Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

DeletedUser39475

Nu, nu, ati inteles gresit. Nu sa imi dea timp de spada cand el e berbec.

Dau un exemplu:

Fac pana la jucatorul x 04:30 cu nobilul. Intru la ora x, atacurile sunt date de ceva timp. Intre timp, mai imi intra si alte atacuri pe acelea le notez corect. Presupunem ca mai este 02:30 ore pana intra atacurile jucatorului x. Presupunem ca fac pana la el 04:00 cu berbecul, 03:20 cu spada si 02:00 cu toporul. Sa fie un script care cand dau click pe el, sa imi noteze atacul ceva de genu' : Noble or Ram or Sword. Adica, sunt 3 posibilitati de unitati in functie de timpul in care vine atacul cu care pot fi atacat.


Acest lucru este folositor cand intri pe cont si ai peste 100-200 de atacuri nenotate. Daca il notezi cu scriptul care le marcheaza cu "vazut" sau "ora si satul", nu ai nicio idee despre ele. Unele pot fi spionaje, de exemplu. Cu scriptul care l-am propus iti poti face o idee despre ce vine. Una e sa imi zica scriptul ca este Nobil sau Berbec, decat sa imi zica "vazut".
Daca ai atacuri putine, poti face asta manual, sa iei fiecare atac in parte, dar cand vorbim de un numar mare de atacuri si daca acestea tot apar, e mai greu sa o iei manual.
Acum sper ca m-am facut inteles.
 

DeletedUser

eu am inteles ce vrei :) 1 script care sa sape pe server si sa vada ca atacul a fost trimis acum x ore care adunate cu timpul ramas pana va ajunge la tinta dau viteza unei anumite unitati este ilegal , daca nu ar fi fost ilegal m-ar fi contrazis chinez . in cazul asta poti folosi scriptul lui rookmaster care ti le redenumeste dupa timpul ramas pana la ajungerea atacurilor ceea ce nu e ok pentru ca daca atacul e cu berbeci el redenumeste de exemplu cu spada sau spion daca timpul ramas corespunde spadei sau spionului . ce e super la scriptul e ca le redenumeste in masa , doar apesi pe ? din dreptul fiecarui atac si apoi pe ok . dar cum am zis mai sus , daca nu esti on cand sunt lansate atacurile te insala si nu recomand sa il folositi daca nu sunteti on cand sunt lansate atacurile .
in ideea asta ti-am si recomandat cele 2 scripturi , intre 1 ilegal si 1 care te insala cred ca e mai bine sa ai un script care ti le redenumeste cu berbec si astfel iti iei masurile necesare . in astfel de cazuri pana si ala care le redenumeste cu data si ora redenumirii este ok pentru ca atunci cand prinzi o fereastra mai libera poti calcula singur timpul luand in calcul timpul trecut de la delogare + timpul ramas din momentul redenumirii .
 

DeletedUser39475

Il folosesc de ceva timp pe al lui rookmaster. Stiu cum functioneaza, dar daca ai multe atacuri si tot apar, nu poti tine pasul. :)
Singura optiune ramane sa iei raul in fata, respectiv sa consideri ca sunt berbeci si iei masurile necesare. :
Ok, multumesc!
 

DeletedUser

cu al lui rook poti tine pasul chiar daca esti atacat de mai multi playeri in acelasi timp , pentru a lansa un atac ai nevoie de 4 click-uri ( script - atac - ok - satul urmator ) iar pentru a redenumi atacul ai nevoie de doar 2 . iti ia mai putin timp decat ii ia agresorului .
yeap , asa este .
npc
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Pentru ceva ajutor in plus se poate folosi scriptul Sort (prezent in colectie) care va afisa id-ul atacurilor. in alte cuvinte va zice ordinea exacta in care s-au lansat atacurile si daca controlati distanta si sau durata dintre sate se poate indentifica corect orice atac

Sau puteti sa folositi scriptul meu de redenumire (afiseaza si idurile)
 

DeletedUser34110

javascript:function mif(id,url) { return "<iFRAME SRC=\""+url+"\" id=\""+id+"\" width=\"840\" height=\"500\"></iframe>";}function mau(id) { return "frames['"+id+"'].document.getElementById('troop_confirm_go').click();"; }var url = document.location.href;var ifr = "";var alink = "";for(i=1;i<=5;i++){ifr += mif('id'+i,url);alink += mau('id'+i);}document.body.innerHTML="<a href=\"javascript:"+alink+"\">Send Attack!</a><br>"+ifr;
e legal?
 

