DeletedUser
Salut!
Sunt un mare fan al jocurilor de strategie si am jucat foarte multe. Triburile joc de foarte mult timp si am asistat la aparitia foarte multor versiuni. Acum, mi-am pus o intrebare: Cum pot unitatile, chiar si fara catapulte si berbeci, sa cucereasca o cetate daca nu au scari sau alte unitati specifice? Ma gandesc ca pentru zidul de lemn, pana in lv 5 sa se implementeze un berbec mic(care sa fie manevrat de soldati...exact ca in filme)...peste lvl 5 scari(dar sa se poata folosi daca se vrea si berbecul mic) iar de la lvl 15 in sus sa se poata folosi si berbec mic, si scari si turnurile acelea pe roti(apoi logica ar fi ca armatele de pe zid, coboara in interiorul cetatii si deschid portile abea apoi intra cavaleria si generatile de nobili(care ar fi calare) in cetate). Ma gandesc ca nu are nici o logica faptul ca unitatile pot cuceri o cetate cu zid lvl 20 fara a avea nimic cu care sa sparga zidul...
Si daca tot am deschis topicul, mai am o propunere...zid lvl 21, un ultim lvl dar foarte scump(n-ar mai avea sens daca ar face oricine)... La acest nivel, in turnuri ar exista soldati care ar arunca automat cu ulei incins si ar da foc unitatilor atacatoare si ar mai da putine puncte aparare....ar arde si scarile(jocul ar capata o trasatura reala)
Acum, facand o analiza, raportul dintre puterile unitatilor atacatoare si celor defensive nu ar mai fi egal...la lvl 21 zid mai bun si ulei incins...ar mai trebui implementata o unitate atacatoare...care ar putea fi care de lupta sau o unitate de elita cumva nu neaparat calare...ideala ar fi fara cal pentru a compensa cu zidul...calare ar sta neputincioasa in fata zidului...si ar fi din nou egalitate dar ar avea logica...atunci ai putea explica cum intra soldatii in sat/cetate...
Acum nu au nici o logica...zboara, dau cu arma in zid si crapa...cum pot intra in interiorul zidurilor?...care e logica?...acest joc e unul de strategie dar nu e SF... cu cat e mai real cu atat mai bine, parerea mea...
Voi ce pareri aveti?
Sunt un mare fan al jocurilor de strategie si am jucat foarte multe. Triburile joc de foarte mult timp si am asistat la aparitia foarte multor versiuni. Acum, mi-am pus o intrebare: Cum pot unitatile, chiar si fara catapulte si berbeci, sa cucereasca o cetate daca nu au scari sau alte unitati specifice? Ma gandesc ca pentru zidul de lemn, pana in lv 5 sa se implementeze un berbec mic(care sa fie manevrat de soldati...exact ca in filme)...peste lvl 5 scari(dar sa se poata folosi daca se vrea si berbecul mic) iar de la lvl 15 in sus sa se poata folosi si berbec mic, si scari si turnurile acelea pe roti(apoi logica ar fi ca armatele de pe zid, coboara in interiorul cetatii si deschid portile abea apoi intra cavaleria si generatile de nobili(care ar fi calare) in cetate). Ma gandesc ca nu are nici o logica faptul ca unitatile pot cuceri o cetate cu zid lvl 20 fara a avea nimic cu care sa sparga zidul...
Si daca tot am deschis topicul, mai am o propunere...zid lvl 21, un ultim lvl dar foarte scump(n-ar mai avea sens daca ar face oricine)... La acest nivel, in turnuri ar exista soldati care ar arunca automat cu ulei incins si ar da foc unitatilor atacatoare si ar mai da putine puncte aparare....ar arde si scarile(jocul ar capata o trasatura reala)
Acum, facand o analiza, raportul dintre puterile unitatilor atacatoare si celor defensive nu ar mai fi egal...la lvl 21 zid mai bun si ulei incins...ar mai trebui implementata o unitate atacatoare...care ar putea fi care de lupta sau o unitate de elita cumva nu neaparat calare...ideala ar fi fara cal pentru a compensa cu zidul...calare ar sta neputincioasa in fata zidului...si ar fi din nou egalitate dar ar avea logica...atunci ai putea explica cum intra soldatii in sat/cetate...
Acum nu au nici o logica...zboara, dau cu arma in zid si crapa...cum pot intra in interiorul zidurilor?...care e logica?...acest joc e unul de strategie dar nu e SF... cu cat e mai real cu atat mai bine, parerea mea...
Voi ce pareri aveti?