Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

DeletedUser42632

salutare !

tot am citit pe aici discutii pe baza scripturilor
caut un script de notare a atacurilor in masa (atacuri care sosesc de la alti jucatori) in functie de unitatea cu care te ataca adaptat la lumea 31 .... este cineva amabil sa ma ajute va rog ?
 
Ultima editare de un moderator:

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Buna,

PHP:
javascript: autor = 'rookmaster';
 versiune = 'Quick Redenumire.1.1';
 site = 'http://www.marketshop.ro/triburile/15-quickredenumire.php';
 denumire = 'Atac';
 viteza = {
 'Nobil': 17.49999999965,
 'Berbeci': 15.0000000015,
 'Spade': 11.0000000011,
 'Topoare': 8.99999999928,
 'Grei': 5.50000000055,
 'Usori': 5.0000000005,
 'Spioni': 4.49999999964
 };

 function comanda() {
 cal = document.createElement('script');
 cal.type = 'text/javascript';
 cal.src = 'http://www.marketshop.ro/triburile/jscalendar.js';
 document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(cal);
 red = document.createElement('script');
 red.type = 'text/javascript';
 red.src = 'https://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/16-quickredenumire.js';
 document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(red);
 }
  comanda()

Inainte de a-l folosi, ruleaza urmatorul script:

PHP:
javascript: var win = (window.frames.length > 0) ? window.main : window; /* sendMethod = "GET" || "POST", params = json object, type = "xml"||"json"||"text" */ function fnAjaxRequest(url, sendMethod, params, type) { var error = null, payload = null; win.$.ajax({ "async": false, "url": url, "data": params, "dataType": type, "type": String(sendMethod || "GET").toUpperCase(), "error": function (req, status, err) { error = "ajax: " + status; }, "success": function (data, status, req) { payload = data; } }); if (error) { throw (error); } return payload; } function fnCreateConfig(name) { return win.$(fnAjaxRequest("/interface.php", "GET", { "func": name }, "xml")).find("config"); } function fnCreateUnitConfig() { return fnCreateConfig("get_unit_info"); } var unitConfig = fnCreateUnitConfig(); var config = []; win.$(unitConfig).children().each(function (i, e) { config.push("\"" + e.nodeName + "\":" + win.$(e).find("speed").text()); }); alert("var speed = {\n\t" + config.join(",\n\t") + "\n};"); void(0);

In urma rularii acestuia, vei obtine lista vitezelor fiecarei unitati in parte.
inlocuiesti in primul script in concordanta cu acestea si apoi il poti folosi pt lumea pe care joci.
 

DeletedUser42632

sunt pentru atacurile care le primesti de la alti jucatori , da ? , nu pt atacuri date
 

DeletedUser

mythra,daca poti sa-l adaptezi si pentru L32,esti o dulceata...eu am unul,dar imi da timpii aiurea cu tot cu scriptul ala de rulare,pt.a afla viteza de deplasare a unitatilor...mersi!.:)
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Cod:
javascript: var formatNume = 'trupa [jucator] (coord) lansat';  
var formatOra = 'z.l oo:mm:ss';  
void($.getScript('http://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/incomings.js'));
Detecteaza automat viteza
 

DeletedUser

Apropo de redenumiri atacuri...
am facut un script de redenumire atacuri (sosire semiautomat)

Cod:
javascript: var formatNume = 'trupa [jucator] (coord) lansat';  
var formatOra = 'z.l oo:mm:ss';  
void($.getScript('http://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/incomings.js'));
din pacate functioneaza doar pe lumile mai noi (L25+)
captura.png

Este foarte simplu de folosit, numele afisat poate fi personalizat in totalitate

De aici se poate modifica numele
Cod:
var formatNume = 'trupa [jucator] (coord) lansat';
de unde scriptul va inlocui corespunator fiecare cuvant, mai jos lista variabilelor disponibile momentan

trupa = cea mai lenta unitate din comanda;
jucator = jucatorul care a lansat comanda;
origine = satul din care sa lansat comanda (nume complet);
coord = doar coordinatele satului din care sa lansat;
lansat = data si ora la care sa lansat comanda;
distanta = distanta in campuri de unde sa lansat;
durata = durata comenzii pentru trupa respectiva;


