DeletedUser
ce ati zice de urmatoarea idee:
In acest moment paladinul poate fi inarmat cu niste arme care dau diferite bonusuri. Eu as veni cu propunerea ca paladinul sa poata fi inarmat cu respectivele arme, dar acestea sa nu mai dea bonusul dinainte stabilit. Bonusul diferitelor arme sa fie dat de experienta acumulata de paladin atunci cand este trimis la atac, sau atunci cand se apara.
Practic paladinul sa acumuleze experienta cu fiecare atac in care e trimis, sau sat pe care-l apara atunci cand este atacat. astfel, paladinul va putea atinge zeci/sute de nivele de experienta devenind extrem de puternic.
Calculul experientei in atac sa fie facut in functie de numarul trupelor cu care este trimis la atac, si in functie de cate supravietuiesc acestuia, respectiv cate distrugeri face in apararea adversa. In atac, paladinul va primi maximum de puncte de experienta atunci cand atacul pe care-l insoteste supravietuieste in proportie de 75%
calculul experientei in aparare sa fie facut in functie de cate trupe inamice distruge, precum si de cate pierderi in randul trupelor defensive (cu cat pierderile sunt mai mici in randul defensivei, cu atat mai putine puncte de experienta va primi paladinul) In aparare paladinul va primi un maxim de puncte de experienta in aparare atunci cand satul pe care-l apara are pierderi de maxim 25% din randul trupelor defensive.
Punctele de experienta sa fie impartite pe nivele:
paladin nivelul 1: 0-1000 puncte experienta
paladin nivelul 2: 1001-2200 puncte experienta
nivel 3 + etc
Fiecare nivel sa dea bonus 1% (sau 0,5%) in plus armei cu care este inarmat paladinul, atat in aparare cat si in atac. sau pot da un bonus mai mare in aparare si mai mic in atac, sau invers. doar ca atunci trebuiesc facute 2 randuri de nivele: Unul care acumuleaza experienta doar pentru aparare si care da bonus armelor cu care e inarmat paladinul doar in aparare, si un altul doar pentru atac care da bonus armelor cu care e inarmat paladinul doar in atac.
Astfel, jocul ar putea deveni mult mai palpitant, si mai greu totodata.
Astfel, in timp paladinul devenind extrem de puternic si va fi folosit mult mai mult de toti playerii pentru a atinge nivelul cel mai mare, neexistand limita pentru aceste nivele.
Pentru a 3-a oara "Astfel" se vor putea crea 2 noi trofee care vor putea da nivelele paladinilor atat in atac cat si in aparare.
E doar o idee, care desi pare greu de implementat, cred ca ar avea succes.
Mersi pentru atentie.
In acest moment paladinul poate fi inarmat cu niste arme care dau diferite bonusuri. Eu as veni cu propunerea ca paladinul sa poata fi inarmat cu respectivele arme, dar acestea sa nu mai dea bonusul dinainte stabilit. Bonusul diferitelor arme sa fie dat de experienta acumulata de paladin atunci cand este trimis la atac, sau atunci cand se apara.
Practic paladinul sa acumuleze experienta cu fiecare atac in care e trimis, sau sat pe care-l apara atunci cand este atacat. astfel, paladinul va putea atinge zeci/sute de nivele de experienta devenind extrem de puternic.
Calculul experientei in atac sa fie facut in functie de numarul trupelor cu care este trimis la atac, si in functie de cate supravietuiesc acestuia, respectiv cate distrugeri face in apararea adversa. In atac, paladinul va primi maximum de puncte de experienta atunci cand atacul pe care-l insoteste supravietuieste in proportie de 75%
calculul experientei in aparare sa fie facut in functie de cate trupe inamice distruge, precum si de cate pierderi in randul trupelor defensive (cu cat pierderile sunt mai mici in randul defensivei, cu atat mai putine puncte de experienta va primi paladinul) In aparare paladinul va primi un maxim de puncte de experienta in aparare atunci cand satul pe care-l apara are pierderi de maxim 25% din randul trupelor defensive.
Punctele de experienta sa fie impartite pe nivele:
paladin nivelul 1: 0-1000 puncte experienta
paladin nivelul 2: 1001-2200 puncte experienta
nivel 3 + etc
Fiecare nivel sa dea bonus 1% (sau 0,5%) in plus armei cu care este inarmat paladinul, atat in aparare cat si in atac. sau pot da un bonus mai mare in aparare si mai mic in atac, sau invers. doar ca atunci trebuiesc facute 2 randuri de nivele: Unul care acumuleaza experienta doar pentru aparare si care da bonus armelor cu care e inarmat paladinul doar in aparare, si un altul doar pentru atac care da bonus armelor cu care e inarmat paladinul doar in atac.
Astfel, jocul ar putea deveni mult mai palpitant, si mai greu totodata.
Astfel, in timp paladinul devenind extrem de puternic si va fi folosit mult mai mult de toti playerii pentru a atinge nivelul cel mai mare, neexistand limita pentru aceste nivele.
Pentru a 3-a oara "Astfel" se vor putea crea 2 noi trofee care vor putea da nivelele paladinilor atat in atac cat si in aparare.
E doar o idee, care desi pare greu de implementat, cred ca ar avea succes.
Mersi pentru atentie.