Puncte premium

  • Autor subiect DeletedUser6798
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser6798

Acum 5 minute mi-am luat o teapa de 10euro, valoarea punctelor premium pe care vroiam sa le achizitionez. Ideea e in felul urmator: pentru ca nu am card, cont bancar, cont pay-pal si detin doar un amarat de mobil, am vrut sa imi cumpar 10 puncte premium prin sms.
Urmez procedura standard, verific numarul de mobil, mi se aproba. Ba chiar sunt rugat frumos de catre server sa trimit un sms cu un anumit cod la numarul 7410 si sa astept in liniste un sms cu codul de confirmare pe care sa il introduc in casuta de mai jos. O fac si pe asta. Citesc ce scrie mai jos cu litere mici spre minuscule "nu dati back, nu inchide fereastra ca operatiunea s-ar putea sa fie un esec total. te rugam urmareste cu atentie instructiunile din SMS". Care SMS? Nu stiu. Ca nu am primit niciunul. Au trecut 2 minute, au trecut 3...4... au trecut 5 minute si trimit un mesaj celor de la suport. Le spun problema mea, ma semnez si le urez toate cele bune, termin de scris, ma duc sa beau un pahar de apa ca m-a luat cu transpiratii si sa nu am deshidratez. Sper ca intre timp sa primesc si codul de confirmare pe care sa il introduc primindu-mi cele 10 puncte premium. De unde! Stau...stau...stau. Incep sa scriu si pe forum. Poate printre cititori se mai gaseste cineva care a trecut prin aceleasi emotii ca mine si ma ajuta cu niste sfaturi. Sau macar sa imi spuna daca exista vreo sansa ca sa le recuperez sau mai trebuie sa platesc inca 10 euro pentru punctele premium deziderate.

Termin de scris mesajul pe forum, dar sms-ul tot nu l-am primit. Probabil ca nu am sa il primesc nici dupa ce tu, draga cititorule, vei ajunge la finalul acestei povestiri. Sau chiar finalul L1...
 

DeletedUser2404

poate 20 puncte premium nu 10 dar nu asta conteaza. Ai verificat daca ai fost taxat pe telefon?
 

DeletedUser

Daca nu ai primit codul respectiv nu vei fi taxat. Am patit si eu o data sau de doua ori. Pur si simplu trimite din nou :)

P.S. Acuma depinde in ce retea esti...
 

DeletedUser2404

Inca sa nu trimita de 2 ori, sa verifice daca a fost taxat. Daca a fost taxat sa trimita mesaj la KAMBI si acestia ii vor raspunde
 

DeletedUser

Pentru operatorul Vodafone procesul presupune trimiterea a doua SMS-uri de verificare tarifate la valoarea unui SMS normal in aceasta retea.

Eu fiind pe Vodafone trebuie sa trimit de doua ori acelasi mesaj pana sa primesc codul de validare .. deci daca din primul mesaj nu mi se raspunde atunci nu sunt taxat.
 

DeletedUser3061

te contrazic sa stii ca esti taxat de la primul mesaj si asta iti spun sigur am incarcat eu cu 20 acuma o saptamana.... si la fel am patit si eu ....
 

DeletedUser

te contrazic sa stii ca esti taxat de la primul mesaj si asta iti spun sigur am incarcat eu cu 20 acuma o saptamana.... si la fel am patit si eu ....

Si eu am patit, dar nu am fost taxat. Am trimis mesajul, nu am primit niciun raspuns si cand am verificat daca am pierdut banii, nu s'a intamplat nimic. Probabil am avut eu noroc:rolleyes:
 

DeletedUser6798

am fost taxat cu 10 euro dar nu am primit punctele. probabil ca erau 20CP, dar nu am fost eu atent cand am scris:)
unde anume trebuie sa trimit mesaj la KAMBI??
am cartela ORANGE. nu scria nicaieri ceva special referitor la operatorul acesta.
 

DeletedUser

Nu are nicio treaba cu Kambi, e vorba de mobilpay.


http://www.mobilpay.ro/ ... te inregistrezi pe site si apoi suport clienti, alta solutie nu vad.
Desi ... cei de la suport, de pe triburi, ar trebui sa stie cum pot fi contactati cei de la mobilpay, in caz ca exista anumite probleme.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

poti depune tiket la admini.. sau nu are legatura ? stiu ca e un tip de intrebare si le gata de puncte premium, cand selectezi acolo.. Au mai fost si la mine in trib 2 probleme in ultimele 2 saptamani tot asa, cineva nu a rezolvat pana la urma, si celalalt nu stiu inca..
 

DeletedUser

Poate au respectivii operatori probleme cu serverul si nu se trimit mesajele momentan,ai rabdare cateva ore..maxim o zi ..daca tot a taxat si nu ai primit nimic,depunde un ticket la admini prin sistemul de suport folosind tag-ul Intrebare si vei primi un raspuns calumea :D
 

DeletedUser

In fereastra care va apare pentru a introduce codul pentru CP, aveti un mic link dedesubt "Contact support". E vorba de KAMBI support, acolo puteti lua legatura cu ei.
 

DeletedUser2154

Poate au respectivii operatori probleme cu serverul si nu se trimit mesajele momentan,ai rabdare cateva ore..maxim o zi ..daca tot a taxat si nu ai primit nimic,depunde un ticket la admini prin sistemul de suport folosind tag-ul Intrebare si vei primi un raspuns calumea :D

eu acum o ora mi-am prelungit premiul si a mers!!!
 

DeletedUser

In fereastra care va apare pentru a introduce codul pentru CP, aveti un mic link dedesubt "Contact support". E vorba de KAMBI support, acolo puteti lua legatura cu ei.

Pentru cumpararea a 3 puncte premium prin sms, valorand 2 euro , se foloseste Kambi.Pentru cumpararea a 20 puncte premium prin sms, valorand 10 euro, se foloseste Mobilpay.
Sunt doi operatori diferiti.


Kambi suport e diferit de Mobilpay suport .Sau poate ca ma insel eu ...
 

DeletedUser6798

am mai trimis inca o intrebare catre suport pentru informatii suplimentare. astept raspunsul lor final, apoi imi sun avocatul:))
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus