Resurse

DeletedUser

Am o propunere care suna astfel:
Cand dai un atac inainte sa dai ,,ok" si sa plece trupele sa apara si o fereastra in care sa selectezi:
-Ce resursa sa aduca mai mult trupele din satul atacat
-Ce resursa sa aduca mai putin din satul atacat
 

DeletedUser

pai si tu daca vrei sa zic 1000 lemn si ala are doar 200 lemn cum faci ?
 

DeletedUser

pai si tu daca vrei sa zic 1000 lemn si ala are doar 200 lemn cum faci ? sau poti sa vezi ce resurse are ala ..si tu alegi ce vrei ? (ca un fel de spionaj)
 

DeletedUser

nu zici numar ... zici doar resursa si cum e normal( de ex 800 800 800 din fiecare el poate aduce de ex 1300 400 700) ...
pentru ichim.geo ar trebui sa se faca o regula noua care suna asa ,,N-aveti voie sa faceti TRIPLE-POST"
 

DeletedUser6558

Se pare că orice propunere trebuie să fie luată în derâdere. Propunerea de faţă, mie nu mi se pare inutilă, şi am să dau un singur exemplu în acest sens. În primele zile ale unei lumi, resursa fier este din abundenţă peste tot, nimeni nu are nevoie de ea. Înainte de a face fierărie, când singura armată sunt lăncierii, nu găseşti în târg alte oferte decât fier. De ce ar fi rău să poţi obţine mai puţin fier şi mai mult lemn din pradă? Care ar fi dezavantajul, şi pentru cine?
 

DeletedUser

Am o propunere care suna astfel:
Cand dai un atac inainte sa dai ,,ok" si sa plece trupele sa apara si o fereastra in care sa selectezi:
-Ce resursa sa aduca mai mult trupele din satul atacat
-Ce resursa sa aduca mai putin din satul atacat

De acord ! O idee foarte buna !
 

DeletedUser

Nu doriti si niste floricele roz sa fie adaugate pe butonul "ok"?
iar,daca gaseste dintr,o resursa care nu va trebuie sa o transforme automat in una care a.ti selectat.o?!
 

DeletedUser6558

Nu doriti si niste floricele roz sa fie adaugate pe butonul "ok"?
iar,daca gaseste dintr,o resursa care nu va trebuie sa o transforme automat in una care a.ti selectat.o?!

Era vorba de gameplay, nu de aspectul grafic al jocului. Se pare că nu poţi face diferenţa. De altfel, floricele roz ar fi binevenite, jocul arată prost. Culoarea de bază e ternă, adormi dacă te uiţi prea mult la ea.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Era vorba de gameplay, nu de aspectul grafic al jocului. Se pare că nu poţi face diferenţa. De altfel, floricele roz ar fi binevenite, jocul arată prost. Culoarea de bază e ternă, adormi dacă te uiţi prea mult la ea.

era ironica nu ma refeream la aspect ci la dorinta unora de a se introduce foarte multe cîcîte
 

DeletedUser

faza e buna asta ku resursele...dar sa se poata da de ex o ratie....2:3:1 de ex adik sa se imparta aprox egal resursele luat in conformitate cu ratia...*** satu are mai multe resurse..........*** nu se iau toate si gata.....:D
 

DeletedUser

da unele obt sunt faine
dar ce farmec mai are jocul daca il facem din ce in ce mai usor
exista deja o groaza de taskuri la premium
si cu toate astea daca jocul ar avea din ce in ce mai multe cacate ca sa fie cat mai usor ...incepatorilor li s.ar parea mult mai greu sa invete tot
 

DeletedUser

Era vorba de gameplay, nu de aspectul grafic al jocului. Se pare că nu poţi face diferenţa. De altfel, floricele roz ar fi binevenite, jocul arată prost. Culoarea de bază e ternă, adormi dacă te uiţi prea mult la ea.

Culoare de baza ? Inventezi noi concepte ? Mie mi se pare foarte interesanta culoarea din joc care e aceeasi cu a forumului .
 
Sus