propunere lume noua

  • Autor subiect DeletedUser19202
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser19202

stiu ca parca s-a mai propus asa ceva dar vin cu o idee de lume noua poate nu neaparat acum insa puteti retine ideea care mie mi se pare foarte interesanta
o lume fara sitter (eventual daca s-ar putea gasi vreo formula prin care sa fie interzis accesul altui juc pe cont de la inceput pana la sfarsit adica daca ai un titular de cont ala sa fie pana la sfarsit -desi aici e mai greu si nu cred ca se poate realiza) si fara scripturi(eventual ca exceptie pot ramane cele de recrutare )

evident ca o astfel de lume ptr a fi atractiva trebuie sa beneficieze de viteze rezonabile ma gandeam undeva la 1.5
restul setarilor pot fi aleatorii mai ales ca ar fi prima de felul asta
ce parere aveti?:)
 

DeletedUser

singurul lucru care il vreau de la o lume este:

FARA LIMITA DE FAKEURI,VA ROG!!!

SI CU BONUS DE NOAPTE

atat vreau pt o lume perfecta,eventual sa aiba si o viteza decenta de (2)
 

DeletedUser

desi eram contra biserica,odata ce joci mai mult timp cu ea o sa vezi ca adauga frumusete jocului
 

DeletedUser

nu crezi ca dupa n ani jocul ti se pare prea simplu ? am intalnit cativa jucatori buni care ma intrebau care e treaba cu biserica pentru ca nu jucasera deloc cu ea :( complicat nu e , am mai spus-o de cateva ori din contra sunt 2 chestii care conteaza doar :
- nu ataci din sat fara religie
- nu aperi sat fara religie
si ce poate fi mai frumos decat un adversar care apara sat fara religie si fara zid

2s5y2ix.jpg


speed 1,5 nu cred ca va fi urmatoarea lume , l24 este speed 1,6 . va fi speed 1 sau speed 2 .

mie imi place biserica pentru ca complica putin jocul , iti cere ceva in plus
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Trupe noi:

- halebardier: sa fie un arcas pedestru cu rang de atac egal cu cel al arcasilor in aparare, si cu damage mai bun impotriva cavaleriei grele ( sunt foarte cunoscute cazurile cand cavaleria grea salveaza multe sate de la innobilare si totusi nu au un concurent serios dpdv terestru..)
- magician: 1 magician sa fie facut pe conditii similare ca si pentru nobili ( exemplu: bati un taler magic ai 1 magician, mai bati 2 ai al doilea magician...etc, talerul magic sa fie de 4 ori mai scump ca si taleri pentru nobili), rolul lor sa fie:
a). cand face parte dintr-o trupa de atac sa "fure" trupele de aparare de pe satul ce il ataca, sa le "vaporizeze", acest lucru ajuta foarte mult la lumile avansate atunci cand granitele sunt super blindate
b). daca ferma atacata cu 1 magician, este ferma de atac ( si nu de aparare ca in cazul a ..) sa intoarca armele impotriva satului atacat ( efectiv sa dezerteze si sa atace trupele de aparare din sat )
c). avand in vedere abilitatile lui de "magician" rangul lui defensiv sa fie mic, adica ca sa-si faca "treaba" trupele ce il insotesc sa nu moara sub 50% din efectiv
d). daca ataci 1 sat ce are magician in el cu armata de atac si 1 magician in ea, efectiv magicieni se vor anula reciproc, acolo unde sunt 2 magicieni contra la doar 1, ramane 1 pe pozitie si indeplineste conditiile a si b
- paladinii, de multe ori uit sa-l folosesc, propun la fiecare 20 sate sa se acorde un al doilea paladin, la 40 sate al treilea si asa mai departe
- paladinii sa poata fi inarmati mai bine, exemplu: in alt joc de strategie un astfel de "erou" poate fi inarmat cu mai multe artefacte, ceea ce si aici mi se pare corect sa pot folosi cate artefacte vreau sa pun pe el si nu doar unul...

Idei mai am resurse sa aibe serverele InnoGames ....
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Trupe noi:

- halebardier: sa fie un arcas pedestru cu rang de atac egal cu cel al arcasilor in aparare, si cu damage mai bun impotriva cavaleriei grele ( sunt foarte cunoscute cazurile cand cavaleria grea salveaza multe sate de la innobilare si totusi nu au un concurent serios dpdv terestru..)
- magician: 1 magician sa fie facut pe conditii similare ca si pentru nobili ( exemplu: bati un taler magic ai 1 magician, mai bati 2 ai al doilea magician...etc, talerul magic sa fie de 4 ori mai scump ca si taleri pentru nobili), rolul lor sa fie:
a). cand face parte dintr-o trupa de atac sa "fure" trupele de aparare de pe satul ce il ataca, sa le "vaporizeze", acest lucru ajuta foarte mult la lumile avansate atunci cand granitele sunt super blindate
b). daca ferma atacata cu 1 magician, este ferma de atac ( si nu de aparare ca in cazul a ..) sa intoarca armele impotriva satului atacat ( efectiv sa dezerteze si sa atace trupele de aparare din sat )
c). avand in vedere abilitatile lui de "magician" rangul lui defensiv sa fie mic, adica ca sa-si faca "treaba" trupele ce il insotesc sa nu moara sub 50% din efectiv
d). daca ataci 1 sat ce are magician in el cu armata de atac si 1 magician in ea, efectiv magicieni se vor anula reciproc, acolo unde sunt 2 magicieni contra la doar 1, ramane 1 pe pozitie si indeplineste conditiile a si b
- paladinii, de multe ori uit sa-l folosesc, propun la fiecare 20 sate sa se acorde un al doilea paladin, la 40 sate al treilea si asa mai departe
- paladinii sa poata fi inarmati mai bine, exemplu: in alt joc de strategie un astfel de "erou" poate fi inarmat cu mai multe artefacte, ceea ce si aici mi se pare corect sa pot folosi cate artefacte vreau sa pun pe el si nu doar unul...

