Comedii:
- Drillbit Taylor (aaa...deci interesant pot spune)
- Superhero movie (ma mai gandesc ce sa scriu)
- You Don’t Mess with the Zohan (putin prea exagerat)
- Meet the Spartans (la fel ca mai sus dar merita)
- Night at the Museum ( belea rau de tot)
- Click (mi-a placut , l-am vazut de 3 ori pana acum)
- Little Man (era sa il uit
)
- Anger Management (cred ca l-a vazut toata lumea dar tot merita postat aici)
- Wild Hogs (merge)
- Bruce Almighty (cumoscut si sub numele de “Dumnezeu pentru o zi”)
- Evan Almighty (seria a doua . numai ca acum e Moise )
- The wedding crushers (…)
- Hancock (mi-e lene sa fac o lista si cu filmele de actiune dar putem sa il consideram si comedie)
Desene animate:
- Cars (merge de toate varstele)(Premiera in Romania: 2012 atunci apare cars 2 mai am de asteptat)
- Ice age (ambele)
- Ratatouille(mi-a placut)
- Garfield (desi nu pot sa spun ca sunt fan)
- Shrek(doar primu mi-a placut)
- Madagascar(acceptabil)
- Shark Tale(la fel ca mai sus)
- Bee Movie(tot asa)
- Kung Fu Panda(tocmai l-am vazut acum 3 saptamani si sincer e acceptabil dar nu cine stie ce- prea multe faze previzibile)
- Wall.E (cam boring dar merge)
- Monsters inc.(parca asa se scria)
- Over the hedge (ce mi-a placut veverita
)
- Spirit (l-am vazut cu toata familia si e belea)
mai updatez maine lista si cu filme de actiune si cu ce imi mai amintesc eu ca e prea tarziu akum
P.S. Serial favorit (anime) Death Note - merita vazut 100%. mie mi-a placut la nebunie.are doar 37 sau 38 episoade si fiecare e prea belea.