forumuri, scandaluri si bataia pe rezervari sate inamice... etc etc ... Sant unii oameni care gasesc placere in a juca INDUSTRIAL in care unitatea de masura a satelor este 100! Personal NU IMI PLACE acest gen de joc.
Triburile, cel putin din punctul meu de vedere, a fost creeat pt. a te distra ...dar cum te mai poti distra cand depasesti 100 sate si esti nevoit zilnic sa dai mii de comenzi pt ... zero emotii?!? Ce distractie mai apare cand procesezi peste 1000 de comenzi? Ce placere apare atunci cand te apuci de joc Sambata Dimineata si termini de trimis atacurile Sambata la ora 23:00?
Nu uitati ca nu toti ne dorim un singur stil de reguli! dar sant mult carora le place distractia oferita de joc.

Dupa acesti 2 ani, cei care au in grija lumile, nu au inteles nici la ora prezenta, farmecul pe care jocul il ofera daca regulile sunt creeate pt. distractie, nu pt. a creea pierdere de timp si dezamagire cand ajungi la un nivel.

Nu zic ca toate lumile noi sa aibe aceste reguli, ci doar unu pt. a testa o alternativa ceea ce eu consider foarte normal pt. a beneficia de placerea de a juca TRIBURILE! Nu cred ca aveti ce pierde ... absolut deloc. Sunt convins ca nu ve-ti fi dezamagiti! De ce sa nu fie o lume si pt. cei care sant SATUI de vechile reguli si vor ceva cu reguli noi care ajuta la DISTRACTIE !?!
Un Sondaj de Opinie pe argumentele pe care le prezint, sa vedem ce parere au cei care sant activi si se distreaza, nu cei teribilisti care vor sa cucereasca mii de sate fara conflict si fara placerea de a juca cu adevarat triburile! Eu consider ca placerea de a juca triburile se afla in luptele date si distractia pe care ti-o ofera conflictul, ca nu jucam FERMA sau SimCity!

Rog admini sa diversificam regulile iar jucatorii sa joace pe regulile unde se simte mai bine! Daca e o distractie sa numere in dreptul tau 1000sate te rog ramai in lumea in care esti, sau sa ramai in lumile in care regulile sant pe placul tau si nu fi in dezacord cu aceasta alternativa de joc, deoarece nu te afecteaza cu absolut nimic.

Din punctul meu de vedere regula de baza ar fi urmatoarea: Toate satele fara stapan SA DISPARA!!! Vrei sat? LUPTA, nu lua pomana! Pomana strica distractia! POMANA aduce plictiseala. Lipsa conflictului duce la plictiseala. Satul il iei de la cineva care exista... cu care sa comunici (indiferent ca e vulgara comunicarea, sau deloc) E mult mai distractiv asa!

Toate jocurile sant concepute cu un final. Pe triburi NU EXISTA FINAL .... DE CE NU?

Va rog, face-ti statistici si alegeti setarile jocului in functie de distractie nu de "imperialism" Care e rata de parasire a jocului unde media per jucator e de 50sate? Ce am gasit eu ar fi:
Lume -----Jucatori---proportie Sate

Lumea 3 = ~1.000 ~300sate/jucator
Lumea 1 = ~2.000 ~160sate/jucator
Lumea 4 = ~4.000 ~ 65sate/jucator
Lumea 9 = ~6.700 ~ 37sate/jucator
Lumea 2 = ~7.500 ~ 36sate/jucator
Lumea12 = ~4.600 ~ 27sate/jucator
Lumea14 = ~4.700 ~ 23sate/jucator
Lumea17 =~21.000 ~ 6sate/jucator
Lumea18 =~47.000 ~ 2sate/jucator
total numar sate (inclusiv cele parasite) / total numar jucatori.

Sant 20lumi care toate au aproximativ aceleasi regului. De ce nu a douazeci si una lume sa fie sub regulile pe care le propun eu explicata de conceptia pe care o prezint si pe care consider ca o sa mult mai placut de jucat ?
 

DeletedUser

Reguli pe care le-as impune noii lumi:
PRINCIPALA REGULA in jurul caruia se va invarti toata tactica jocul :

* FARA SATE DE POMANA - existenta satelor de barbari dauneaza grav placerii de a juca. Cauza: Nu exista conflicte si placerea conflictului de la inceput care te va "intarii" facand cunostinta cu vecini. Toata lumea pomanageste si apar conflictele doar dupa innobilarea satelor de barbar ceea ce mi-se pare un grav atentat la adresa distractiei de a avea razboi :) Vrei pomana ... sant 20lumi (inclusiv cea clasica) unde ai dreptul la pomana! Jocul e funny cand dai lupte si invingi adversarul ... nu cand iei pomeni!

Conceptia 1 ... conceptia de sate BARBAR sa nu mai existe.
* ... satele care devin barbar pur si simplu DISPAR. Nu vor fi introduce sate parasite. Noua asezare a satelor pe pagina sa fie cu densitare mare pe zona (celula - unde sant campuri de maximul 25sate) Razboiul o sa fie prezent din primele saptamanii, deci FUN!... cu timpul o sa se rasfire suficient prin abandonari. E imposibil ca procentul de abandon sa fie 0%. O medie pe care am fazut-o in L19 ar fi ~10sate/celula fiind incluse si cele barbar. Recomand o densitate de minim 17sate/celula la inceput, care cu timpul se vor reduce la ~12/celula cauza principala fiind abandonul.

Conceptia 2 .... harta sa fie de 10continente.
*..... 1continent = 20celule pe verticala * 20celule pe orizontala * 25cetati maxime pe celula = 10.000 castele * 10continente = 100.000 parcele teoretice pentru castele. Sa consideram ca doar 50% din locuri vor fi folosite (restul paduri si locuri goale) = 50.000 locuri. Considerand ca la un momendat se va ajunge la 10castele/jucator = 5000oameni

Ca statistica conturi activi :
Lumea 1 = ~2.000 ~160sate/jucator
Lumea 2 = ~7.500 ~ 36sate/jucator
Lumea 3 = ~1.000 ~300sate/jucator
Lumea 4 = ~4.000 ~ 65sate/jucator
Lumea 9 = ~6.700 ~ 37sate/jucator
Lumea12 = ~4.600 ~ 27sate/jucator
Lumea14 = ~4.700 ~ 23sate/jucator
Lumea17 =~21.000 ~ 6sate/jucator
Lumea18 =~47.000 ~ 2sate/jucator

de ce e nevoie de mai mult de 10continente cand toti jucatorii pot intra in aceste 10continente? Si sa nu imi ziceti ca in noua lume vor intra la inceput mai mult de 70.000jucatori!!! ca sa fie o densitate mult prea "deranjanta"

Conceptia 3 - limitarea intrari ca nou jucator in aceasta lume.
* ....In paralel cu limitarea lumii se va limita si perioada de timp care 1 user poate creea sat pe lumea aceasta. In felul acesta nu vor aparea sate noi si nu va mai aparea migrarea catre margine, care ... iar strica gameplay-ul nemai fiind lupte in zona de granita ci se vor muta la marginea lumii. Multi useri in felul acesta vor renunta la joc din cauza plictiselii. Cine vrea sa se intre dupa limitarea accesului sa incerce alta lume .. cu siguranta intre timp vor aparea altele.
Daca nu se mai accepta nou jucatori in aceasta lume, ramanand dupa doar cei "cu mai multa experienta" ... consider ca admini vor avea mai putin de munca de lamurire, fiind mai putini useri in lume. Solutie Admin-Jucator Win-Win!

* ... eliminand satele de barbar, restrictionand noi jucatori, micsorand spatiul de joc, conflictul e mult mai prezent si distractiv. In acest fel competitia de a "cuceri" e mai mare intre triburi, ele fiind compuse din jucatori mai putini si neintelegerile intre marea de useri si aliante de triburi se diminueaza. In felul acesta acesti ~x000 oameni vor avea "placerea" de a se lupta si devine o competitie pe plan "mondial"(cele 10continente) cu un sfarsit: unul din triburi putand domina lumea putand avea un final si incoronati castigatorii, care ... e cel mai important factor! Adica sa parasesti un joc fiind invins sau fiind invingator! nu parasindul din lipsa de timp nemaiputand gestiona cele 300sate sau din crunta plictiseala.

