Scriptul pentru notat atacuri

  • Autor subiect DeletedUser36684
  • Data de început

DeletedUser36684

Buna mythra :).Mi-a zis chinezu ca scriptul de notat atacuri a fost facut de tine.Este urmatorul :

javascript: $.getScript('https://dl.dropbox.com/s/wqihm7llqnj5iza/MassRenameAttacks.js'); void(0);


Stii cumva din ce motiv nu mai merge?:) Cand apasai pe el apareau semne de intrebare in fata atacurilor.si apasand pe ele iti nota atacul cu tot cu ora la care a trimis atacatorul.Acum nu mai merge sa mai apesi pe semnul de intrebare.

Intre timp folosesc urmatorul script:


javascript: (function(By, Chinezu) {
$('.quickedit-label').each(function(i, e) {
if (Chinezu.Rename.indexOf($(e).text().trim()) != -1) {
$(e).parent().parent().parent().parent().find('input[type="checkbox"]').prop('checked', !0);
By = !0;
}
});
if (By) {
$('input[name="label_format"]').val(Chinezu.Name);
$('input[name="label"]').click();
} else document.location.reload(!By);
})(!1, {
Rename: ['Atac', 'Sprijin', 'Ataque', 'Apoyo'],
Name: '%unit% (%coords%) %player% - %duration%'
})



E cel de la scripturi legale.

Stii cumva cum il putem repara sa mearga iarasi?:) e destul de important sa stii si ora la care a trimis atacul :).te ajuta la descoperirea fakeurilor.Poti face si manual.Dar trebuie sa folosesti matematica la fiecare atac :)


Multumesc mult,
Naty
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Buna,

O sa ma uit si pe ala vechi, intre timp poti sa il folosesti pe cel mentionat de tine cu urmatoarea modificare:


javascript: (function(By, Chinezu) {
$('.quickedit-label').each(function(i, e) {
if (Chinezu.Rename.indexOf($(e).text().trim()) != -1) {
$(e).parent().parent().parent().parent().find('inp ut[type="checkbox"]').prop('checked', !0);
By = !0;
}
});
if (By) {
$('input[name="label_format"]').val(Chinezu.Name);
$('input[name="label"]').click();
} else document.location.reload(!By);
})(!1, {
Rename: ['Atac', 'Sprijin', 'Ataque', 'Apoyo'],
Name: '%unit% (%coords%) %player% - %duration% --
%sent%'
})




variabila de la final e pentru notarea orei la care a fost trimis atacul.

In principal, in cadrul listei de acolo puteti adauga mai multe variabile in functie de ce va intereseaza, asta e lista:

%unit%
%distance%
%coords%
%duration%
%return%
%sent%
%arrival%
%player%
%origin%
%destination%

o sa le adaug si in colectie ca sa le aveti la indemana.
 
Sus