Propunere suport

DeletedUser

Propun ca atunci cand avem de facut reclamatii care au legatura cu forumul jocului, sa existe aici:



... o sectiune a forumului.
Si sa raspunda numai persoane competente care pot rezolva problemele.
Asta ca sa nu mai existe confuzii atunci cand dorim sa facem contestatii asupra administratorilor forumului.
De exemplu: am facut un tichet care se referea la forumul general triburile, dar primeam raspunsuri pentru forumurile interne ale triburilor. :)
 
Ultima editare de un moderator:

Gabyy89

Clone Wars
Scor reacție
38
Ar trebui sau n-are trebui. Daca specifici in numele ticketului "forumul extern" n-ar mai trebui sa fie probleme :)
 

DeletedUser4610

PRO, o idee foarte buna:

6.3. Toate reclamatiile sau criticile in legatura cu activitatea moderatorilor sau a adminilor de pe forum sau din joc (incluzand aici sanctiunile primite) se vor face numai prin sistemul intern de suport. Orice incercare de a deschide o discutie pe aceasta tema pe forum va fi considerata infractiune si pedepsita cu un avertisment iar tema va fi inchisa/stearsa .
 

DeletedUser

pro si eu cu o mica precizare ce tine un pic de modificarea regulilor interne ale TT : la acele tichete sa nu raspunde cei ce pot da pedepse pe forum ( mozi-supermozi si altii de genul ) pentru ca n-am facut nimic in cazul asta , cine imi da warn/ban nemeritat pe forum nu-si va schimba decizia pt ca am deschis un tichet . reclamatiile trebuiesc investigate de cineva care este superior celui de a carui decizie sunt nemultumit .
 

DeletedUser8140

n-ar fi interesant sa se publice si regulamentul dupa care se sanctioneazA? ca si codul penal, faci aia ai intre 5 si 7 ani de "facultate"...au fost destule sanctiuni date gresit
 

DeletedUser

si eu consider ca propunerea este buna si merita analizata, macar.
@plesuv28
am facut un tichet care se referea la forumul general triburile, dar primeam raspunsuri pentru forumurile interne ale triburilor.
esti sigur ca, in primul rand, tu te-ai exprimat explicit si clar?
Ar trebui sau n-are trebui. Daca specifici in numele ticketului "forumul extern" n-ar mai trebui sa fie probleme
cel mai bine ti-a raspuns Gabyy89. nu uita ca ai scris la Suport, unde nu sunt decat 2 mozi. daca nu specifici clar la ce tip de forum te referi si nici din textul tau nu reiese diferenta, nu ti se pare firesc ca raspunsurile sa se refere la ceea ce a inteles adminul din ce scrii tu? eu ti-am raspuns la acel ticket, deci, stiu foarte clar ce s-a intamplat acolo. sau pentru faptul ca ticket-ul era scris de tine, eu trebuia sa presupun ca faci referire la forumul extern si sa-ti raspund in consecinta?

rezumat: propunerea ta este buna, in schimb, ambalajul nu se asorteaza.
 
Sus