Conceptia 4 - limitarea nr. de sate per jucator si nr. de jucatori per trib.
* ... dupa nenumarate zile, conflicte, destramari & infintari de triburi, se va micsora numarul de sate & numarul de jucatori, fiecare user sa fie limitat la un numar de sate maxime (ex.100sate). Daca vrea unul peste limita maxima impusa, aflat la inamic, va renunta la 1 sat de al lui iar acel vechi sat va disparea de pe harta. In felul aceasta nu vor mai exista sute de sate in grija unor jucatori iar conflictul va exista in continuare intre mai multi useri activi, nu doar cativa! iar gameplay-ul va fi ridicat si vor disparea satele care sant departe de conflict. Razboiul va fi activ permanent si distractiv.
In acelasi timp limitarea nr. de useri prezenti intr-un trib pt. a putea creea conflicte si pt. a stimula concurenta intre triburi care v-a imbunatatii gameplay-ul! Satul de care vrei sa scapi, indiferent ca e la granita conflictului sau la marginea lumii va avea nevoie de cateva zile sa fie daramat. In caz de doresti sa demolezi satul recent cucerit, inamicul sa aibe posibilitatea sa il recupereze intr-o perioada de timp(1ex:7zile)... in functie de setarile jocului.

Conceptia 5 aparitia sfarsitului de joc ca toata lumea sa aibe o satisfactie.
* ... jocul se va incheia cand 75% din sate vor fi ocupata de catre 1 trib care inseamna o dominatie "mondiala" si e clar tribul castigator!
un exemplu: sa zicem ca limita de sate per user 100 si limita de useri in trib sa fie 200 = 20.000sate/trib. Luand in considerare ca orice sat devenit barbar din anumit motive va disparea, numarul de sate pe harta vor fi sub 50.000
Triburile puternice au tot interesul ca micsoreze nr. de sate de pe harta pt. ca % de sate de pe harta aflate in posesia lor sa creasca.
Daca au in posesia 20.000sate din 50.000 aflate pe harta = 40% Daca cuceresc de la inamici 5000sate ( deci renunta initial la alelor 5000sate ) % lor de sate
creste ca dominatie ~45% din harta (50.000 - 5.000 sate disparute = 45.000 20k din 45k =~45% ) Cu cat cuceresc mai multe sate ( inclisiv renunta la unele aflate in posesia deja ) % de dominatie al satelor aceli trib creste pe harta. In felul acesta nr. de sate vor fi mai aproape de granita, sau depinde de tactica fiecarui trib. Important e ca se micsoreaza nr. de sate de pe harta si in acest fel razboiul e mai intens si mai frumos de jucat, disipand senzatia de plictiseala, marind emotiile unor lupte iar cei inactivi vor fi eliminati ... ideea jocului fiind sa fi jucator activ! Esti pe harta sa joci, nu sa ii incurci pe altii care se distreaza jucand si prin inactivitate ta de inactiv sa ii afectezi pe cei activi!
Odata ce se incheie jocul, toata lumea va fi "fericita" ca a ajuns la un final, fie ca a fost in tabara care a pierdut sau care a castigat si va incepe alt joc daca i-a placut, nu doar parasind jocul incurcandu-i pe altii cu satele parasite.