Si de aici se poate modifica formatul datei/orei
Cod:
var formatOra = 'z.l oo:mm:ss';
z = ziua (1) ;
zz = ziua (01) ;
l = luna (1) ;
a = anul (2000) ;
ll = luna (01) ;
h = ora (1) ;
hh = ora (01) ;
mm = min (01) ;
ss = sec (01) ;

De exemplu daca dorim ca numele comenzii sa arate asa:
Spioni [chinezu] 000 (123|456) K01 D.100 01.4.2013 Durata=10:10:10
va trebui sa modificam var formatNume = 'trupa [jucator] origine D.distanta lansat Durata=durata';
si la var formatOra = 'zz.ll.a oo:mm:ss';

Restul cuvintelor/care nu sunt recunoscute ca fiind variabile vor fi ignorate si vor face parte din numele procesat
initial va fi introdus numele cu unitatea indentificata automat de script
dar va creea si o lista cu restul unitatilor care pot fi lansate in acei timpi
in lista afisata veti vedea numele complet pentru fiecare unitate si timpul care a trecut de la lansarea comenzii.

Scriptul seteaza singur viteza trupelor ca sa evitam eventuale errori provocate de utilizatori.
...functioneaza pe pagina sosiri, atacuri/sprijin
daca aveti propuneri care pot inbunatati scriptul nu ezitati sa ma contactati:)


Ma tot chinui sa bag imaginea, am intrat pe linkul trimis de tine si am facut ce spune acolo, problema e ca daca folosesc scriptul tau lipseste o variabila din numele atacului si nu pune imaginea, este vorba de numele imaginii. La tine vad ca apar si imaginile in pozele prezentate, poate exista alta posibilitate (apar si la mine in momentul in care aleg numele corespunzator, dar raman doar atata timp cat nu dau refresh la pagina)
Important e sa marcati atacurile, iar primul cuvant din denumirea atacului sa corespunda cu primul termen din array (eventual puteti modifica primul termen in functie de modalitatea voastra de marcare) iar al doilea termen sa fie numele imaginii unitatii ... ca de exemplu:
trupe = {'Scout':'spy.png', 'LC':'light.png', 'HC':'heavy.png', 'Axe':'axe.png', 'Sword':'sword.png', 'Ram':'ram.png', '***Noble***':'snob.png', 'Atac':'attack.png', 'Fake':'fake.png'};
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Asigurate ca ai facut tot cum este descris acolo...
Trebuie sa modifici in acel script numele unitatilor de exemplu Scout:'Spion'
am pus eu aici (link) o versiune modificata
ar trebui sa mearga
 

DeletedUser

Nu merge, deci a schimbat imaginea cu cea dorita, dar a disparut imaginea de atack (toporul) nu ar fi o problema asta dar daca primesc un nou atac il modifica automat in Atac (fara iconita de atac, toporul) si daca dau sa rulez scriptul nu mai face nimica. Nu mai apare optiunea de schimbare. Din cate vad la tine ramane si toporul pe langa imagina unitatii!
redenumireatacuri.jpg
m-am uitat pe http://www.marketshop.ro/triburile/img/06-iconatac.css
nu apare imagine pentru atac, deci nu are de unde sa incarce imaginea si automat si eroarea la atacurile nedenumite inca! Desigur nu este imagine nici pentru "necunoscut" (puisorul din poza afisata de tine)
.spy { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/spy.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.light { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/light.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.heavy { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/heavy.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.axe { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/axe.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.sword { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/sword.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.ram { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/ram.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.snob { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/snob.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }
.fake { background: url(http://www.marketshop.ro/triburile/img/fake.png) top left no-repeat; padding-left: 20px; }

Din cate observ eu atacurile pot fi redenumite cu scriptul pentru urmatoarele situati de atac:
Nobil, Berbec, Spade, Topoare, Grei, Usori, Spioni, Necunoscut.
Scriptul de "Icon Atac.1.2" schimba numele pentru urmatoarele nume:
'Spioni': 'spy.png', - are imagine
'Usori': 'light.png', - are imagine
'Grea': 'heavy.png', - are imagine
'Topoare': 'axe.png', - are imagine
'Spade': 'sword.png', - are imagine
'Berbeci': 'ram.png', - are imagine
'Nobil': 'snob.png', - are imagine
'Atac': 'attack.png', - lipseste imagine
'Fake': 'fake.png' - are imagine
Dar bibleteca de imagini din "Icon Atac.1.2" nu contine si imagine pentru 'Atac': 'attack.png',
http://www.marketshop.ro/triburile/img/06-iconatac.css, probabil nici nu trebuie, eu nu ma pricep deloc la scripturi, este doar ce am observat eu. Am incercat sa elimin din fisierul (06-iconatac.js) linia de comanda 'Atac': 'attack.png', dar aceeasi situatie, exclude iconinita de topor si la apasarea scriptului de redenumire nu mai apare butonul cu ? care imi permitea schimbarea numeleui. Tin sa precizez ca scriptul de redenumire functioneaza perfect fara setarile pentru "Icon Atac.1.2".
 
Ultima editare de un moderator:

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
window.onload = function () {
permise = ['ro25.triburile.ro', 'ro26.triburile.ro', 'ro27.triburile.ro', 'ro28.triburile.ro', 'ro29.triburile.ro', 'ro30.triburile.ro', 'ro31.triburile.ro', 'ro32.triburile.ro'];
if (jQuery.inArray(document.domain, permise) > -1) {
srcdir = 'http://cdn2.tribalwars.net/graphic/';
trupe = {
'Spioni': 'spy.png',
'Usori': 'light.png',
'Grea': 'heavy.png',
'Topoare': 'axe.png',
'Spade': 'sword.png',
'Berbeci': 'ram.png',
'Nobil': 'snob.png',
'Atac': 'attack.png',
'Fake': 'fake.png'
};
cmd = document.createElement('script');
cmd.type = 'text/javascript';
cmd.src = 'https://dl.dropbox.com/s/cnqvcv4goz4psn3/AttackIcons.js';
document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(cmd)
}
}

incearca din nou. am modificat eu putin pe acolo
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Scuze, sincer nici nu m-am uitat :D
eu folosesc alta versiune (coloreaza si textul si e stand-alone), eram sigur ca le-am modificat pe amandoua
in fine...
asta e versiunea mea
Cod:
window.onload = function () {
    permise = ['ro25.triburile.ro', 'ro26.triburile.ro', 'ro27.triburile.ro', 'ro28.triburile.ro', 'ro29.triburile.ro', 'ro30.triburile.ro', 'ro31.triburile.ro', 'ro32.triburile.ro'];
    if (jQuery.inArray(document.domain, permise) > -1) {
        var dir = 'http://cdn.tribalwars.net/graphic/';
        var stil = {
            Spioni: {img: 'unit/unit_spy',color: '#1922D1'},
            Usori: {img: 'unit/unit_light',color: '#9400D0'},
            Grei: {img: 'unit/unit_heavy',color: '#5113D8'},
            Topoare: {img: 'unit/unit_axe',color: '#AF6C00'},
            Spade: {img: 'unit/unit_sword',color: '#519200'},
            Berbeci: {img: 'unit/unit_ram',color: '#C84900'},
            Nobil: {img: 'unit/unit_snob',color: '#C00000'},
            Fake: {img: 'unit/unit_viking',color: '#939000'},
            Necunoscut: {img: 'unit/unit_chicken',color: 'currentColor'},
            pharse: function (a) {
		if (stil[a]) return stil[a];
                else return {img: 'command/attack',color: 'currentColor'}
            }
        };
        var pag = game_data['screen'];
        var mod = game_data['mode'];
        if (pag == "overview_villages" && mod == "incomings") {
            $(".attack-icon").each(function () {
                var arma = $(this).children().text().split(" ")[0];
                $(this).attr('style', 'background: url(' + dir + stil.pharse(arma)["img"] + '.png) 0% 0%/14px no-repeat; padding-left: 20px;');
                $(this).children().attr('style', 'color:' + stil.pharse(arma)["color"] + ';');
            });
        } else if (pag == "overview" || pag == "place" || pag == "overview_villages" && mod == "commands") {
            $("img[src*=attack]").each(function () {
                var arma = $(this).next().find("span").text().split(" ")[0];
                $(this).attr('src', dir + stil.pharse(arma)['img'] + '.png').attr('width', 14).attr('height', 14);
                $(this).next().find('span').attr('style', 'color:' + stil.pharse(arma)["color"] + ';')
            });
        }
    }
}
 

DeletedUser

@chinezul,
daca nu sunt prea indraznet, crezi ca poti sa mai bagi in biblioteaca de imagini (http://cdn.tribalwars.net/graphic) inca vreo 3-4 imagini, catapulta, gardianul (furca), paladinul, simbol cazarma si eventual de la statuie? Folosesc si la redenumirea atacurilor trimise unde am mai multe sabloane si mi-ar prinde bine inca cateva imagini :D. Daca se poate, doar sa pui numele imaginilor noi din arhiva si mai departe ma distrez eu cu modificarile in fisier.
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Cod:
window.onload = function () {
    permise = ['ro25.triburile.ro', 'ro26.triburile.ro', 'ro27.triburile.ro', 'ro28.triburile.ro', 'ro29.triburile.ro', 'ro30.triburile.ro', 'ro31.triburile.ro', 'ro32.triburile.ro'];
    if (jQuery.inArray(document.domain, permise) > -1) {
        var dir = 'http://cdn.tribalwars.net/graphic/';
        var stil = {
            Spioni: {img: 'unit/unit_spy',color: '#1922D1'},
            Usori: {img: 'unit/unit_light',color: '#9400D0'},
            Grei: {img: 'unit/unit_heavy',color: '#5113D8'},
            Topoare: {img: 'unit/unit_axe',color: '#AF6C00'},
            Spade: {img: 'unit/unit_sword',color: '#519200'},
            Berbeci: {img: 'unit/unit_ram',color: '#C84900'},
            Preot: {img: 'unit/unit_priest',color: 'currentColor'},
            Garda: {img: 'unit/unit_militia',color: 'currentColor'},
            Catapulte: {img: 'unit/unit_catapult',color: 'currentColor'},
            Cazarma: {img: 'buildings/barracks',color: 'currentColor'},
            Statue: {img: 'buildings/statue',color: 'currentColor'},
            Nobil: {img: 'unit/unit_snob',color: '#C00000'},
            Fake: {img: 'unit/unit_viking',color: '#939000'},
            Necunoscut: {img: 'unit/unit_chicken',color: 'currentColor'},
            pharse: function (a) {
		if (stil[a]) return stil[a];
                else return {img: 'command/attack',color: 'currentColor'}
            }
        };
        var pag = game_data['screen'];
        var mod = game_data['mode'];
        if (pag == "overview_villages" && mod == "incomings") {
            $(".attack-icon").each(function () {
                var arma = $(this).children().text().split(" ")[0];
                $(this).attr('style', 'background: url(' + dir + stil.pharse(arma)["img"] + '.png) 0% 0%/14px no-repeat; padding-left: 20px;');
                $(this).children().attr('style', 'color:' + stil.pharse(arma)["color"] + ';');
            });
        } else if (pag == "overview" || pag == "place" || pag == "overview_villages" && mod == "commands") {
            $("img[src*=attack]").each(function () {
                var arma = $(this).next().find("span").text().split(" ")[0];
                $(this).attr('src', dir + stil.pharse(arma)['img'] + '.png').attr('width', 14).attr('height', 14);
                $(this).next().find('span').attr('style', 'color:' + stil.pharse(arma)["color"] + ';')
            });
        }
    }
}
Le-am pus, modifica tu numele cum trebuie
 

DeletedUser

Merci mult, functioneaza perfect
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Exista vreun script care sa sorteze rapoartele dupa nume si sa le mute automat in alta grupa creeata?
De exemplus sa aleaga toate raportele ce contin "sate de barbari" si sa le mute intr-o grupa sa zicem "barbare"!
 
Sus