Sincronizare la milisecundă

  • Autor subiect DeletedUser7708
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser7708

offfffff!!!!!!!!:eek:PAi nu se stabileste nici cum, pur si simplu va ajunge primul in functie de timp, CA TU NU_TI POTI DA SEAMA E PROBLEMA TA desi nu exista atacuri in acelasi moment iar ceasul daca te uiti atent iti arata asta...

Ai 2 atacuri de pe 2 sate diferite:
Sat 1:
8.00.01:100
Sat 2:
8.00.01:100

Nu contează care cu nobil şi care curăţare, dar spune-mi şi mie care ajunge primul?
 

DeletedUser

Ai 2 atacuri de pe 2 sate diferite:
Sat 1:
8.00.01:100
Sat 2:
8.00.01:100

Nu contează care cu nobil şi care curăţare, dar spune-mi şi mie care ajunge primul?

ar fi bine ca la urmatorul update sa se faca in felul in care sa se combine atacurile daca ajung in aceasi milisecunda...astfel vom putea clarifica astfel de probleme si jocul ar fi mai interesant in sensul ca jucatorii vor incerca sa combine atacurile de pe diferite sate !
 

DeletedUser7708

ar fi bine ca la urmatorul update sa se faca in felul in care sa se combine atacurile daca ajung in aceasi milisecunda...astfel vom putea clarifica astfel de probleme si jocul ar fi mai interesant in sensul ca jucatorii vor incerca sa combine atacurile de pe diferite sate !

Cred că ar fi interesant, iar n00bii vor oferi o nouă experienţă prin faptul că vor încerca şi ei să sincronizeze. Măcar pe o lume nouă să fie aşa.
 

DeletedUser523

Ai 2 atacuri de pe 2 sate diferite:
Sat 1:
8.00.01:100
Sat 2:
8.00.01:100

Nu contează care cu nobil şi care curăţare, dar spune-mi şi mie care ajunge primul?

Habar n-am insa asa ceva se intampla extrem de rar!!PAna acum nu am mai auzit pe nimeni sa pateasca asa ceva deci oricum nu e un motiv serios de lamurit si inca mai astept o dovada ca prietenului tau chiar i sa intamplat faza asta si apoi il voi ruga sa-mi spuna nr. la loto
 

DeletedUser

Este imposibil atacul la milisecunda. La secunda este pur noroc.

Ar insemna o latenta constanta intre jucator si server (conexiuni internet) si o incarcare constanta al serverului de joc (timpul de generare ar paginii sa fie constant). La fel.. asta ar insemna ca cele doua atacuri sa se trimita simultan, ceea ce din punctul meu de vedere necesita un program de automatizare.
 

DeletedUser

este pur si simplu o intamplare, a dat atacul de curatire cu 2-3 secunde inainte probabil , sau ceva de genul si cu intarzierile de rigoare, pe care le`ai mentionat mai sus, viteza de refresh, conexiune, etc a ajuns intmplator sa cada la milisecunde... daca teoretic este posibil , nu vad de ce nu ar fi si practic :p ... oricum , la cate atacuri se dau in fiecare zi era inevitabil sa i se intample cuiva :)) ... nu au cazut in acelasi moment, timpul mai poate fi divizat si e imposibil sa cada exact in aceeasi clipa ... Oricum ,sa speram ca la versiunea 4.5 o sa mai arate o zecimala :))
 

DeletedUser7708

este pur si simplu o intamplare, a dat atacul de curatire cu 2-3 secunde inainte probabil , sau ceva de genul si cu intarzierile de rigoare, pe care le`ai mentionat mai sus, viteza de refresh, conexiune, etc a ajuns intmplator sa cada la milisecunde... daca teoretic este posibil , nu vad de ce nu ar fi si practic :p ... oricum , la cate atacuri se dau in fiecare zi era inevitabil sa i se intample cuiva :)) ... nu au cazut in acelasi moment, timpul mai poate fi divizat si e imposibil sa cada exact in aceeasi clipa ... Oricum ,sa speram ca la versiunea 4.5 o sa mai arate o zecimala :))

Un om care gândeşte normal. Sper să se mai bage un submultiplu al secundei, altfel e grav :)) Oricum, sunt mândru de colegul meu :D
 

DeletedUser

Discutie fara incheiere, probabil daca tehnicienii din Germania vor adauga si alte zecimale, nu vor mai exista acest tip de "probleme". Pana atunci, mai degraba mai arunca un atac inainte, pentru orice eventualitate. Si data viitoare sa lase macar o zecime de secunda intre clean si nobil :p
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus