quz0r
member
- Scor reacție
- 144
Ascuns şi învârtit de majoritatea jucătorilor de pe serverul românesc, vândut pe pp'uri fără jenă din 2013. Din zgârcimea şi cocalarimea specifică serverului nostru, specifică foamei de faimă cunoscută aici n-a fost publicat până acum. Înjuraţi-mă pe mine, că îl dispun comunităţii.
Despre ce-i vorba? Despre un progrămel făcut de oamenii de pe .net în 2013 , făcut public pe un site independent.
TWAAP (TW Advance Attack Planner)Este un program care ajută să planifici atacurile (Nuke, Nobil, Sprijin + Fake) foarte uşor. Se poate folosi pentru operaţiuni mici, mari, teritoriale, pe jucător, dar şi la nivel de trib (planifică foarte uşor trimiterea sutelor de fulluri cu sprijin în coadă).
O să fac momentan un scurt rezumat ajutat de printscreen-uri, iar mai târziu voi face un tutorial video pentru interesaţi.
Se descarcă şi se instalează. În momentul accesării, vă apare următoarea fereastră:
Cum se procedează?
Începem analiza de la "start at": se referă la disponibilitatea dvs. de a începe lansarea atacurilor. Dacă de la 5 la 7 munceşti şi nu poţi sta să trimiţi atacurile, poţi calcula atacurile în aşa fel încât începerea trimiterilor să fie după ora 7 (8,9,10 ş.a.m.d).
"world speed": se referă la viteza lumii pentru care se utilizează planificatorul.E logic, trebuie modificată în funcţie de serverul pentru care este folosit. Setările lumilor le puteţi afla din pagina asta.
"unit speed": se referă la viteza unităţilor pe lumea respectivă. Viteza unităţilor se poate afla tot de pe pagina asta.
"link": se referă la link-ul lumii pentru care se foloseşte planificatorul. Adică: http://ro40.triburile.ro, dacă se foloseşte pentru lumea 40, http://ro38.triburile.ro dacă se foloseşte pentru lumea 38, ş.a.m.d. (pentru speciale- http://roc1.triburile.ro). Trebuie modificat şi el, tot în paralel cu celelalte adăugiri de mai sus.
Acum, cum se începe planificarea?
Se merge la "privirea generală" , "combinat" şi se copiază (selectezi şi apeşi ctrl+c) fullurile de atac în felul ăsta :
Apoi, se merge în planificator şi se lipeşte (ctrl+v) în primul spaţiu liber editat de mine în print-ul de mai sus ("fullurile tale"). Bineînţeles, nu e obligatoriu ca satele selectate pentru nuke să nu conţină nobil. Jucăria va calcula însă atacurile în funcţie de selectarea satelor dvs. Dacă aţi selectat satul unde aveţi nobilii pentru nuke, puteţi folosi nobilii pentru fake-uri. Sau, trimiteţi 3 sferturi din armată ca şi curăţare, iar restul folosiţi ca şi trenuleţ. In funcţie de priorităţi, de inamici şi de complexitatea atacurilor.
În spaţiul "trenuleţele tale", procedăm la fel ca în cazul satelor de curăţare. Mergem în grupa de sate unde avem nobilii şi selectăm (ctrl+c) satele de unde vrem să trimitem trenuleţele. La fel ca în situaţia de mai sus, se copiază tot tabelul din pagina de "combinat". Nu e nevoie de (doar) selectarea coordonatelor în mod special.
La "satele de unde trimiţi def." , se procedează la fel ca în cele două cazuri de mai sus. Se merge în grupa satelor defensive şi se copiază tabelul, sau satele solitare (în funcţie de preferinţe, de ferme şi de distanţe).
La "satele ţintă", copiem satele ţintă.
În felul ăsta dacă atacul este complex şi implică atâtea trenuleţe (excelent pentru atacurile organizate la nivel de trib, pe lumile mai dezvoltate), sau pe sărite (câte unu) în funcţie de coordonate, de jucători (puteţi selecta un sat de la X-ulescu, două sate de la Y-culescu, ş.a.m.d) poziţie, etc.
La "ţinte pentru atacuri false", se copiază ţintele pentru fake-uri. În acelaşi mod, ca în pozele de mai sus.
Fake-uri care pot fi transformate din simple atacuri false de curăţare, în atacuri false complexe cu trenuleţe + sprijin în coada lor.
Ca un sfat, eu nu trimit niciodată o curăţare singură, ci o maschez într-un trenuleţ de berbec. Dacă am de dat 2 curăţări şi un trenuleţ, la final vor fi 12 atacuri (în loc de 6) în sosire, toate la viteză apropiată (în aceeaşi secundă, că e posibil).
Mai departe, după ce am selectat satele şi completat toate spaţiile necesare, la "UTC Time" modificăm din +0:00, în +3:00.
Dacă vrei pauză între atacuri, scrii ora (sleep at) la care mergi la nani + perioada, iar jucăria îţi calculează atacurile în funcţie de orele dvs de somn pentru frumuseţe.Atenţie, că va abandona acele atacuri pe care nu le poate încadra în pauză şi veţi ataca cu mai puţine fulluri.
