Informaţii utile/gestionare lumea 38

quz0r

member


Atentie la:

In legătură cu forumul, atenţie la provocări şi la jigniri.
Legat de joc, m-am gândit că v-ar prinde bine puţin ajutor aşa la început de drum :) :

Setări
Viteză de joc 2
Viteza trupelor 0.5
Demolarea clădirilor activ
Moral activ (nu pe bază de timp)
Regula pentru fermă inactiv
Apărarea de bază 20
Timpul de construcţie al clădirilor se poate înjumătăţi în schimbul unor puncte premium
Costurile de constructie - redus cu 20% in schimbul unor puncte premium
Productie marita la mine cu 20% - in schimbul unor puncte premium
Schimb cu negustorul ( resurse ) in proportie de 1:1 - - in schimbul unor puncte premium
Constructia cladirii instantanee ( daca sunt mai putin de 10 minute ramase ) -in schimbul unor puncte premium
Steaguri activ
Limita atacurilor fake inactiv
Sistem de cercetare cercetare simpla
Biserică inactivă
Sate de barbari crescătoare (până la 3000 de puncte) activ
Sate bonus îmbunătăţite
Întreruperea atacurilor -10 minute
Întreruperea plecării negustorilor -5 minute
Bonus de noapte inactiv
Protecţie de începător -3 zile
max. raport între agresor : apărător 20:1 (primele 60 zile)
Noua modalitate de comert inactiva

Arcaşi activ
Spionii pot spiona trupele, clădirile şi materiile prime
Paladin activ, poate găsi obiecte. Obiecte imbunatatite.

Generaţie de nobili
Preturi crescătoare pentru nobil Taleri
Creare GN ieftine activ (factor 0.8)
Distanţa maximă pe care o poate parcurge o generaţie nobilă 300 Câmpuri (se sumează după ore)
Pierderea loialităţii prin generaţia de nobili 20-35
Creşterea loialităţii pe oră -2

Configurare
Limita membri în trib -60
Sprijin - Posibil doar in cadrul tribului (va fi dezactivat in 11 martie)
Clasamentul inamicilor învinşi activat, în funcţie de numărul de puncte
Locţiitor -activ
Limita timpului de înlocuire -activ, incepând cu mai mult de 60 de zile, în descursul a 120 de zile
Comerţ liber activ doar in trib, restricţie temporară în funcţie de începutul fiecărui jucător
Sistemul de hărţi 1000x1000 - Continent
Selectează o direcţie activ
Condiţii de victorie Un trib trebuie să deţină după 180 zile cel puţin 85% dintre satele active.
Data de start 23.01.2014
Versiunea 8.18

Twmap 38
TWmap pentru lumea 38.

Tribal Wars Map is a tool that helps you greatly speed up your daily routine. Perfect for farming, exploring, planning and much more. Over a hundred unique features help you improve every part of your Tribal Wars Experience. Select a world on the left to continue.

Main features:
Highlight villages, players and tribes with an easy to use interface.
Quickly calculate travel times between two villages.
View morale from a different player's point of view (use "Set main" to set the correct player).
8 highlight modes to highlight villages by different criteria: "Normal", "Activity", "Points", "Conquer", "Growth", "Attack", "Defend", "Tribeless".
Activity mode tracks the time since the player has last increased in points or defeated an enemy unit while attacking and colours the map accordingly, giving an accurate representation of activity.
Access everything within one click, click a village and a menu with over a dozen of options will be displayed.
Easily filter villages using several criteria.
Save notes for villages, players and tribes, indicated by an icon in the tooltip and an optional tooltip text.
Draw lines and circles freely on the map.
You can tune everything to your own preference with over fifty customizable settings.

Calculator backtime, dodge si traveltime ( Usor de utilizat, de introdus in Task de prelucrare rapida)
Indicatii:
(Back-Time)
La "Sosire" se va introduce ora cand ajunge atacul (sau comada in general). ex: 18:30:56
La "Durată" se va introduce timpul pe care comanda il pargurge pe drum(se va tine cont de cea mai lenta unitate cu care sa lansat). ex: 123:30:56

Daca nu cunoasteti durata comenzii folositi Travel-Time, unde la "Agresor" trebuie sa introduceti coordinatele satului de pe care a fost lansata comanda, la "Apărător" trebuie sa introduceti coordinatele satului pe care ajunge comanda. Selectati cea mai lenta unitate, click pe "SetDurată" si click pe "Ok".
La rezultat (Back-Time) va aparea "Întoarcere estimată peste 5 zile, la ora 22:01:52" acesta fiind ora cand trupele se vor intoarce in sat.

Pentru Snipe sunt destule mult mai bune deci nu cred ca e nevoie sa il folositi pe acesta, totusi in caz de "nevoie" procedura este aceasi.

Cod:
javascript: folder = 'https://dl.dropbox.com/u/100563986/backtime';
$.getScript(folder + '/backtime.js');void(0);
Extragerea barbarilor:
Indicatii: In general pe toate paginile extrage cu un simplu clik pe script.Daca doresti sa faci conversia ai optiunea claim coord ,iar daca esti pe profilul unui jucator ai si bb-code table (numar, sat, puncte)
..- partea mai complicata (de explicat) este la harta :
Clik pe script, aici poate sa extraga dupa mai multe criterii (tot: extrage tot ce este pe harta, jucator, se introduce in dreapta numele jucatorului si va extrage doar acel jucator, trib: la fel ca si la jucator, diplomatie: in drepta trebuie introdus relatia diplomatica cu tribul de unde doresti sa extragi dusmani, aliati, neutru, pna.... si barbari : extrage doar satele bonus si barbari) sunt si 2 controale unde pot fi introduse numarul minim si maxim de puncte a satelor care se vor extrage .Si aici daca se vrea se poate face conversia la claim sau coord.

Cod:
javascript: void($.getScript('https://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/extractort.js'))
Farm / nuke ( cu rezervare de trupe ) :
Indicatii: Aici -> units = { se pot introduce trupele; Daca doresti sa/ti lase sa zicem 400 topoare trebuie sa pui -400 (asa se face rezerva de trupe). Daca vrei sa introduca toate trupele trebuie sa pui true, daca nu pui direct numarul.
Aici -> coords = se pun coordinatele (exemplu: 431|490 430|490 )
name = 'farmchi'; -> asta poate fi schimbat daca doresti sa folosesti simultan acelasi script pe aceeasi grupa de sate.

Cod:
javascript: units = {
    'spear'	: 0,
    'sword'	: 0,
    'axe'	: true,
    'archer'	: 0,
    'spy'	: -40,
    'light'	: 200,
    'marcher'	: 0,
    'heavy'	: 0,
    'catapult'	: true,
    'ram'	: true,
    'knight'	: 0,
    'snob'	: 0
};
coords = '431|490 430|490 427|494 406|524 405|523 406|522 402|522';
name = 'farmchi';

var d = document;
function N(a) {return (d.getElementsByName(a)[0]);}
function maxVal(a) {return parseInt(d.units[a].nextSibling.nextSibling.innerHTML.match(/\d+/), 10);}
if (N('x') && N('x').value == '') {
    if (!N(name)) $('h3').append('<span name="' + name + '" style="color:green;font-size:11px;"></span>');
    coords = coords.split(' ');
    index = 0;
    farmcookie = d.cookie.match('(^|;) ?'+name+'=([^;]*)(;|$)');
    if (farmcookie != null) index = parseInt(farmcookie[2]);
    N(name).innerHTML = ' Tinta nr.' + (index + 1) + '  (' + coords[index] + '). Total: ' + coords.length;
    if (index >= coords.length) {
        N(name).style.color = '#F00';
        N(name).innerHTML = ' Ai ajuns la capatul listei!';
    } else N(name).style.color = 'green';
    if (index >= coords.length) index = 0;
    coords = coords[index];
    coords = coords.split('|');
    index++;
    cookie_date = new Date(2051, 08, 11);
    d.cookie = name + '=' + index + ';expires=' + cookie_date.toGMTString();
    N('x').value = coords[0];
    N('y').value = coords[1];
    for (i in units) {
        if (units[i] == true) {
            insertUnit(N(i), maxVal(i));
        } else if (units[i] < 0) {
            rezerva = maxVal(i) + units[i];
            if (rezerva < 0) insertUnit(N(i), maxVal(i));
            else insertUnit(N(i), rezerva);
        } else if (maxVal(i) >= units[i]) {
            insertUnit(N(i), units[i]);
        } else {
            insertUnit(N(i), maxVal(i));
        }
    }
}
void 0

Dodge :
Eu , la 1 singur sat folosesc butonul cu 2 ok/uri- Intru la un raport pe un sat apropiat de barbari sau bonus -> Ataca din nou cu toate trupele -> (nu dau ok, ci copiez linkul) intru in Task prelucrare rapida si introduc ce am copiat mai devreme -> scriu nume, si dau Ok.
A doua varianta, utila cand ai mai multe sate:
Inaintea raportului se copiaza {game} , in modul asta va merge pe orice sat cu acelasi raport ( Exemplu: {game}&screen=place&try=confirm&type=all&report_id=85154810)


Redenumire atacuri in sosire :

Cod:
javascript: var formatNume = 'trupa [jucator] (coord) lansat';  
var formatOra = 'z.l oo:mm:ss';  
void($.getScript('http://dl.dropbox.com/u/100563986/rename/incomings.js'));
Balanta resurse :
Indicatii: Dai clik pe script si se va deschide o noua pagina (in modul productie) acolo trebuie sa dai din nou clik si te va duce pe noua pagina unde trebuie sa dai submit; dupa, o sa apara o serie de linkuri- dai clik pe link sau dai sa deschida un set de linkuri (sus). Se vor deschide in targ, acolo mai dai o data clik pe script si va introduce resursele. Dai ok si gata. :D


Cod:
javascript: function MarketMain() {
    var a = document;
    if (window.frames.length > 0) a = window.main.document;
    var b = a.createElement('script');
    b.type = 'text/javascript';
    b.src = 'https://dl.dropbox.com/u/100563986/targ/mb.js';
    a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)
}
function getGameDoc(winvar) {
    getdoc = winvar.document;
    if (!getdoc.URL.match('game\.php')) {
        for (var i = 0; i < winvar.frames.length; i++) {
            if (winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {
                getdoc = winvar.frames[i].document
            }
        }
    }
    return getdoc
};
doc = getGameDoc(window);

function FillRes() {
    var resources = doc.forms[0];

    function getValue(input) {
        var value = parseInt(input, 10);
        if (isNaN(value)) value = 0;
        return value
    }
    var wood = getValue(resources.wood.value);
    var clay = getValue(resources.stone.value);
    var iron = getValue(resources.iron.value);

    function OkClick() {
        var arrInputs = resources.getElementsByTagName('input');
        for (var idx1 = 0; idx1 < arrInputs.length; idx1++) {
            if (arrInputs[idx1].value.indexOf('Ok') != -1) {
                arrInputs[idx1].click();
                break
            }
        }
    }
    function insertValues() {
        var URLargs = doc.URL.split("&");
        for (var i = 0; i < URLargs.length; i++) {
            var args = URLargs[i].split("=");
            if (args.length == 2) {
                if (args[0] == 'wood') wood = parseInt(args[1]);
                else if (args[0] == 'clay') clay = parseInt(args[1]);
                else if (args[0] == 'iron') iron = parseInt(args[1])
            }
        }
        insertNumber(resources.wood, wood);
        insertNumber(resources.stone, clay);
        insertNumber(resources.iron, iron)
    }
    if (wood + clay + iron > 0) {
        OkClick()
    } else {
        insertValues()
    }
}
if (doc.URL.match(/clay=/) || doc.URL.match(/confirm_send/)) {
    FillRes()
} else {
    MarketMain()
}

Convertor de rapoarte:
Cu utilizare complexa

Wiki
Intrebari si raspunsuri/ ajutor.

Moderatori pe 38:
quz0r, mangotaru, phedrinho, Lethal Touch

Multumesc colegului chinez unikt care si-a pierdut vremea cu mine si mi-a explicat cum functioneaza fiecare script postat.

Spor la joc tuturor!

Acest topic este rezervat doar informatiilor utile si intrebarilor specifice. Spamul se pedepseste, avem pretentia ca ordinea discutiilor sa ramana la subiect.

Intrebari? :)
 
Ultima editare:

quz0r

member
Ai observat bine, am editat acum. Sunt informatii încărcate pe aproape toate lumile unde moderez. Aici m-am grăbit şi am uitat să completez în totalitate.
 

DeletedUser42349

q , ma poti ajuta cu link-ul de la site-ul ala care arata activitatea? , cand a fost data ultima constructie etc ? Mersi
 

DeletedUser42349

Da , multumesc frumos, raman dator cu o bere cand treci pe la Facaeni , Ialomita !
 

DeletedUser42349

Iauzi poate ne gasim la o bere ! Doar marea parte de case care au fost facute de la 0 , se cunosc in noul sat :(

Ne auzim la spam sa nu vorbim aici pe langa subiect ...
 

DeletedUser29445

Alte modificari care vor fi aduse serverului? Dupa data de 11 Martie 2014. In afara de cele stiute.
 

DeletedUser42349

O intrebare :

Vreau sa luam prin transfer bancar 5000 de puncte premium eu si inca 2 baieti , merge sa le impartim in 3 ? imediat dupa ce le cumparam ? , sa ni le imparta un admin ceva ? ...
 

Hef@istos

member
O intrebare :

Vreau sa luam prin transfer bancar 5000 de puncte premium eu si inca 2 baieti , merge sa le impartim in 3 ? imediat dupa ce le cumparam ? , sa ni le imparta un admin ceva ? ...
daca nu se ofera nimeni, trimiteti banii la mine si vi le impart eu
cate 1.500 la fiecare si 500 imi raman mie...comision de administrare:)
asta asa, sa nu va certati:D
 

DeletedUser42487

Puteti lua in grup un pachet mai mare, dar va priveste cum le impartiti si daca luati teapa... e strict problema voastra.
Asa ca luati doar daca aveti incredere in ceilalti.
 

DeletedUser42487

Sa le cumparam de la joc, pachet de 5000 de puncte mangotaru
Am inteles ce ai spus.
Doar ca pentru asta trebuie sa le ia unul dintre voi si apoi sa le imparta si sa primeasca banii de la restul.
Si noi tot asa luam mereu.
Problema principala e sa va cunoasteti si sa aveti incredere.