Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

Chevyx

Jack , muta te rog scripturile astea in colectie :


atac counter aparator ( nu stiu daca mai e in colectie sau daca mai e functional )
javascript:var $=(window.frames.length>0)?window.main.$:window.$;$.getScript('http://www.crosstrigger.com/tw/v7/attack_counter.js?'+Math.round(Math.random()*1000000));void(0);
atac counter agresor ( arata cate atacuri a trimis agresorul de pe fiecare sat cu care ataca , se pot descoperi usor satele de pe care a trimis mai multe atacuri )
javascript: var type = 2; var fakeCount = 0; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingsAttackerVillage.js"); void(0);
cerere sprijin : pune in bb codes satul atacat + primul si ultimul atac care vine pe acel sat
javascript: var showAll = false; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/SupportRequest.js"); void(0);
cerere sprijin 2 : face ceea ce face cel de mai sus dar suplimentar arata si toate atacurile care vin pe fiecare sat in parte
javascript: var showAll = true; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/SupportRequest.js"); void(0);
detalii pe harta ( arata cine detine satele de pe zona hartii pe care o priviti in acel moment fara a mai pune mouse-ul pe sat )
javascript:var config=[{'players':['Joebest1'],'color':'white'},{'villages':['XXX|YYY','XXX|YYY'],'color':'aqua'},{'tribes':['Tag Tribo'],'color':'lime'}];var default_color='transparent';var barb={'min_points':0,'color':'silver'};$.getScript('http://equipetribalwars.com/scripts/identificador_novo.js');void(0);
Advance Proximity Script ( merge in modul combinat ) ; diferit fata de scriptul normal de sortare arata si timpul pe care il face fiecare unitate in parte pana la tinta ( este setat pentru server 1 , pentru alte servere trebuie sa editati viteza serverului + viteza trupelor ) :
javascript: var worldSpeed = 1; var speed = { spear: 18 / worldSpeed, sword: 22 / worldSpeed, archer: 18 / worldSpeed, axe: 18 / worldSpeed, spy: 9 / worldSpeed, light: 10 / worldSpeed, marcher: 11 / worldSpeed, heavy: 11 / worldSpeed, ram: 30 / worldSpeed, catapult: 30 / worldSpeed, knight: 10 / worldSpeed, snob: 35 / worldSpeed, militia: 0 / worldSpeed }; var win = (window.main || self); var destby = win.game_data.village.coord; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/MultiPurposeProximity.js"); void(0);
calculator od ( calculeaza punctele oda/odd primite din rapoartele de atac primite
javascript: $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/Archive/ODCalculator.js"); void(0);
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser25671

Satul urmator (un script foarte util pt cei fara CP,permite transferul de pe un sat pe altul)
PHP:
javascript:var player = window.game_data.player.id;var sitter = window.location.href.match(/t\=\d+/i);window.location="game.php?village=n" + window.game_data.village.id + "&screen=" + window.game_data.screen + "&t='search_for'" + player + (sitter ? ("&" + sitter) : "")
Satul anterior(un script foarte util pt cei fara CP,permite transferul de pe un sat pe altul)
PHP:
javascript:var player = window.game_data.player.id;var sitter = window.location.href.match(/t\=\d+/i);window.location="game.php?village=p" + window.game_data.village.id + "&screen=" + window.game_data.screen + "&t='search_for'" + player + (sitter ? ("&" + sitter) : "")
Tribe/Player Ranking/Analiza(este un script ce odata apasat cand esti pozitionat la lista de membri trib sau la lista de pozitionare iti afiseaza imagini din TWSTATS al fiecarui player(odd,oda,puncte etc).E foarte bun dupa parerea mea pt a vizualiza activitatea fiecaruia
PHP:
Javascript: var config={showPoints:true,showVillages:true,showODA:true,showODD:true,width:'180px',height:'96px'};(window.main||self).$.getScript('http://dl.dropbox.com/u/25377948/twscripts/ranking_stats.js',function(){var script=new RankingStats();script.execute(config)});void(0);
Village evolution(este un script care utilizat pe harta iti da informatii despre cresterea sau descresterea satelor din jurul tau precum si cand mai precis au avut loc acestea)
PHP:
javascript:if(game_data.screen!='map'){document.location.replace('?screen=map');void(0)}function getDoc(){return document}$(document).ajaxStop(function(){TWMap.map.reload()});coords=[];for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(TWMap.villages[coord.join("")]){coords.push(coord[0]+'|'+coord[1])}}}url='http://www.twstats.com/scriptdispatch.php?script=mapmod&m='+game_data.market+'&s='+game_data.world+'&v='+game_data.version+'&coords='+coords.join(',');scr=$('<script type="text/javascript" />').attr('src',url);$(document).append(scr);void(0);
Resize Map(in functie de valoarea introdusa in script acesta iti redimensioneaza harta)
PHP:
Javascript: TWMap.resize(15);
Skype emoticon
PHP:
Javascript: $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/SkypeImages.js"); void(0);
 

DeletedUser35377

Advance Proximity Script ( merge in modul combinat )

ce face asta?
 

Chevyx

sortea satele ca si celalalt dar iti arata in + si timpul pe care-l faci cu fiecare trupa pana la tinta
 

Chevyx

la mine merge pe mozilla , pe opera n-am testat
trebuie sa stai pe pagina de sosire atacuri ca sa mearga
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser24444

javascript: var type = 2; var fakeCount = 0; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingsAttackerVillage.js"); void(0);
atac counter agresor...nu merge pe clasica....primesc urmatorul mesaj

Asta e mesajul...scuze

From - Total


There are 90 amount of incomings which were not renamed and therefore could not be detected
 
Ultima editare de un moderator:

Chevyx

javascript: var type = 2; var fakeCount = 0;
verifica si var type=2 , cred ca e viteza serverului . pe clasica e 4
 

DeletedUser24444

tot aceeasi eroare imi da...chiar daca am pus viteza 3 si am redenumit atacurile....nu stiu ce are
 

DeletedUser24444

Uitati setarile:

Joi, 10 noiembrie 2011, între orele 11:00 şi 13:00, vom deschide o nouă lume clasică cu următoarele setări:

- viteza serverului: 3
- viteza trupelor:0.5
- timpul de construcţie a clădirilor se poate înjumătăţi în schimbul unor puncte premium
- numărul de membri în trib va fi limitat la 100
- fără arcaşi
- "declaraţii de război" –vor fi activate mai târziu
- fără biserică
- fără paladin
- sistem de cercetare clasic- fiecare tehnologie poate fi cercetată până la nivelul 10
- fără trofee
- spionii pot vedea doar trupele
- satele de barbari pot ajunge până la 1500 de puncte
- bonusul de noapte este activ de la ora 00 :00 până la 7 :00
- moral – activ (depinde de timp şi punctaj)
- nobilul poate străbate o distanţă de 100 de câmpuri
- nobilii sistem clasic ( Doar 3 nobili pot fi creati pe sat – cost constant )
- limita atacurilor fake 1% puncte sat.
- se va putea alege direcţia satelor la început
- protectie de începător 4 zile
- hartă politică activă

O lume foarte interesanta dupa parerea mea,asemanatoare lumi 15 daca nu ma insel
http://forum.triburile.ro/showthread.php?t=40085


Acolo scrie viteza este 3...gykanes zice ca este 4...acum ma intreb care o fi....

P.S gykanes mai aveti pe l10?
 

DeletedUser24444

Mda am modificat tot....dar se pare ca acum nici nu se mai activeaza....pur si simplu nu face nimic ....

javascript: var type = 4; var fakeCount = 0; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingsAttackerVillage.js"); void(0);
 

Chevyx

javascript: var type = 2; var fakeCount = 0; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingsAttackerVillage.js"); void(0);
cred ca din cauza ca sunt puse ca php si nu cu spoiler , ia vezi acum
 

nicu555

Village evolution(este un script care utilizat pe harta iti da informatii despre cresterea sau descresterea satelor din jurul tau precum si cand mai precis au avut loc acestea)
PHP:
javascript:if(game_data.screen!='map'){document.location.replace('?screen=map');void(0)}function getDoc(){return document}$(document).ajaxStop(function(){TWMap.map.reload()});coords=[];for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(TWMap.villages[coord.join("")]){coords.push(coord[0]+'|'+coord[1])}}}url='http://www.twstats.com/scriptdispatch.php?script=mapmod&m='+game_data.market+'&s='+game_data.world+'&v='+game_data.version+'&coords='+coords.join(',');scr=$('<script type="text/javascript" />').attr('src',url);$(document).append(scr);void(0);
ai putea sa imi spui cum anume functioneaza scriptul asta mai exact? :D
 

Chevyx

daca e ce cred eu trebuie sa mergi pe harta si el iti arata cu cate ore in urma a avut loc ultima crestere in puncte +/- a unui sat