La "Land at" , data şi ora precisă pentru sosirea atacurilor şi fake-urilor pe ţintă/ţinte. Vă puteţi ajuta de calendarul pus la dispoziţie de planificator.
După ce am modificat, mergem înainte apăsând butonul "next" (jos, în stânga, deasupra timpilor selectaţi pentru sosire-"land at").
În fereastra de mai sus, ne este făcut un prim plan de atac pe care încă îl putem modifica în funcţie de preferinţe.
Putem selecta satele şi ajutaţi de tastatură (apăsând de la 1 la 0) putem modifica unităţile în funcţie de viteză pe satul/satele selectate. Mai exact, în chenarul cu satele de sprijin/atac , putem modifica (opţional) untatea trimisă din lance-unitate random, în cavalerie grea,berbec,uşori,spadă sau orice altă unitate.
Tastele:
1-spion, 2-cav. uşoară, 3-paladin, 4-cav. grea, 5-topor, 6-lăncier, 7-spadă, 8-berbec, 9-catapulte, 0-nobil.
Dar, este o funcţie opţională, nu trebuie neapărat modificate unităţile.
Eu în planul de mai sus am selectat prea puţine sate de atac şi prea multe trenuleţe şi sunt informat de planificator că "you got 1 less trains". Dar, dacă voi selectaţi mai multe sate de atac şi mai puţine trenuleţe, puteţi modifica numărul maxim de fulluri trimise pe fiecare sat ţintă, şi numărul maxim de ferme/sate defensive trimise ca sprijin în urma trenuleţelor, aşa:
Mergem mai departe, apăsând butonul "generate".
În pagina asta, ne este arătată ordinea trimterii atacurilor.
Dacă totul este ok, apăsăm butonul "next".
Dacă nu, mergem înapoi şi modificăm datele necesare.
În final, avem în faţă planul de atac complet:
Planul, poate fi "export"at în variantă clasică pentru carnetul de notiţe prin apăsarea butonului "export" (din stânga-josul paginii), iar în momentul salvării datelor respective în carnetul dvs de notiţe, planul să arate aşa :
Observăm că toate atacurile sunt aranjate automat în funcţie de prioritatea lansării. În ordinea lansărilor.
Partea interesantă este că dacă ne ajutăm de planificator, putem fi înştiinţaţi de alarma (înainte cu 5 minute de fiecare atac) acestuia înainte de trimiterea fiecărui atac şi mai ales, apăsând butonul "get link", apare o altă fereastră foarte utilă care face legătura cu piaţa centrală a fiecărui sat inclus în atacul dvs. Anume:
-get link
Aici dacă apăsăm butonul "send" din dreptul fiecărui sat, suntem introduşi în piaţa centrală a satului respectiv + coordonatele satului ţintă deja introduse. Mai trebuie doar să selectăm trupele şi să dăm OK-ul trimiterii la ora calculată de planificator. Sau, putem da din nou "export" şi copiem textul în carnetul de notiţe, iar planul de atac va beneficia şi de butonul "send", direct pe pagina de joc.
Ca să fiţi precişi în click, puteţi folosi alt program independent legal dpdv al jocului, numit "DSTimer".
Cum îl instalăm?
Întâi de toate avem nevoie de ajutătorul "Adobe air", pe care îl putem descărca de aici: http://get.adobe.com/air/
Planificatorul, se descarcă de la următoarea adresă : http://theunstoppable.org/
Apoi, descărcarea fişierului Village.Txt, pe care îl salvăm în "My documents". O să vi-l pun la dispoziţie mai târziu. Fişier care ne va ajuta să lansăm atacure din piaţa centrală. Pentru asta, însă o să am nevoie de ajutorul colegilor mai pricepuţi pentru că este nevoie de extragerea tuturor satelor de pe servere şi introduse în mai multe fişiere .txt (în funcţie de lume) în felul următor :
O dată instalat, programul poate fi rulat în condiţii normale (chiar şi fără fişierul .txt pentru care va trebui să mai aşteptăm puţin), doar că va trebui să schimbăm satele manual şi să introducem coordonatele fiecărui sat pe care îl atacăm , în piaţa centrală. Clasic.
Acestea fiind scrise, după o muncă şi o răbdare de care mă mir şi eu..vă urez spor la joc!
Toate drepturile pentru facerea acestei jucării sunt ale jucătorului The Unstoppable Force (TW), eu îmi asum doar editarea şi punerea în pagină în limba română + print-urile şi explicaţiile de mai sus. Lucru ce nu l-a făcut nici măcar el pe pagina de download.
Pentru nelămuriri, mesaj privat sau întrebări în topic.
Tutorial : https://www.youtube.com/watch?v=nbteCQM1WsA
Q
Despre ce-i vorba? Despre un progrămel făcut de oamenii de pe .net în 2013 , făcut public pe un site independent.
TWAAP (TW Advance Attack Planner)
O să fac momentan un scurt rezumat ajutat de printscreen-uri, iar mai târziu voi face un tutorial video pentru interesaţi.
Se descarcă şi se instalează. În momentul accesării, vă apare următoarea fereastră:

