Trib pentru incepatori

  • Autor subiect DeletedUser5596
  • Data de început

DeletedUser

fapte nu vorbe...

si nui vad rostu...cine nu stie sa joace crezi ca se pune sa caute trib de incepatori, eu nu cred...
 

DeletedUser

poi sunt asa noobi incat nu stiu care e trib sau nu stiu sa-l caute...

nu are rost un astfel de trib..

eu am invatat de la prieteni acu ceva vreme..
 

DeletedUser23664

e buna ideea asta cu "trib pentru incepatori" sa functioneze ca reclama mascata pentru tribul lui
NU veni aici si spune ca cei care sunt cu adevarat incepatori or sa si intre pe forumul extern sa caute ce se mai intmple pe plan global :)
e ilara ideea cu care ai venit.....dar e binevenita ;)
 

DeletedUser8715

Mai baiatule, ai descoperit externul si acum postezi peste tot numai ineptii. Termina, daca ai ceva concret de spus e ok, insa vad ca aberezi peste tot.
 

DeletedUser

Va las sa spamati in liniste si apoi voi veni cu sanctiuni. Asa ca daca doriti puteti continua dar sa nu va revoltati iar daca veti fi sanctionati. Si inca o chestie de ce va deranjeaza daca pe aici mai posteaza si unii cu titlu Junior Member? Cu siguranta niciunul dintre noi nu s-a nascut invatat.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

]Si inca o chestie de ce va deranjeaza daca pe aici mai posteaza si unii cu titlu Junior Member? Cu siguranta niciunul dintre noi nu s-a nascut invatat.

Nu ne deranjeaza, dar problema e ca posteaza prostii, cum face si clei ala...
A postat in topicuri nefolosite de saptamani bune...
 

DeletedUser23664

ce rai sunteti cu juniorii ...toti sunteti invatzati ce sa spun.
astea sunt parerile mele si banuiesc ca fiecare are dreptul sa si le spuna. Baiatul cu tribul de noobi nu si_a pastrat cuvantul asa ca merita dezaprobiul public. Si eu am fost cel care a pus punctul pe i.

acu daca voua nu va convine ce spun , contrazice-ti-ma cu argumente solide nu va legati doar de "juniorimea" mea.
 

DeletedUser