DeletedUser38093
O viteza mai mare.. gen 2.3 , 2.4 ..
Bafta in continuare
Bafta in continuare
Din discutii la cel mai inalt nivel datorita (sau din cauza) lui flex a rezultat ca astfel de efecte ar avea unele setari mai neobisnuite.
Asadar, ce-ar fi daca aceasta lume ar avea, pe langa parametrii obisnuiti, conditii de genul :
Fiecare trib are maxim 1 aliat si /sau un pna, iar sprijin sa poti da doar catre colegi sau aliati.
Pro : Se ridica nivelul de joc al serverului, se elimina prieteniile "din umbra" etc.
Contra : Dureaza prea mult, multe razboaie sangeroase, super-actiune etc.
Cum vi se pare ? Votati DA sau NU !
asta ar insemna ca nici spikeuri nu mai putem baga...firar
ALex, tu esti ADMIN..??...sterge naibii ca ride lumea de tine aia sa trimiti SPRIJIN doar la ALIATI sau ACELASHI TRIB....
..stii tu .... aia cu SPRIJIN care sa ajunga imediat dupa NOBILI...ca trebuie SPRIJINUL trimis inainte de a ajunge NOBILII in satul atacat care de cele mai multe ori este in trib advers.
problema e ca se poate rade in acest caz, no offence, nu cred ca adex s-a gandit ca nu se poate trimite sprijin la secunda, daca ma insel imi cer scuze si voi incerca sa nu rad
pai daca tu ai de unde trimite sprijin masiv de ce nu pui in calcul ca agresorul poate da la recuperare cu o spargere urmata de alt atac cu nobil, timp sa faca aceste manevre are foarte mult, incearca sa vezi lucrurile din toate punctele, nu doar cel care iti convine.
daca as juca pe o astfel de lume nu as face aparare deloc, pentru ca nu ii vad rostul, e mai simplu sa recuperezi decat sa pierzi un full de deff mai degeaaba, sa nu uitam ca atacul se reface mult mai repede decat apararea...daca as fi de acord cu aceasta setare ar trebui sa fie doar pentru o luna de la inceputul lumii.
ziceai in postul anterior ca jucatorii buni renunta la o lume din cauza unui spike, pai acel jucator care renunta pentru un kk mak e jucator bun? daca e jucator bun joaca in orice conditii, are timp sa recupereze fata de vecinii lui daca e jucator bun, daca renunta pentru ca pierde 100 lanci din tot atatea nu vad bunatatea acelor jucatori.
Iarta-ma dar cred ca cel cu viziunea limitata tu esti, tocmai faptul ca nu poti trimite sprijin pe sat decat cand deja l-ai luat implica si lipsa necesitatii de a baga spargere mai masiva la o recuperare, asa dupa cum am spus deja atacurile importante au loc pe granita unde ambele parti au sate in apropiere, nu-mi spune ca tu cand ti se ataca un sat si nu-l poti apara pe moment trimiti cu recuperarea "n" spargeri chiar de vezi ca atacatorul nu are sprijin dupa nobili ca nu te cred, ok lupta va fi ceva mai dura dar asta e si scopul acestei eventuale setari, sa faca jocul ceva mai alert, luptele ceva mai greu de castigat, astfel se vor tria si multi jucatori, doar cine se poate adapta rezista cine nu... pai nu are decat sa incerce pe o alta lume, aminteste-ti ca asta ar fi o setare suplimentara doar la anumite lumi probabil destul de rara astfel ca vor fi intotdeauna si lumi unde poti face cum spui tu.
Cat despre spikeuri, fii serios, ceea ce am zis eu am zis cunoscand exemple elocvente nu doar vorbind asa sa ma aflu in treaba ( nu are sens sa dau nume ), dar este de ajuns sa intelegi ca atunci cand zile la rand incasezi spike dupa spike de la vecini tocmai deoarece te vad un jucator mai vechi si periculos si se unesc in incercarea de a-ti limita la maxim farmarile, ei bine daca mai multe zile pierzi relativ tot atunci farmarea este aproape de zero si dezvoltarea este in consecinta, spune-mi tu cum mai ai de gand sa recuperezi cand dupa ce trece protectia nu mai ai mai nimic ca si trupe in sat in schimb adversarii tai poate au chiar si topoare si te vor putea farma, mai ai tu atunci chef de joc cu un sat destul de slab din lipsa de resurse si trupe zero?
Asadar repet, cel cu viziunea limitata se pare ca tu esti
tocmai faptul ca nu poti trimite sprijin pe sat decat cand deja l-ai luat implica si lipsa necesitatii de a baga spargere mai masiva la o recuperare
au chiar si topoare si te vor putea farma