Cum se procedează?
Începem analiza de la "start at": se referă la disponibilitatea dvs. de a începe lansarea atacurilor. Dacă de la 5 la 7 munceşti şi nu poţi sta să trimiţi atacurile, poţi calcula atacurile în aşa fel încât începerea trimiterilor să fie după ora 7 (8,9,10 ş.a.m.d).
"world speed": se referă la viteza lumii pentru care se utilizează planificatorul.E logic, trebuie modificată în funcţie de serverul pentru care este folosit. Setările lumilor le puteţi afla din pagina asta.
"unit speed": se referă la viteza unităţilor pe lumea respectivă. Viteza unităţilor se poate afla tot de pe pagina asta.
"link": se referă la link-ul lumii pentru care se foloseşte planificatorul. Adică: http://ro40.triburile.ro, dacă se foloseşte pentru lumea 40, http://ro38.triburile.ro dacă se foloseşte pentru lumea 38, ş.a.m.d. (pentru speciale- http://roc1.triburile.ro). Trebuie modificat şi el, tot în paralel cu celelalte adăugiri de mai sus.
Acum, cum se începe planificarea?
Se merge la "privirea generală" , "combinat" şi se copiază (selectezi şi apeşi ctrl+c) fullurile de atac în felul ăsta :

Apoi, se merge în planificator şi se lipeşte (ctrl+v) în primul spaţiu liber editat de mine în print-ul de mai sus ("fullurile tale"). Bineînţeles, nu e obligatoriu ca satele selectate pentru nuke să nu conţină nobil. Jucăria va calcula însă atacurile în funcţie de selectarea satelor dvs. Dacă aţi selectat satul unde aveţi nobilii pentru nuke, puteţi folosi nobilii pentru fake-uri. Sau, trimiteţi 3 sferturi din armată ca şi curăţare, iar restul folosiţi ca şi trenuleţ. In funcţie de priorităţi, de inamici şi de complexitatea atacurilor.
În spaţiul "trenuleţele tale", procedăm la fel ca în cazul satelor de curăţare. Mergem în grupa de sate unde avem nobilii şi selectăm (ctrl+c) satele de unde vrem să trimitem trenuleţele. La fel ca în situaţia de mai sus, se copiază tot tabelul din pagina de "combinat". Nu e nevoie de (doar) selectarea coordonatelor în mod special.
La "satele de unde trimiţi def." , se procedează la fel ca în cele două cazuri de mai sus. Se merge în grupa satelor defensive şi se copiază tabelul, sau satele solitare (în funcţie de preferinţe, de ferme şi de distanţe).

