DeletedUser
Punctarea unitatilor de lupta si aparare,astfel jucatorii care joaca acest joc pentru puncte,vor intra in aceiasi categorie cu cei care joaca pentru distractia.
Punctarea unitatilor de razboi ar duce la maximizarea confruntarilor dintre adversari intarind astfel numele de WAR GAME!.
Chiar mi se pare lipsit de logica ca doar cladirile sa fie punctate,din moment ce jocul in sine se axeaza pe lupta,prin urmare pe unitati de lupta.
Punctarea unitatilor ar atrage dupa sine marirea coeficientul de lupte ,de adversitate prin urmare de activitate in general a jocului,din moment ce un jucator nu se va mai simtii surclasat din simplul motiv ca in loc sa construiesca,antreneaza.
Numarul de puncte / unitate ramane la aprecierea creatorilor astfel in cat sa mentina echilibrul in joc si in clasament.
O alta idee ar fii,o noua cladire in sat,suntem in anul 2009 deci de ce satul meu nu poate avea un radar?Un radar care sa-mi arate cine ma ataca,si cat mai are pana ajunge la mine,astfel sa am oportunitatea sa-l interceptez si sa ma apar.Un radar care sa arate numarul de puncte reprezentant armata respectivului atacator (Dat fiind ca unitatile de lupta ar fii punctate) dar fara sa stiu continutul exact si anume ce fel de armata intra in compozitia atacatorului.
Radarul ar arata cam asa
"Atacator" ataca "Satul meu (xxx/xxx) 950 (numarul de puncte al armatei) 1h:45 (timpul pana ajunge la destinatie)
Asa ceva nu e greu de codat,pot ajuta daca fac rost de indeajuns timp liber.
Urmeaza sa detaliez cu exactitate ideile mele.
Doar ca un lucru e sigur,astfel jucatorii activi vor fii rasplatiti,vor avea ocazia sa se apere.
Revin
Punctarea unitatilor de razboi ar duce la maximizarea confruntarilor dintre adversari intarind astfel numele de WAR GAME!.
Chiar mi se pare lipsit de logica ca doar cladirile sa fie punctate,din moment ce jocul in sine se axeaza pe lupta,prin urmare pe unitati de lupta.
Punctarea unitatilor ar atrage dupa sine marirea coeficientul de lupte ,de adversitate prin urmare de activitate in general a jocului,din moment ce un jucator nu se va mai simtii surclasat din simplul motiv ca in loc sa construiesca,antreneaza.
Numarul de puncte / unitate ramane la aprecierea creatorilor astfel in cat sa mentina echilibrul in joc si in clasament.
O alta idee ar fii,o noua cladire in sat,suntem in anul 2009 deci de ce satul meu nu poate avea un radar?Un radar care sa-mi arate cine ma ataca,si cat mai are pana ajunge la mine,astfel sa am oportunitatea sa-l interceptez si sa ma apar.Un radar care sa arate numarul de puncte reprezentant armata respectivului atacator (Dat fiind ca unitatile de lupta ar fii punctate) dar fara sa stiu continutul exact si anume ce fel de armata intra in compozitia atacatorului.
Radarul ar arata cam asa
"Atacator" ataca "Satul meu (xxx/xxx) 950 (numarul de puncte al armatei) 1h:45 (timpul pana ajunge la destinatie)
Asa ceva nu e greu de codat,pot ajuta daca fac rost de indeajuns timp liber.
Urmeaza sa detaliez cu exactitate ideile mele.
Doar ca un lucru e sigur,astfel jucatorii activi vor fii rasplatiti,vor avea ocazia sa se apere.
Revin