Probabil cei care au in grija jocul se gandesc ca acest mod de joc v-a determina conturile premiul sa fie mai putin folosite/cumparate. Sunt de parere ca e o conceptie gresita. Atita timp cat un joc iti ofera placere sa il joci ai tentatia sa beneficiezi de performantele contului PRO poti investi ca sa nu mai fi limitat. Fiind useri mai putini, folosind resurse MULT mai putine, admini per total ar avea mai mult de castigat.
Daca se va pastra in continuare setarile de joc ca pana in prezent, jucatorii se vor plictisi destul de repede ca si pana acum, sau chiar mai repede avand experienta celorlalte lumi si vor abandona jocul fara a mai contribui, ramanand cei care joaca gratis cu sate putine si marea majoritatea pasivi .....
Deja observ o diminuare de jucatori pe lumi mai noi ....
Lumea 4 = ~4.000 ~ 65sate/jucator
Lumea12 = ~4.600 ~ 27sate/jucator


Ce pot spune la incheiere ? Consider ca acest set de reguli e in beneficiul jucatorului activ sau cel putin celor care nu mai doresc o alternativa la setari si in acelasi timp si adminilor. Bineinteles sant niste idei adunate, nu am avut timp sa stabilesc in detaliu fiecare setare in functie de alte variabile dar se poate adapta orice setare obtionala pe conceptiile de baza!

Cu stima
Negue01
 

DeletedUser

Concepţia 6 trofeele
* ... această idee e luată de la Burnout dar ar fi utilă. Pentru fiecare trofeu va trebui să îndeplineşti un număr de 6 obiective. (exemplu: cucerirea primului sat, strângerea a 12.000 puncte, primul sat full etc.). Încercarea de a câştiga numărul maxim de trofee pentru a te afirma ar creşte plăcerea jocului. Trofeele pot semăna cu questu-rile din alte jocuri şi asta ar stârni interesul!
 

DeletedUser

Dap. O idee buna Conceptia Trofee. Cu siguranta ar fi mai funny cand ai la profil unele distinctii ;)
 

DeletedUser

carmi a spus:
Dragi jucători,


Programările şi testele pentru versiunea nouă de joc Triburile 6.0 sunt încheiate şi suntem mândri să vă putem prezenta acum detaliile acestei versiuni:

Trofee

Fiecare jucător poate primi trofee variate, de exemplu pentru că a reuşit să omoare cele mai multe unităţi pe ziua respectivă ("Atăcătorul zilei") sau dacă de exemplu reuşeşte să intre în top 100 jucători pe lumea respectivă. Aceste distincţii vor fi vizualizate la profilul jucătorului. Tot aici va putea fi vizualizată lista de trofee obţinute de jucătorul respectiv pe toate lumile unde activează. De asemenea, cei modeşti vor putea ascunde acest tip de informaţie.

in rest s-ar schimba radical conceptia jocului. In principiu cu limitarea numarului de sate per jucator ar duce la aparitia triburilor mamut si probabil si a multiacounturilor
 

DeletedUser

Intradevar. Asta e si idee: sa se schimbe radical jocul. Sa fie prezenta o alta strategie pe acelasi JOC! Sant 20lumi pe care se practica aceeasi startegie! De ce sa nu fie o lume pt. cei care vor sa aplice o alta strategie? Nu stategia de a avea mii de sate si sa joci relativ singur... ci placerea de a juca cu putine dar in mai multi jucatori.

Cine alege varianta multiConturi si fenteaza cu succes scriptul pe o perioada nedeterminata de timp, atunci sa isi prinda urechile in multitudinea de conturi. Sa-si cumpere CP la toate :D daca chiar vrea sa aibe propriul lui trib.
Dar ... multicont nu se practica DEJA si in alte lumi?
Conceptia 4 e temelia Conceptiei 5. Daca nu ar fi conceptia de a fi limitat pt. a duce razboaie permanente nu ar mai putea aparea un FINAL LOGIC de joc! Clar, ca spre final harta se va imparti in 2-3 triburi ... dar asta e si IDEEA, sa existe un final indiferent daca e Drama sau Fericite (invins/invingator), important e sa nu iti lase un gust amar cand abandonezi jocul de PLICTISEALA si certuri interminabine!

OK! au aparut trofeele! Unde se explica clar ce trofee obtii in functie de activitate... nu doar 1-2 exemple. Daca vrei un anume trofeu sa stii ce ai de facut ca sa il obtii.
Nu mi-se pare deloc normal sa descoperi trofeele in timp ce joci ... ca nici regulile nu se descopera in timp ce joci, cele din urma sant clare mai putin trofeele
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Toate jocurile au un final si triburile nu?:)) ai vazut varianta .de mai apare lumea 1 sau 2 nici macar la statistici:)
 

DeletedUser

:confused: angajez traducator :))
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

:confused: angajez traducator :))

A vrut sa zica ca pe jocul in germana nu mai apar lumiile 1 si 2 la statistici.

limitarea nr. de sate per jucator

Ideea nu cred ca va fi acceptata deoarece cu cat ai mai multe sate cu atat ai mai mult nevoie de Cont premium.
S-ar putea face eventual o limita de sate pentru toti si cu ajutorul punctelor premium sa poti cumpara si resurse... parerea mea.
 

DeletedUser

Intradevar, teoria "cu cat ai mai multe sate cu atit ai mai mult nevoie de CP" dar atita timp cat esti user pasiv, indiferent cate sate ai cu atit NU ai nevoie de cont premium. Nu sant multi useri care intra 1pe saptamana si dau banii pe CP!
 

DeletedUser

zici tu? eu stiu multi tare care stau non stop pe triburi. (aproape non stop)
 

DeletedUser8140

sunt unul din ei :) mie-mi place cum e acum si e frumos :) imi place si jocul "industrial" :D
 

DeletedUser

Moni. " zic eu? " ce? Nu ai inteles sensul corect al propozitiilor ? Si eu am stat nonStop o perioada de timp din lipsa altei conceptii. Cu siguranta cumparam mai multe CP-uri daca beneficiam de mai mult FUN si de mai putin timp investit.

Intradevar Jimmy. Tie precum si altor jucatori, modul INDUSTRIAL e imbratisat foarte mult. Altora le place sa poarte razboaie INDUSTRIAL :)
 

DeletedUser

El a zis de mai multe lumi cu aceste reguli. Ar fi bine să se păstreze pentru unii, de dragul vremurilor trecute şi câteva servere după setul vechi de reguli.
 

DeletedUser

Mie imi plac propunerile lui Negue01, cred ca jocul ar fi mult mai captivant si distractiv daca s-ar introduce aceste setari ...

Pe pagina principala scrie: Triburile este un joc online, care se petrece în evul mediu. Fiecare jucător este stăpânul unui mic sat, pe care îl aduce la faimă şi putere.

1.Ce faima si putere iti aduce satul cand cuceresti sate de barbari ? pai...pai...aaa...pai mai NIMIC! De ce ? Pai in primul rand satele astea de barbari sunt foarte usor de cucerit, odata cucerit unul dai dovada ca esti jucator slab(parerea mea), cuceresti 1 azi, maine 2,poimaine 5 si ajungi maine-poimaine in top 20 cu 2 milioane de puncte ce ai rezolvat ? pai NIMIC in afara de timp pierdut!ce satisfactie ai atunci cand cuceresti satul unui jucator ? ce satisfactie ai cand cuceresti un sat de barbar ? - sustin scoaterea satelor de barbari implicit si cele bonus ...

2.Si eu joc de ceva timp jocul asta si sincer nu-mi vine sa ma apuc cand stiu ca NU ai o limita unde sa te opresti ...JOCI, JOCI, JOCI si iar JOCI - incepem sa devenim robotei astfel, unde ne oprim ? la 10 sate ? la 20 ? la 50 ?
 

DeletedUser

many1000: Ne putem opri la :
Lumea 1 : 1 silviu24 C-WAR 57.013.714 6144 sate
Lumea 2 :1 darkwiz NEW 14.167.715 1179 sate
Lumea 3 : 4 charliebravo LS-AX 29.013.365 2830 sate
Lumea 4 : 3 Sp@rt@nu Dooooh 11.666.894 1155 sate
Lumea 5 : 1 rainn21 UNIQUE 18.192.530 1626 sate
Lumea 6 : 1 dionishii LIGHT 9.227.351 912 sate
..... ma intreb: Daca ai 1000 sate, cat de mare ti-a crescut barba pana la cucerirea acelor sate ? :))
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

hmm...rainn joaca de vreo 2 ani?
nu tin minte sa fi zis ca s-a plictisit. nici macar la betie nu a zis asa ceva
 

DeletedUser

Moooni .. Nu ma intelege gresit ( nici tu nici marea majoritate care citesc aceste randuri ) :) NU spun ca toata lumea s-a plictisit ci doar ca unii dintre jucatori vor o alternativa! Fiecare e liber sa joace in lumea in care se simte bine!!! Eu nu doresc sa schimb 20lumi ci sa existe o lume si pt. cei care vor sa se distreze pe o alta conceptie de joc TRIBURILE! ATIT

PS. Nu sunt mama omida sau admin sa stiu fiecare user de cand joaca :)

Ganduri furate de pe alte thread-uri cu adaos de bonduri pt. a scoate in evidente situatia actuala pe care o vad :
Exact. Jocul ăsta devine prea repede automat. Normal că unii oameni care îşi dau seama de asta, dar care ar vrea să se joace, se revoltă şi zic că nu mai vor/pot să dea clicuri non stop. Păi, nu prea e nimic de făcut. Frumoasă chestie schizoidă, aşa-i? Nu mai eşti om, eşti o maşină de clicuri. Dar pe de altă parte se zice că jocul s-ar automatiza dacă ar fi băgate alte opţiuni. Totul este automat, dar se zice că tu nu trebuie să fii automat, dar, de fapt, tu însuţi trebuie să devii un automat dacă vrei să câştigi. Exact lucrul care te face să câştigi e cel mai enervant, şi exact lucrul care ar trebui să fie cel mai drăguţ la un joc, partea aia care să îţi placă, jocul în sine, e doar un mecanism automat. Personal, cred că o grămadă de jucători "de top" folosesc boţi. E imposibil să joci triburi mai mult de o lună la nivel "superior" şi să nu te tâmpeşti. Dar, pe de altă parte, triburile sunt un chat, un hi5, o reţea socială. Presupun că partea asta te face să nu tâmpeşti. Mă rog, asta e altă discuţie. Jocul ca atare e extrem de plictisitor, ar putea lua un loc în top, la bătaie cu EVE online, ogame, şi care mai vreţi. CIudat că lumea se mai joacă. E chiar ciudat. De fapt nu e un joc, ar putea fi scoasă complet partea cu satele şi nu ştiu dacă s-ar sesiza diferenţa.
Consider ca conceptia jocului pe care eu o promovez ar inlatura omul BOT si ar aparea omul care se binedispune pe TRIBURI
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Achiesez la remarcile pe fond ale deschizatorului discutiei, neg.
O lume cu setari pretentioase si restrictii puse celor care ignora in mare grad caracterul politico/militar al jocului nobiland predilect barbari de exemplu precum si anuntarea tintelor de atins pentru castigarea lumii, pot constitui elemente stimulative pentru oamenii combativi. Marjele de ingradire a "industrializarii" si "automatizarii" pot fi discutate de echipa administrativa in interior. Fie si ideea in sine de s-ar realiza, sub o forma atenuata, intr-o lume dedicata, e pas in fata.
 

DeletedUser

Da ... La urmatorul sa aduci un tort de ziua altui nume decat cel cu care m-am inschis :)

Ar fi un pas in fata dar de ce sa nu se poata din prima ?
Daca nu se mareste densitatea de sate per sector si daca se scot doar satele de barbari ar fi prea mare distanta intre satele ramase. Va ramane situatia satelor parasite iar acestea vor fi o proportie maricica.
Daca nu se limiteaza la *00sate/user se va prefera (la modul general) innobilarea interna decat conflictul.
Daca ar disparea notiunea sate de pomana s-ar propaga conflicul. Luptele vor fi mai emotionante stiind ca sansele de a cadea intr-o capcana sant mai mari decat daca ai cuceri un sat parasit.
Clasamentul sa fie facut in functie de conflict si nu punctajul satelor. In felul acesta se va stimula lupta pentru clasamentul prin ....... lupta :)

Cu cat vezi mai multe sate pe harta cu atit vezi cat de mic esti si cat de mult ai de luptat pt. afirmare
 
Ultima editare de un moderator:
Sus