DeletedUser
Setări
Viteză de joc: 2
Viteza trupelor: 1,5
Demolarea clădirilor: activ
Moral: activ (depinde de timp)
Regula pentru fermă: inactiv
Apărarea de bază: 20
Limita atacurilor fake: inactiv
Sistem de cercetare: cercetare imbunatatita
Biserică: inactiv
Sate părăsite crescătoare: activ (până la 2000 puncte)
Sate bonus: sate bonus îmbunătăţite
Întreruperea atacurilor: 6 minute
Întreruperea plecării negustorilor: 3 minute
Bonus de noapte activ: de la ora 0:00 pâna la ora 8:00
Protecţie de începător: 5 zile
Max. raport între agresor: apărător 20 : 1 pentru primele 30 zile
Unităţi
Arcaşi: activ
Sistem de spionaj: Spionul poate vedea trupele, clădirile şi resursele.
Paladin: activ, poate găsi -obiecte
Nobil
preţuri fixe pentru nobil: Taleri
Refacerea generaţiilor nobile mai la un cost mai scăzut: activ
Distanţa maximă pe care o poate parcurge o generaţie nobilă: 75 Câmpuri (se sumează după durată în ore)
Pierderea loialităţii prin generaţia de nobili: 25-35
Creşterea loialităţii pe oră: 0,5
Configurare
Clasamentul inamicilor învinşi activat, în funcţie de numărul de puncte
Locţiitor: activ
Limita timpului de locţiire: activ, incepând cu mai mult de 60 de zile, în descursul a 120 de zile
comerţ liber: activ
Sistemul de hărţi: 1000x1000 - Continent
Harta cu grafică nouă: Da
Orientare: activ
Propunere facuta in data de 27 ianuarie 2010.
Viteză de joc: 2
Viteza trupelor: 1,5
Demolarea clădirilor: activ
Moral: activ (depinde de timp)
Regula pentru fermă: inactiv
Apărarea de bază: 20
Limita atacurilor fake: inactiv
Sistem de cercetare: cercetare imbunatatita
Biserică: inactiv
Sate părăsite crescătoare: activ (până la 2000 puncte)
Sate bonus: sate bonus îmbunătăţite
Întreruperea atacurilor: 6 minute
Întreruperea plecării negustorilor: 3 minute
Bonus de noapte activ: de la ora 0:00 pâna la ora 8:00
Protecţie de începător: 5 zile
Max. raport între agresor: apărător 20 : 1 pentru primele 30 zile
Unităţi
Arcaşi: activ
Sistem de spionaj: Spionul poate vedea trupele, clădirile şi resursele.
Paladin: activ, poate găsi -obiecte
Nobil
preţuri fixe pentru nobil: Taleri
Refacerea generaţiilor nobile mai la un cost mai scăzut: activ
Distanţa maximă pe care o poate parcurge o generaţie nobilă: 75 Câmpuri (se sumează după durată în ore)
Pierderea loialităţii prin generaţia de nobili: 25-35
Creşterea loialităţii pe oră: 0,5
Configurare
Clasamentul inamicilor învinşi activat, în funcţie de numărul de puncte
Locţiitor: activ
Limita timpului de locţiire: activ, incepând cu mai mult de 60 de zile, în descursul a 120 de zile
comerţ liber: activ
Sistemul de hărţi: 1000x1000 - Continent
Harta cu grafică nouă: Da
Orientare: activ
Propunere facuta in data de 27 ianuarie 2010.