DeletedUser
Salutare Concetateni ...
Acum 2 ani, pe la inceputul lui 2008 am facut cunostinta cu acest joc dragut, caruia, cu placere i-am acordat 6luni din viata fiind addicted de el Lumea 4 a fost preferata. A fost destul de greu la un momendat cand eram sitter ~20 jucatori, 90% din sate tribului ~200, dar a fost funny.
A fost captivant, dragut, pana am adunat peste 50sate care au fost grupulete in diferite colturi ale harti deoarece alergam dupa zone de granita cu scandal si deseori cand ajungeam si innobilam 2-3sate se incheia conflictul. Dupa cucerirea ~50sate ..... NU a mai avut farmec jocul! si bineinteles am luat decizia de a renunta la el din simplul motiv: placerea jocului, emotiile pe care le aveai cand erai "mic <10sate" A DISPARUT! Plictiseala MAXIMA!
Nu pot sa ii inteleg pe cei care au peste 200sate iar la o Campanie Ofensiva sa se descurce cu ~100atacuri full + multe sute de fake-uri + zeci de nobili + sute de sprijinuri' +sute de fake sprijin + ore intregi de calcule + ore intergi de negociere cu colegii de trib + ore cu aliati + ore intregi sa fi online pt. a trimite atacurile + zecile pe PM-uri + sutele de citiri de rapoarte + etc ..... 24ore dedicate unei singure campanii de cucerire?!? Nu mai vorbim de recrutari, trimiteri de sprijin, citiri rapoarte, citiri forumuri, scandaluri si bataia pe rezervari sate inamice... etc etc ... Sant unii oameni care gasesc placere in a juca INDUSTRIAL in care unitatea de masura a satelor este 100! Personal NU IMI PLACE acest gen de joc.
Triburile, cel putin din punctul meu de vedere, a fost creeat pt. a te distra ...dar cum te mai poti distra cand depasesti 100 sate si esti nevoit zilnic sa dai mii de comenzi pt ... zero emotii?!? Ce distractie mai apare cand procesezi peste 1000 de comenzi? Ce placere apare atunci cand te apuci de joc Sambata Dimineata si termini de trimis atacurile Sambata la ora 23:00?
Nu uitati ca nu toti ne dorim un singur stil de reguli! dar sant mult carora le place distractia oferita de joc.
Dupa acesti 2 ani, cei care au in grija lumile, nu au inteles nici la ora prezenta, farmecul pe care jocul il ofera daca regulile sunt creeate pt. distractie, nu pt. a creea pierdere de timp si dezamagire cand ajungi la un nivel.
Nu zic ca toate lumile noi sa aibe aceste reguli, ci doar unu pt. a testa o alternativa ceea ce eu consider foarte normal pt. a beneficia de placerea de a juca TRIBURILE! Nu cred ca aveti ce pierde ... absolut deloc. Sunt convins ca nu ve-ti fi dezamagiti! De ce sa nu fie o lume si pt. cei care sant SATUI de vechile reguli si vor ceva cu reguli noi care ajuta la DISTRACTIE !?!
Un Sondaj de Opinie pe argumentele pe care le prezint, sa vedem ce parere au cei care sant activi si se distreaza, nu cei teribilisti care vor sa cucereasca mii de sate fara conflict si fara placerea de a juca cu adevarat triburile! Eu consider ca placerea de a juca triburile se afla in luptele date si distractia pe care ti-o ofera conflictul, ca nu jucam FERMA sau SimCity!
Rog admini sa diversificam regulile iar jucatorii sa joace pe regulile unde se simte mai bine! Daca e o distractie sa numere in dreptul tau 1000sate te rog ramai in lumea in care esti, sau sa ramai in lumile in care regulile sant pe placul tau si nu fi in dezacord cu aceasta alternativa de joc, deoarece nu te afecteaza cu absolut nimic.
Din punctul meu de vedere regula de baza ar fi urmatoarea: Toate satele fara stapan SA DISPARA!!! Vrei sat? LUPTA, nu lua pomana! Pomana strica distractia! POMANA aduce plictiseala. Lipsa conflictului duce la plictiseala. Satul il iei de la cineva care exista... cu care sa comunici (indiferent ca e vulgara comunicarea, sau deloc) E mult mai distractiv asa!
Toate jocurile sant concepute cu un final. Pe triburi NU EXISTA FINAL .... DE CE NU?
Va rog, face-ti statistici si alegeti setarile jocului in functie de distractie nu de "imperialism" Care e rata de parasire a jocului unde media per jucator e de 50sate? Ce am gasit eu ar fi:
Lume -----Jucatori---proportie Sate
Lumea 3 = ~1.000 ~300sate/jucator
Lumea 1 = ~2.000 ~160sate/jucator
Lumea 4 = ~4.000 ~ 65sate/jucator
Lumea 9 = ~6.700 ~ 37sate/jucator
Lumea 2 = ~7.500 ~ 36sate/jucator
Lumea12 = ~4.600 ~ 27sate/jucator
Lumea14 = ~4.700 ~ 23sate/jucator
Lumea17 =~21.000 ~ 6sate/jucator
Lumea18 =~47.000 ~ 2sate/jucator
total numar sate (inclusiv cele parasite) / total numar jucatori.
Sant 20lumi care toate au aproximativ aceleasi regului. De ce nu a douazeci si una lume sa fie sub regulile pe care le propun eu explicata de conceptia pe care o prezint si pe care consider ca o sa mult mai placut de jucat ?
Acum 2 ani, pe la inceputul lui 2008 am facut cunostinta cu acest joc dragut, caruia, cu placere i-am acordat 6luni din viata fiind addicted de el Lumea 4 a fost preferata. A fost destul de greu la un momendat cand eram sitter ~20 jucatori, 90% din sate tribului ~200, dar a fost funny.
A fost captivant, dragut, pana am adunat peste 50sate care au fost grupulete in diferite colturi ale harti deoarece alergam dupa zone de granita cu scandal si deseori cand ajungeam si innobilam 2-3sate se incheia conflictul. Dupa cucerirea ~50sate ..... NU a mai avut farmec jocul! si bineinteles am luat decizia de a renunta la el din simplul motiv: placerea jocului, emotiile pe care le aveai cand erai "mic <10sate" A DISPARUT! Plictiseala MAXIMA!
Nu pot sa ii inteleg pe cei care au peste 200sate iar la o Campanie Ofensiva sa se descurce cu ~100atacuri full + multe sute de fake-uri + zeci de nobili + sute de sprijinuri' +sute de fake sprijin + ore intregi de calcule + ore intergi de negociere cu colegii de trib + ore cu aliati + ore intregi sa fi online pt. a trimite atacurile + zecile pe PM-uri + sutele de citiri de rapoarte + etc ..... 24ore dedicate unei singure campanii de cucerire?!? Nu mai vorbim de recrutari, trimiteri de sprijin, citiri rapoarte, citiri forumuri, scandaluri si bataia pe rezervari sate inamice... etc etc ... Sant unii oameni care gasesc placere in a juca INDUSTRIAL in care unitatea de masura a satelor este 100! Personal NU IMI PLACE acest gen de joc.
Triburile, cel putin din punctul meu de vedere, a fost creeat pt. a te distra ...dar cum te mai poti distra cand depasesti 100 sate si esti nevoit zilnic sa dai mii de comenzi pt ... zero emotii?!? Ce distractie mai apare cand procesezi peste 1000 de comenzi? Ce placere apare atunci cand te apuci de joc Sambata Dimineata si termini de trimis atacurile Sambata la ora 23:00?
Nu uitati ca nu toti ne dorim un singur stil de reguli! dar sant mult carora le place distractia oferita de joc.
Dupa acesti 2 ani, cei care au in grija lumile, nu au inteles nici la ora prezenta, farmecul pe care jocul il ofera daca regulile sunt creeate pt. distractie, nu pt. a creea pierdere de timp si dezamagire cand ajungi la un nivel.
Nu zic ca toate lumile noi sa aibe aceste reguli, ci doar unu pt. a testa o alternativa ceea ce eu consider foarte normal pt. a beneficia de placerea de a juca TRIBURILE! Nu cred ca aveti ce pierde ... absolut deloc. Sunt convins ca nu ve-ti fi dezamagiti! De ce sa nu fie o lume si pt. cei care sant SATUI de vechile reguli si vor ceva cu reguli noi care ajuta la DISTRACTIE !?!
Un Sondaj de Opinie pe argumentele pe care le prezint, sa vedem ce parere au cei care sant activi si se distreaza, nu cei teribilisti care vor sa cucereasca mii de sate fara conflict si fara placerea de a juca cu adevarat triburile! Eu consider ca placerea de a juca triburile se afla in luptele date si distractia pe care ti-o ofera conflictul, ca nu jucam FERMA sau SimCity!
Rog admini sa diversificam regulile iar jucatorii sa joace pe regulile unde se simte mai bine! Daca e o distractie sa numere in dreptul tau 1000sate te rog ramai in lumea in care esti, sau sa ramai in lumile in care regulile sant pe placul tau si nu fi in dezacord cu aceasta alternativa de joc, deoarece nu te afecteaza cu absolut nimic.
Din punctul meu de vedere regula de baza ar fi urmatoarea: Toate satele fara stapan SA DISPARA!!! Vrei sat? LUPTA, nu lua pomana! Pomana strica distractia! POMANA aduce plictiseala. Lipsa conflictului duce la plictiseala. Satul il iei de la cineva care exista... cu care sa comunici (indiferent ca e vulgara comunicarea, sau deloc) E mult mai distractiv asa!
Toate jocurile sant concepute cu un final. Pe triburi NU EXISTA FINAL .... DE CE NU?
Va rog, face-ti statistici si alegeti setarile jocului in functie de distractie nu de "imperialism" Care e rata de parasire a jocului unde media per jucator e de 50sate? Ce am gasit eu ar fi:
Lume -----Jucatori---proportie Sate
Lumea 3 = ~1.000 ~300sate/jucator
Lumea 1 = ~2.000 ~160sate/jucator
Lumea 4 = ~4.000 ~ 65sate/jucator
Lumea 9 = ~6.700 ~ 37sate/jucator
Lumea 2 = ~7.500 ~ 36sate/jucator
Lumea12 = ~4.600 ~ 27sate/jucator
Lumea14 = ~4.700 ~ 23sate/jucator
Lumea17 =~21.000 ~ 6sate/jucator
Lumea18 =~47.000 ~ 2sate/jucator
total numar sate (inclusiv cele parasite) / total numar jucatori.
Sant 20lumi care toate au aproximativ aceleasi regului. De ce nu a douazeci si una lume sa fie sub regulile pe care le propun eu explicata de conceptia pe care o prezint si pe care consider ca o sa mult mai placut de jucat ?