La "satele ţintă", copiem satele ţintă.

În felul ăsta dacă atacul este complex şi implică atâtea trenuleţe (excelent pentru atacurile organizate la nivel de trib, pe lumile mai dezvoltate), sau pe sărite (câte unu) în funcţie de coordonate, de jucători (puteţi selecta un sat de la X-ulescu, două sate de la Y-culescu, ş.a.m.d) poziţie, etc.
La "ţinte pentru atacuri false", se copiază ţintele pentru fake-uri. În acelaşi mod, ca în pozele de mai sus.
Fake-uri care pot fi transformate din simple atacuri false de curăţare, în atacuri false complexe cu trenuleţe + sprijin în coada lor.
Ca un sfat, eu nu trimit niciodată o curăţare singură, ci o maschez într-un trenuleţ de berbec. Dacă am de dat 2 curăţări şi un trenuleţ, la final vor fi 12 atacuri (în loc de 6) în sosire, toate la viteză apropiată (în aceeaşi secundă, că e posibil).
Mai departe, după ce am selectat satele şi completat toate spaţiile necesare, la "UTC Time" modificăm din +0:00, în +3:00.
Dacă vrei pauză între atacuri, scrii ora (sleep at) la care mergi la nani + perioada, iar jucăria îţi calculează atacurile în funcţie de orele dvs de somn pentru frumuseţe.Atenţie, că va abandona acele atacuri pe care nu le poate încadra în pauză şi veţi ataca cu mai puţine fulluri.
La "Land at" , data şi ora precisă pentru sosirea atacurilor şi fake-urilor pe ţintă/ţinte. Vă puteţi ajuta de calendarul pus la dispoziţie de planificator.
După ce am modificat, mergem înainte apăsând butonul "next" (jos, în stânga, deasupra timpilor selectaţi pentru sosire-"land at").

În fereastra de mai sus, ne este făcut un prim plan de atac pe care încă îl putem modifica în funcţie de preferinţe.
Putem selecta satele şi ajutaţi de tastatură (apăsând de la 1 la 0) putem modifica unităţile în funcţie de viteză pe satul/satele selectate. Mai exact, în chenarul cu satele de sprijin/atac , putem modifica (opţional) untatea trimisă din lance-unitate random, în cavalerie grea,berbec,uşori,spadă sau orice altă unitate.
Tastele:
1-spion, 2-cav. uşoară, 3-paladin, 4-cav. grea, 5-topor, 6-lăncier, 7-spadă, 8-berbec, 9-catapulte, 0-nobil.

Dar, este o funcţie opţională, nu trebuie neapărat modificate unităţile.
Eu în planul de mai sus am selectat prea puţine sate de atac şi prea multe trenuleţe şi sunt informat de planificator că "you got 1 less trains". Dar, dacă voi selectaţi mai multe sate de atac şi mai puţine trenuleţe, puteţi modifica numărul maxim de fulluri trimise pe fiecare sat ţintă, şi numărul maxim de ferme/sate defensive trimise ca sprijin în urma trenuleţelor, aşa:

Mergem mai departe, apăsând butonul "generate".
În pagina asta, ne este arătată ordinea trimterii atacurilor.