Idei mai am resurse sa aibe serverele InnoGames ....

PRO
doar ca ma intereseaza daca magicianul are nevoie de o asistenta blonda, ca sa-mi depun siviu
 

DeletedUser

eu as vrea sa poata fi trasformat paladinul in maestru vrajitor daca a omorat peste 1 milion de soldati
 

DeletedUser

eu nu sunt de acord cu aia cu paladinii... pai daca am 20 de sate, de ce sa ii aduc tot paladin si nu paladinita... ce, paladinul meu e gay?!?!
 

DeletedUser

Trupe noi:

- halebardier: sa fie un arcas pedestru cu rang de atac egal cu cel al arcasilor in aparare, si cu damage mai bun impotriva cavaleriei grele ( sunt foarte cunoscute cazurile cand cavaleria grea salveaza multe sate de la innobilare si totusi nu au un concurent serios dpdv terestru..)
- magician: 1 magician sa fie facut pe conditii similare ca si pentru nobili ( exemplu: bati un taler magic ai 1 magician, mai bati 2 ai al doilea magician...etc, talerul magic sa fie de 4 ori mai scump ca si taleri pentru nobili), rolul lor sa fie:
.
.
.
.
Idei mai am resurse sa aibe serverele InnoGames ....

Cat ceri pe ideile tale? Le vinzi scump? Ca vreau sa fac implant de inteligenta la o curca si nu gasesc un donator . Ai stat mult sa te gandesti la PALADIN ARHEOLOG si la magicianul MERLIN? Cand va vin idei de-astea ,sunteti in contemplare cu buda?Bati un taler si ai 1 magician, mai bati 2 si ai al2lea magician. Nu vrei 2 palme ca sa te aplauzi singur peste fata? Geniale idei am auzit in seara asta .
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser19202

imi pare rau ca am deschis topicul

poate se gaseste cineva sa il inchida
 

DeletedUser39696

Trupe noi:

- halebardier: sa fie un arcas pedestru cu rang de atac egal cu cel al arcasilor in aparare, si cu damage mai bun impotriva cavaleriei grele ( sunt foarte cunoscute cazurile cand cavaleria grea salveaza multe sate de la innobilare si totusi nu au un concurent serios dpdv terestru..)
- magician: 1 magician sa fie facut pe conditii similare ca si pentru nobili ( exemplu: bati un taler magic ai 1 magician, mai bati 2 ai al doilea magician...etc, talerul magic sa fie de 4 ori mai scump ca si taleri pentru nobili), rolul lor sa fie:
a). cand face parte dintr-o trupa de atac sa "fure" trupele de aparare de pe satul ce il ataca, sa le "vaporizeze", acest lucru ajuta foarte mult la lumile avansate atunci cand granitele sunt super blindate
b). daca ferma atacata cu 1 magician, este ferma de atac ( si nu de aparare ca in cazul a ..) sa intoarca armele impotriva satului atacat ( efectiv sa dezerteze si sa atace trupele de aparare din sat )
c). avand in vedere abilitatile lui de "magician" rangul lui defensiv sa fie mic, adica ca sa-si faca "treaba" trupele ce il insotesc sa nu moara sub 50% din efectiv
d). daca ataci 1 sat ce are magician in el cu armata de atac si 1 magician in ea, efectiv magicieni se vor anula reciproc, acolo unde sunt 2 magicieni contra la doar 1, ramane 1 pe pozitie si indeplineste conditiile a si b
- paladinii, de multe ori uit sa-l folosesc, propun la fiecare 20 sate sa se acorde un al doilea paladin, la 40 sate al treilea si asa mai departe
- paladinii sa poata fi inarmati mai bine, exemplu: in alt joc de strategie un astfel de "erou" poate fi inarmat cu mai multe artefacte, ceea ce si aici mi se pare corect sa pot folosi cate artefacte vreau sa pun pe el si nu doar unul...

Idei mai am resurse sa aibe serverele InnoGames ....

chiar esti senior? pe bune? dupa raspuns ...

SUPERPANDEV: contra .. daca esti plecat?
si despre scripturi .. pro si asa nu folosesc : )
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

decat o unitate noua mai bine cresterea puterii in aparare contra greilor a celei deja existente
mai multi paladini ... buni poate pentru aparare . pentru atac ... mai bine un full in plus decat un paladin chiar daca ar oferi un bonus de 30% pentru toate unitatile de atac si nu doar pentru o unitate
magician
pct a : cu un full scap de zeci de mii sau sute de mii deff ? nttt , nu se va aplica , jocul incurajeaza mai mult defful decat atacul .
pct b : nu cred ca sunt singurul care nu tine trupele de atac in satul pe care il apar indiferent de profilul lui decat daca aleg ca strategie sa joc la recuperare

contra
 

DeletedUser

in locul unitatilor noi eu as face o alta propunere: forumul intern sa aiba si optiune de web, asa e mult mai usor sa vedem cum s-a tuns alizeea :D cine e PRO?
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus