Propuneri lumea 40

DeletedUser45586

Stiu ca nu aveti de gand sa deschideti foarte curand aceasta lume, dar, pentru a avea mai mult succes, si pentru ca toata lumea sa aiba timp sa voteze, de ce sa nu discutam din timp despre setari..

Propun urmatoarele :

Daca se poate, propun sa deschideti lumea între orele 16:00 şi 18:00, cand majoritatea oamenilor sunt acasa, si cei care isi doresc sa intre de la inceput pe lumea 40, sa aiba aceasta ocazie, chiar daca au servici sau facultate.

Datele lumii:

- viteza serverului: 2
- viteza trupelor: 0.5 (daca viteza trupelor este prea mare nu avem timp sa calculam cu ce suntem atacati daca nu am fost activi in momentul atacului si nu avem timp sa cerem sprijin daca prietenii nostrii sunt offline. O viteza prea mare a unitatilor avantajeaza jucatorii de noapte, ceea ce nu este prea sanatos pentru sistemul nostru imunitar. Avem si noi dreptul la odihna. Un joc trebuie sa te relaxeze, nu sa te streseze.)
- moral activ (pe bază de timp)
- se va putea alege direcţia satului la început (sa fie la optiuni si "centrul hartii", pe langa NE,NV,SE,SV)
- numărul de membrii în trib va fi limitat la 40. (ca sa nu se faca foarte multe recrutari de pe harta. Asa vor fi si multi spioni, multi noobi, si scade calitatea jocului. Majoritatea dintre noi cunoastem 20-30 jucatori cu care sa incepem)
- sitter restricționat după ce un cont a fost "mod de vacanţă" mai mult de 60 zile zile în ultimele 120 zile (urmeaza vara.. lumea pleaca in vacanta.. hai sa lasam 2 luni..)
- biserică - da
- steaguri - da
- cercetare simplă
- realizări active
- paladin activ, poate găsi obiecte imbunatatite.
- arcași - da
- gardă - nu (garda avantajeaza noobii si cei care joaca pe cont propriu. Daca ai un nobil si ai invins un jucator, de ce sa bage el garda ca tu sa fii nevoit sa sincronizezi o curatire inaintea nobilului si sa mai pierzi cateva trupe, mai ales la inceput cand nu avem foarte multa armata de irosit..)
- fara limită de fake
- sate de barbari/bonus crescătoare, până la 2000p
- bonus de noapte activ între orele 0:00 și 8:00
- perioada protecţie iniţială - 4 zile
- nobilul poate străbate o distanţă de 50 de câmpuri

Facilitățile premium sunt activate.


Condiţii de victorie : Un trib trebuie să deţină după 360 zile cel puţin 75% dintre satele active.
 

DeletedUser41602

O viteza prea mare a unitatilor avantajeaza jucatorii de noapte, ceea ce nu este prea sanatos pentru sistemul nostru imunitar

Ma amuza setarile pe care le doresti:))
 

DeletedUser45586

:)) Poi am facultate si nu pot sta mult noaptea.. In aceeasi situatie sunt multi dintre noi care au servici, scoala, alte activitati..
Inainte, stateam mult noaptea..
 

DeletedUser41602

Pai da ,dar daca viteza serverului este 2 si spui ca nu ai prea mult timp disponibil nu te avantajeaza .
 

DeletedUser

viteza trupelor: 0.5 (daca viteza trupelor este prea mare nu avem timp sa calculam cu ce suntem atacati daca nu am fost activi in momentul atacului si nu avem timp sa cerem sprijin daca prietenii nostrii sunt offline. O viteza prea mare a unitatilor avantajeaza jucatorii de noapte, ceea ce nu este prea sanatos pentru sistemul nostru imunitar. Avem si noi dreptul la odihna. Un joc trebuie sa te relaxeze, nu sa te streseze.)
si bonusul de noapte pentru ce mai exista ?
- bonus de noapte activ între orele 0:00 și 8:00
 

DeletedUser45586

Nu am spus ca nu am prea mult timp disponibil, ci doar ca nu am chef sa stau prea tarziu noaptea.. Daca trebuie sa dau o comanda la 4 dimineata, ma trezesc si o dau.. Dar nu pot sta in fiecare noapte.. Dupa-amiaza am facultate. Pot intra sa dau comenzi de pe telefon, dar daca in timpul unui curs de 2 ore ma ataca cineva.. ?! La viteza 0.5 am timp macar sa scot atacul din sat.. Daca viteza unitatilor e prea mare cineva imi poate lua un sat (de atac sau liber) intr-o noapte. Ma poate lua prin surprindere.. Daca nu sunt on in momentul atacului nu mai pot face un calcul relevant ca sa vad cu ce unitati ma ataca.. Si nici nu pot cere sprijin in cazul in care sunt atacat si colegii mei intra peste o ora (la viteza unitatilor 1)

Daca intr-o sambata ma trezesc la 12, cu viteza unitatilor 1 are timp de la 8 la 12 sa-mi curete si sa-mi cucereasca satul.. Iar eu cer sprijin cand deja vine ultimul nobil (si poate colegii nu sunt on atunci si imi trimit peste inca o ora..). M-am referit la mine, dar i se poate intampla unui coleg de trib si sa nu-l pot ajuta.. (pentru ca poate atunci cand cere el sprijin sunt la curs)
 

DeletedUser45586

Corect Nyx. dar daca am un dusman la 4 ore distanta de mine (viteza de nobil la viteza 1) ? Ma culc linistit si ma trezesc fara un sat pentru ca "amicul" meu s-a trezit la 4 si a trimis un atac sa ajunga la 8.. La viteza 0.5 trebuia sa-l trimita la 00:00, cand eram on..
 

DeletedUser

Daca viteza unitatilor e prea mare cineva imi poate lua un sat (de atac sau liber) intr-o noapte.
nu iti ia satul noaptea pentru ca viteza trupelor e mai mare de 0.5 ci pentru ca poate , pentru ca tu dormi si el nu ;)
ps : nu a zis nimeni nimic de bonus , si mie imi place cu bonus :p viteza mai mare ii avantajeaza pe cei activi nu pe cei fara somn .

ps 2 : nici una dintre lumile deschise nu este mai rapida de 0.5 ( pe server 2 ) . daca nu ma insel ( nu mai caut si setarile lumilor inchise ) server 2 cu peste 0.5 trupe a fost doar o data ( asta de cand urmaresc eu setarile si nu ma refer la lumi gen speciala )

ps 3 : server 2 cu 0.5 este serverul 38 deschis acum 75 zile . eu nu as merge tot pe 2/0.5 ci pe un server 1.5 ( n-a mai fost de mult timp )
 

DeletedUser45586

nu doar el poate.. si eu pot sa stau o noapte nedormita si sa iau un sat daca am viteza la trupe.

Uite frate.. Nu vreau sa-mi irosesc timpul ca sa ma contrazic pe tema vitezei unitatilor.. Mi-am spus punctul de vedere. In legatura cu lumea 38 stiu setarile ei si au fost bune (in mare parte).. pacat de noobi.. (Si pacat de refula aia ca nu aveai voie sa parasesti tribul 30 de zile..). Faptul ca toate lumilor cu viteza 2 au viteza unitatilor 0.5 e o dovada in plus ca asa trebuie sa fie..

Ideea cu viteza serverului 1.5 nu e rea.. Daca se pastreaza restul setarilor sunt PRO. Lumea 11 avea 1.5 si biserica si a fost ok.
 

DeletedUser40961

mie mi-ar placea o lume cu moral inactiv.
preferabil rapida - minim 1,5 cu 0,75.
preferabil fara limita de fake-uri.

acum daca ar fi sa incep sa aberez:
(incerc sa 'fortez' din setari disparitia familiilor)

lumea sa fie impartita in 2 secvente - practic sa existe un castigator intermediar, dupa 180 de zile: de ex. tribul cu cea mai mare dominatie.
(asta ar aduce niste tinichele si starterilor - evident daca lui inno i-ar da prin cap sa le si ofere)

nr. membri in trib: 75-100
dupa 90 de zile sunt dizolvate automat triburile care nu ocupa podiumul (locurile 1-3) pe niciun continent; nu se mai admit inscrieri, nu se mai permit restart-uri.
dupa 180 de zile sunt dizolvate triburile sub locul 15
conditii de victorie: un trib sa atinga 75% dominatie

.. si o alta treaba simpatica ar fi 'barbarele nu pot fi cucerite' :)
 

DeletedUser

3 x 75/100 = 225/300 oameni ,restul carne de tun . cand ajungi la 75% dominatie cu 75-100 oameni ? dupa un an din 100 mai ai 75 , dupa inca juma de an mai ai 50 ... nu merge .

barbarii nu pot fi cuceriti . cred ar fi o idee buna .
 

DeletedUser40961

"nu se admit inscrieri" ma refeream la lume si nu la trib - practic se inchide lumea.

Triburile vor tria/recruta ca si pana acum, dar va fi cu accent mai puternic pe 'triere' - cred ca se va ridica putin nivelul jocului.
Jucatorii insisi vor fi mult mai interesati sa nu fie interesati de tribulete gen academia academiei tribului care e aliat cu tribul de pe locul 1 - aminteste-ti de Samuraii bezmetici care aveau 7 academii pe 28

o lume cu viteza mare si fara moral poate fi inchisa in 2 ani fara probleme.

edit: calculul pe care l-ai facut (225 sau 300) se refera la jucatorii unui continent, de fapt numarul asta trebuie sa-l inmultesti cu numarul de continente ocupate.
 

DeletedUser

nu ei au plecat pe 28 cu cele mai multe academii ci altii , stii cine . ceilalti au avut 7-8 ;)

da , ai dreptate , n-am fost prea atent .

totusi o astfel de setare nu e ok . cine suntem noi ( ma rog , cei ce decid setarile in cazul de fata ) sa decidem ce trib va fi dizolvat ? si sa admitem ca se implementeaza , triburile pot fi refacute apoi . daca nu permiti sa fie refacut tribul te cam joci de-a dumnezeu si nu e ok .
 

DeletedUser45586

mie mi-ar placea o lume cu moral inactiv
. - Daca vezi in setarile propuse de mine, moralul e in functie de timp.. Inseamna ca e 100% daca ataci un jucator aproape de tine. Daca e la distanta mare, e mai mic, tocmai ca sa descurajeze jucatorii sa atace "sniper-shot" la 100 de ore..

N-ai sa reusesti niciodata sa fortezi disparitia familiilor. Chiar si un trib de 100 de membrii va avea o academie. In special noobii.. ei fac multe aliante. Au impresia ca daca harta e albastra se pot dezvolta in voie.. Nu inteleg ca daca nu ai ce cuceri nu ai unde sa te dezvolti. Asa ca ai toate sansele sa gasesti 5 triburi a cate 100 de membrii in aceeasi familie. (si pline de spioni, si nu mai vreau sa deschid subiectul pentru ca mi-e greata de triburi cu multi membri din care nici 5% nu stiu sa joace. Si ca intemeietor nu ai ce sa faci.. Te trezesti cu ei pt ca esti obligat sa recrutezi de pe harta.. Nu ai de unde sa cunosti 100 de jucatori buni cu care sa incepi !)

O lume in care se vor dizolva automat anumite triburi nu cred ca se va face vreodata pentru ca vor fi multe plangeri si injuraturi ! (Un trib de 20 de membri poate castiga teren impotriva unui trib de 100, daca sunt jucatori buni. Ce faci ? La desfiintezi tribul pentru ca nu au punctajul necesar ?) Jocul asta a fost gandit bine odata ! Hai sa nu-l "imbogatim" cu tot felul de idei si sa-i stricam farmecul.. Multi jucatori buni isi vor baga picioarele si vor zice ca s-a degradat jocul.. Si ramai cu copilasii care vad orice schimbare (noutate) ca pe ceva bun.. Nici macar cu aia.. Daca le-ai desfiintat tribul.. Le-ai luat jucaria..
 

DeletedUser45586

Ideea ca satele barbare sa nu poata fi cucerite nu e ok ! Daca am invins un jucator de 1700 puncte (de exemplu) si a dat inceput nou nu mai pot sa iau satul ?
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

- Daca vezi in setarile propuse de mine, moralul e in functie de timp.. Inseamna ca e 100% daca ataci un jucator aproape de tine. Daca e la distanta mare, e mai mic, tocmai ca sa descurajeze jucatorii sa atace "sniper-shot" la 100 de ore.
pe ce server avem sau am avut moral de tipul asta ?
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
. - Daca vezi in setarile propuse de mine, moralul e in functie de timp.. Inseamna ca e 100% daca ataci un jucator aproape de tine. Daca e la distanta mare, e mai mic, tocmai ca sa descurajeze jucatorii sa atace "sniper-shot" la 100 de ore..

Faci o mare confunzie in privinta tipurilor de moral si modul lor de calculare.
Daca vorbim de moral activ, in functie de timp, inseamna ca se ia in calcul, pe langa raportul dintre punctajele aparatorului respectiv, agresorului, numarul de zile jucate de aparator pe server(adica numarul de zile de cand si-a facut cont pe lumea respectiva sau de cand a dat restart dat fiind faptul ca in acest caz se reseteaza contorul la 0). Nu are nicio legatura distanta la care ataci ci un simplu calcul in genul:

moral = min((punctaj_aparator/ punctaj_agresor)*3 + min(0.25 + numar_zile_jucate_de_aparator*0.002, 0.5), 1);
 

DeletedUser

- viteza serverului: 1.5 - 2
- viteza trupelor: 0.7 - 1

- numărul de membri în trib 60-75
- sprijin numai in cadrul tribului
- dacă un jucător părăseşte tribul, trupele personale trimise ca sprijin sunt retrase automat acasă
- atacurile asupra unui membru din acelaşi trib cu tine se transformă în vizite
- cercetare simpla
- limita atacurilor fake - Inactiv
- trofee
- fara biserică
- sistem de spionaj : spionii pot spiona trupele, clădirile şi materiile prime
- arcaşi - activi
- "declaraţii de război" – activate ( 5 membri în trib necesari )
- paladin activat ( poate găsi obiecte imbunatatite )
- sate bonus speciale
- sate de barbari crescătoare ( până la 2000 de puncte )
- bonusul de noapte activ între orele 0:00 şi 7:00
- moral – activ ( bazat pe timp )
- nobilul poate străbate o distanţă de 200 de câmpuri
- se va putea alege direcţia satelor la început
- invitatii activ ( nu in vecinatate ci pe o raza de 5-7 campuri )
- protectie de începător 5 zile
- noua modalitate de comert - dezactivata
 
Ultima editare de un moderator:
Sus