Dacă totul este ok, apăsăm butonul "next".
Dacă nu, mergem înapoi şi modificăm datele necesare.
În final, avem în faţă planul de atac complet:

Planul, poate fi "export"at în variantă clasică pentru carnetul de notiţe prin apăsarea butonului "export" (din stânga-josul paginii), iar în momentul salvării datelor respective în carnetul dvs de notiţe, planul să arate aşa :

Observăm că toate atacurile sunt aranjate automat în funcţie de prioritatea lansării. În ordinea lansărilor.
Partea interesantă este că dacă ne ajutăm de planificator, putem fi înştiinţaţi de alarma (înainte cu 5 minute de fiecare atac) acestuia înainte de trimiterea fiecărui atac şi mai ales, apăsând butonul "get link", apare o altă fereastră foarte utilă care face legătura cu piaţa centrală a fiecărui sat inclus în atacul dvs. Anume:

-get link

Aici dacă apăsăm butonul "send" din dreptul fiecărui sat, suntem introduşi în piaţa centrală a satului respectiv + coordonatele satului ţintă deja introduse. Mai trebuie doar să selectăm trupele şi să dăm OK-ul trimiterii la ora calculată de planificator. Sau, putem da din nou "export" şi copiem textul în carnetul de notiţe, iar planul de atac va beneficia şi de butonul "send", direct pe pagina de joc.

Ca să fiţi precişi în click, puteţi folosi alt program independent legal dpdv al jocului, numit "DSTimer".

Cum îl instalăm?
Întâi de toate avem nevoie de ajutătorul "Adobe air", pe care îl putem descărca de aici: http://get.adobe.com/air/
Planificatorul, se descarcă de la următoarea adresă : http://theunstoppable.org/

Apoi, descărcarea fişierului Village.Txt, pe care îl salvăm în "My documents". O să vi-l pun la dispoziţie mai târziu. Fişier care ne va ajuta să lansăm atacure din piaţa centrală. Pentru asta, însă o să am nevoie de ajutorul colegilor mai pricepuţi pentru că este nevoie de extragerea tuturor satelor de pe servere şi introduse în mai multe fişiere .txt (în funcţie de lume) în felul următor :
Cod:
5,I.U.L.M.A.R+037,524,505,2283158,10000,0
6,010.Material+fin,535,509,2213604,10000,0
7,United,532,517,2236690,10160,0
8,ZIR,541,513,773078,9835,0
9,Sat+de+barbari,522,526,0,2057,0
10,GaMI3yT+%5B215%5D,540,480,743507985,9995,0
11,164+back+again,481,479,1610624,10000,0
12,Eu+este+Unikath+%21%21%21,480,481,746939,10495,0
13,Legiunea+Blestematilor%21,483,480,1672654,10261,0
14,matrix,490,474,2246746,9584,0
O dată instalat, programul poate fi rulat în condiţii normale (chiar şi fără fişierul .txt pentru care va trebui să mai aşteptăm puţin), doar că va trebui să schimbăm satele manual şi să introducem coordonatele fiecărui sat pe care îl atacăm , în piaţa centrală. Clasic.
Acestea fiind scrise, după o muncă şi o răbdare de care mă mir şi eu..vă urez spor la joc!
Toate drepturile pentru facerea acestei jucării sunt ale jucătorului The Unstoppable Force (TW), eu îmi asum doar editarea şi punerea în pagină în limba română + print-urile şi explicaţiile de mai sus. Lucru ce nu l-a făcut nici măcar el pe pagina de download.
Pentru nelămuriri, mesaj privat sau întrebări în topic.
Tutorial : https://www.youtube.com/watch?v=nbteCQM1WsA

Q
Ultima editare: