Cred ca e timpul si pentru o lume care sa adune jucatorii inaintea banilor....altfel, daca jucatorii dispar, nu o sa vina nici banii...speciala a venit inainte de sarbatori si fiind viteza mare multa lume nu a intrat...de altfel am observat ca este aproape gata...de aceea sustin o lume la a carei setari sa se tina seama de parerile "consumatorilor"!
Pro.
O medie intre 1,6-2 pt toate lumile ar fi benefica. 1 e prea lenta si plicticoasa, 4 e odata pe an si uneori nu cade tocmai bine. Iti imaginezi ca au sondaje si stiu exact ce setari is mai benefice. Probabil ca si eu sau tu am face la fel,nu? Dar,totusi sunt de parere ca uneori tre sa mai asculti si vocea masei, chiar daca din asta nu dobandesti un castig imediat.
Fain ar fi sa se faca setari diferite fata de cele actuale (la nivel de trib) . Chiar daca implementarile pt a porduce bani is multe,pot balansa asta.
Eu unu as seta o lume astfel:
2-1 (cu toate facilitatile ce produc bani) steaguri,injumatatiri,reducere,productie,targ
trupe,cercetari,curte = clasic
moral,bonus = clasic
trib cu nr mare (ca oricum se fac academii garla)
iar extra , pt balansarea jocului as seta urmatoarele:
Relatiile diplomatice (alianta ,pna) fara posibilitatea de atac. Internele nu mai sunt de mult intrene (nu mai explicam)
Iar cea mai importanta setare (opinie personala ) ar fi.
Posibilitatea de a schimba triburi = inactiva.
EX:
Daca eu incep in tribul X si apoi parasesc tribul (diferite motive) si doresc sa intru la "inamic" sa nu pot face asta. PE scurt. cel de "da parasire trib" sa nu poata infiinta un trib si nici sa se alature altuia. (asta ar reduce cu mult actiunile tradatorilor)
Echilibru ar fi prin concediere. Daca sunt concediat pot sa intru in alt trib. (condititiile find cele de mai sus. atacurile intre relatiile de alianta/pna si atacurile din trib sa nu fie posibile) Pe scurt: Daca nu pot fi atacat,trebuie sa fiu dat afara. Dar daca sunt dat afara pot intra in alt trib. Daca dau parasire , pa trib.