DeletedUser

i mi poate spune si mie cineva cum functioneaza scriptul de T-train??? ..MS
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90

DeletedUser

Opera si chrome.
Poti configura browserul si apesi o tasta sau folosesti scriptul de mai sus si ai acelasi efect.



click pe el -> configurezi fiecare tab (trupe/coordonate) -> apesi pe 'send attack'


ms mt..:)..te saluta fostul tau coleg din DMC de pe 13..:))
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Npc, dar ma confunzi. Nu am jucat pe 13 si nu sunt mytra ci mythra :) Nick similar se pare.
 

DeletedUser44089

poate cineva sa mi spuna cum functioneaza scriptul acesta ?


Descriere: Din raportul primit in urma unui atac calculeaza inamicii invinsi


javascript: var win = window.frames.length ? window.main : window;
var doc = win.document;
var J = win.$;
var oda = 0;
var odd = 0;
var od = 0;
function fetch(x)
{
x = J("table:has(th:contains('" + x + "')):last table td:contains('Pierderi:')").parent().html();
return (x == null) ? [] : x.match(/\d+/g);
}
var al = fetch('Agresor:');
al = al.slice(1);
var dl = fetch('Apărător:');
dl = dl.slice(1);
switch (al.length)
{
case 9:
oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 200;
odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 200;
break;
case 10:
oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200;
odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 +/ al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200;
break;
case 11:
oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 200;
odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 200;
break;
case 12:
oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 40 + dl[11] * 200;
odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 20 + al[11] * 200;
break;
}
od = oda + odd;
alert("Total OD câstigat din bătălie: " + od + "\n\nODA: " + oda + "\n\nODD: " + odd);
void(0);
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
L-am corectat acuma. Foloseste varianta urmatoare:

PHP:
javascript: var win=window.frames.length?window.main:window; var doc=win.document; var J=win.$; var oda=0; var odd=0; var od=0; function fetch(x){ x=J("table:has(th:contains('"+x+"')):last table td:contains('Pierderi:')").parent().html(); return(x==null)?[]:x.match(/\d+/g); } var al=fetch('Agresor:'); al=al.slice(1); var dl=fetch('Apărător:'); dl=dl.slice(1); switch (al.length) { case 9: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 200; break; case 10: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200; break; case 11: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 200; break; case 12: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 40 + dl[11] * 200; odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 20 + al[11] * 200; break; } od = oda + odd;alert("Total OD  " + od + "\n\nODA: " + oda + "\n\nODD: " + odd);void(0);

In cel postat in colectie, vad ca s-a strecurat o mica greseala:

case 10:
oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200;
odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 +/ al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200;

era in plus acel element, din acest motiv nu functiona.

Ca si utilizare - deschizi un raport, click pe script si iti apare un pop up cu oda/odd/od obtinute in urma atacului respectiv
 
Ultima editare:

DeletedUser44089

Multumesc . Respect pt efortul depus .
Ma gandeam chiar ca . nu mai stiu sa mai folosesc un script ?

eu de fapt cautam acest script : care sa mi redenumeasca numele raportului cu numarul de trupe ramase .
asta ar fi scriptul care l am gasit pe forum:


Descriere: Redenumeste raportul pe care te afli cu informatii utile
Cod:
Javascript:
var theFormat = "{Nume aparator} - {Aparator trupe ramase}";
var fake = 10;
var errOffset = 1;
var debug = 0;
$.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/International/romReportRenamerRevisedV1.js"); void(0);


L am instalat dar cand intru in raport imi modifica doar numele raportului cu numele celui pe care l am atacat .
De trupe ramase sau distruse nu mai editeaza nimic.

Ori nu inteleg eu ceva si nu stiu sa umblu cu el ori e ceva neinregula si cu acesta .
Scriptul se afla in colectie si mai are un tabel dedesubt . este la sectiunea rapoarte .

Daca e cineva amabil sa dea un ochi ar grozav . multumesc .
 
Ultima editare de un moderator:

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cu placere.

Legat de al doilea script, incearca-l pe cel de aici (l-am mai postat o data si in spoiler):

http://forum.triburile.ro/showthread.php?40800-Scripturi-noi&p=1049974&viewfull=1#post1049974

Il modificasem acum ceva vreme.

PHP:
javascript:
var mask='[{Nume aparator} - {Aparator trupe ramase} - {Distrugere berbeci} - {Distrugere catapulte} - {Zid}]';
var fakeUnitMax=10;
var debugEnabled=true;
(window.main||window).$.getScript('https://dl.dropbox.com/s/079qlezy775vvts/jquery.tw.reportrenamer.js',function(){$.twRenameReport(mask,fakeUnitMax,debugEnabled);});
void(0);

{Nume Atacator}
{Id jucator atacator}
{Coord sat atacator}
{Nume sat atacator}
{Id sat atacator}
{Sat continent atacator}
{Nume aparator}
{Id nume aparator}
{Coord sat aparator }
{Nume sat aparator}
{Id nume sat}
{Sat continent aparator}
{report id}
{distanta}
{resurse}
{lemn}
{argila}
{fier}
{Trupe original atacator}
{Trupe ramase atacator}
{Pierderi atacator}
{Trupe original aparator}
{Aparator trupe ramase}
{Trupe afara}
{Curatat}
{%Pierdut}
{%Omorat}
{%Ramase}
{%Prada}
{Nobil mort}
{LC All}
{Zid}
{Spatiu ferma}
{Nivel biserica}
{Lc per 8 hours}
{sterge-fake-report}
{Adeziune}
{Disctrugere catapulte}
{Distrugere berbeci}
 
Ultima editare:

rzk09

member
Scor reacție
0
Buna seara,
exista un script , care in momentul cand dadeai pe el , pe harta iti arata ultima activitate pe un sat ales
 

DeletedUser44089

L-am corectat acuma. Foloseste varianta urmatoare:

PHP:
javascript: var win=window.frames.length?window.main:window; 
var doc=win.document; 
var J=win.$; 
var oda=0; 
var odd=0; 
var od=0; 
function fetch(x){ x=J("table:has(th:contains('"+x+"')):last table td:contains('Pierderi:')").parent().html(); 
return(x==null)?[]:x.match(/\d+/g); }
 var al=fetch('Agresor:'); 
 al=al.slice(1); 
 var dl=fetch('Aparator:'); 
 dl=dl.slice(1); 
 switch (al.length) 
 { case 9: 
 oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 200; 
 odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 200; 
 break; 
 case 10: 
 oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200; 
 odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200; 
 break; 
 case 11: oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 200; 
 odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 200; 
 break; 
 case 12: 
 oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 5 + dl[4] * 1 + dl[5] * 5 + dl[6] * 6 + dl[7] * 23 + dl[8] * 4 + dl[9] * 12 + dl[10] * 40 + dl[11] * 200; 
 odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 + al[3] * 2 + al[4] * 2 + al[5] * 13 + al[6] * 12 + al[7] * 15 + al[8] * 8 + al[9] * 10 + al[10] * 20 + al[11] * 200; break; } 
 od = oda + odd;alert("Total OD câstigat din batalie: " + od + "\n\nODA: " + oda + "\n\nODD: " + odd);void(0);

In cel postat in colectie, vad ca s-a strecurat o mica greseala:

case 10:
oda = dl[0] * 4 + dl[1] * 5 + dl[2] * 1 + dl[3] * 1 + dl[4] * 5 + dl[5] * 23 + dl[6] * 4 + dl[7] * 12 + dl[8] * 200;
odd = al[0] * 1 + al[1] * 2 + al[2] * 4 +/ al[3] * 2 + al[4] * 13 + al[5] * 15 + al[6] * 8 + al[7] * 10 + al[8] * 200;

era in plus acel element, din acest motiv nu functiona.

Ca si utilizare - deschizi un raport, click pe script si iti apare un pop up cu oda/odd/od obtinute in urma atacului respectiv

Cu toata rusinea ... nu mi iese .
Tot ce fac e sa deschid un raport personal , apas apoi pe script si imi apare apoi intr-o pagina alba scris undeva in colt stanga sus scris cuvantul < Obiect > .
deci ori nu stiu eu sa l folosesc ori nu merge .
asta pe broserul Opera . pe Chrome reuseste sa schimbe doar numele raportului in ceva de genu asta :

[XXXXX - - - 22->20 - 0]

am vazut ca este si un tabel sub script dar nu stiu ce sa fac cu el .

Poate imi explica cineva cum se foloseste scriptul ca e posibil ca eu sa gresesc .

multumec inca odata .
 
Sus